BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Het is afgelopen voor mij! Dit is mijn exit!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Het is afgelopen voor mij! Dit is mijn exit!"

Kelly zit er helemaal doorheen. In haar verdrietige bui vertelt ze Yasmin dat ze zeker weet dat zij de Villa zal verlaten!

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Laten we het hopen!
Belinea
 Belinea - donderdag 13 november 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 17:10 schreef Boudewijn het volgende:
Laten we het hopen!
Ik hoop het nu ook aan de ene kant, want dan word het nog spannend!!
Caroline
 Caroline - donderdag 13 november 2008 - 18:06   quote  deeplink  
Go home!!!! Die zeikmien!!!
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 13 november 2008 - 21:05   quote  deeplink  
en dan hopen dat ze nu ook thuis zou blijven dan he
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 13 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Ik vind het leuk dat Mafco en Marco weer lekker kunnen ouwehoeren (en wij lachen) maar aan de andere kant vind ik het ook jammer dat Kelly waarschijnlijk naar huis gaat.
Ik had graag gezien wat haar uiteindelijke bedoeling was.
Ik denk dat ze echt op wraak uit was. Ze speelde het spel sinds haar terugkeer goed.
Dat ze Mafco echt terug wilde geloof ik niet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 13 november 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 21:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik vind het leuk dat Mafco en Marco weer lekker kunnen ouwehoeren (en wij lachen) maar aan de andere kant vind ik het ook jammer dat Kelly waarschijnlijk naar huis gaat.
Ik had graag gezien wat haar uiteindelijke bedoeling was.
Ik denk dat ze echt op wraak uit was. Ze speelde het spel sinds haar terugkeer goed.
Dat ze Mafco echt terug wilde geloof ik niet.
ik geloof juist wel dat ze mafco terug wil, en misschien gaan we dat nog wel zien.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 21:44 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik geloof juist wel dat ze mafco terug wil, en misschien gaan we dat nog wel zien.
Ik geloof ook dat ze Marco koste wat het kost terug wilde.
Wat ik hoop is het volgende. Kelly Jankend en gillend de poort uit. Harige Marco speelt dan met Bo. Want die Bo zorgt tenminste voor reuring in de tent. en is goed opgewassen tegen dat geleut. en dan van de week Fiona terug met 3000 euries op haar hoofd.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 00:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat ze Marco koste wat het kost terug wilde.
Wat ik hoop is het volgende. Kelly Jankend en gillend de poort uit. Harige Marco speelt dan met Bo. Want die Bo zorgt tenminste voor reuring in de tent. en is goed opgewassen tegen dat geleut. en dan van de week Fiona terug met 3000 euries op haar hoofd.
of Fiona EN Joost terug met elk 3000 euro voor diegene die hem of haar kiest met de kans dus dat als ze beiden gekozen worden ze een week later samen verder gaan met 6000 euro. Dan krijg je dus ook de spanning tussen de de deelnemers (man/vrouw) onderling want als er 1 van een bestaand koppel voor de 3000 kiest is de ander min of meer verplicht om de andere 3000 te kiezen om niet als single af te vallen maar dan is de kans vrijwel 100% dat Fiona en Joost een week later samen het geld opstrijken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 01:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

of Fiona EN Joost terug met elk 3000 euro voor diegene die hem of haar kiest met de kans dus dat als ze beiden gekozen worden ze een week later samen verder gaan met 6000 euro. Dan krijg je dus ook de spanning tussen de de deelnemers (man/vrouw) onderling want als er 1 van een bestaand koppel voor de 3000 kiest is de ander min of meer verplicht om de andere 3000 te kiezen om niet als single af te vallen maar dan is de kans vrijwel 100% dat Fiona en Joost een week later samen het geld opstrijken.
En dan vind jij Mij een goed script schrijver?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 02:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

En dan vind jij Mij een goed script schrijver?
zolang het headliner forum in de aftiteling komt te staan mogelijk ze m'n ideeen rechtenloos gebruiken :)
Belinea
 Belinea - vrijdag 14 november 2008 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 01:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

of Fiona EN Joost terug met elk 3000 euro voor diegene die hem of haar kiest met de kans dus dat als ze beiden gekozen worden ze een week later samen verder gaan met 6000 euro. Dan krijg je dus ook de spanning tussen de de deelnemers (man/vrouw) onderling want als er 1 van een bestaand koppel voor de 3000 kiest is de ander min of meer verplicht om de andere 3000 te kiezen om niet als single af te vallen maar dan is de kans vrijwel 100% dat Fiona en Joost een week later samen het geld opstrijken.
En ik heb het idee dat als dat zou gaan gebeuren, dat de jongens daar niet in trappen, zijn geen domme jongens, de meiden daar twijfel ik nog aan, maar die worden dan wel door de jongens gewaarschuwd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 09:30 schreef Belinea het volgende:

[..]

En ik heb het idee dat als dat zou gaan gebeuren, dat de jongens daar niet in trappen, zijn geen domme jongens, de meiden daar twijfel ik nog aan, maar die worden dan wel door de jongens gewaarschuwd.
Zodra de hebberigheid om de hoek komt kijken? echt wel. Juist omdathet geen domme jongens zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Het is afgelopen voor mij! Dit is mijn exit!"









0.0070199