BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Waar de Spelregels weer eens lekker verbogen worden..

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 13 november 2008 - 18:52   quote  deeplink  
Ahh.. Ik zie dat onze ouwe fuck-regie het valsspelen en Spelersfucken nog niet verleerd is...

"Onduidelijkheden met U en Uw oude werkgever.." U moet oprotten! Jaja.. 'túúrlijk..



En deze Ex-sukkel mag ineens weer terug...een greep in Wanhoop, flink bijgescript voor de End-Game waarschijnlijk, héél erg triest dit soort zielig valsspelen...

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 18:52 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Ahh.. Ik zie dat onze ouwe fuck-regie het valsspelen en Spelersfucken nog niet verleerd is...

"Onduidelijkheden met U en Uw oude werkgever.." U moet oprotten! Jaja.. 'túúrlijk.. [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze Ex-sukkel mag ineens weer terug...een greep in Wanhoop, flink bijgescript voor de End-Game waarschijnlijk, héél erg triest dit soort zielig valsspelen... [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
hoho!

Deze persoon was er alleen maar uitgegaan omdat 'raar persoon' Kelly terug mocht in de villa dus de redactie was al veel langer bezig met scripten!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 20:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hoho!

Deze persoon was er alleen maar uitgegaan omdat 'raar persoon' Kelly terug mocht in de villa dus de redactie was al veel langer bezig met scripten!
Het grappige was dat er een pol stond op CBML, wie de populairste meid was. en de week erop? Voila Marco terug. Ik hoop idd, dat het exit Kelly was.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 14 november 2008 - 09:48   quote  deeplink  
Kelly was ook via een valsspelende Regie teruggeplaatst in de Villa, Dennis met een lullig poepelegeintje getoneelhaakt, ze kampen blijkbaar met een ernstig castingprobleem en grijpen lafjes terug op "zekerheid" dan maar ouwe rotzooi terugplaatsten..
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 09:48 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Kelly was ook via een valsspelende Regie teruggeplaatst in de Villa, Dennis met een lullig poepelegeintje getoneelhaakt, ze kampen blijkbaar met een ernstig castingprobleem en grijpen lafjes terug op "zekerheid" dan maar ouwe rotzooi terugplaatsten..
zelfs via een valsspellende regie er weer ingehouden, ik geloof namelijk voor geen meter dat Kale Marco haar uit vrije wil erin heeft gehouden.
Tuintje
 Tuintje - maandag 17 november 2008 - 14:39   quote  deeplink  
Inderdaad, daar geloof ik ook geen fluit van. Dat is hem ingefluisterd, dan wel gestampt, want hij liet verbaal geen spaan heel van dat mormel.
Ik weet zéker dat hij is bewerkt door de regie.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 17:24   quote  deeplink  
Ik hoop da hij nu zijn gang mag gaan met de nieuwe meiden. Lekker doen wat hij niet laten kan. Huppekee.
Tjonge
 Tjonge - maandag 17 november 2008 - 17:44   quote  deeplink  
Ik haat het dat er geen streams zijn, ja ik weet het....oude lulkoek, maar geloof dat er in de villa meer gebeurt wat betreft vriendschap en gezelligheid, maar die blik wilt Talpa ons niet geven........
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:44 schreef Tjonge het volgende:
Ik haat het dat er geen streams zijn, ja ik weet het....oude lulkoek, maar geloof dat er in de villa meer gebeurt wat betreft vriendschap en gezelligheid, maar die blik wilt Talpa ons niet geven........
logisch, in de drie maanden dat zich dit afspeelt krijg je nooit iedereen in het gareel, zoals een DGK

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Waar de Spelregels weer eens lekker verbogen worden..









0.0065200