BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: WAAAAAAAAAATTTTTTTT ???!!!

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 14 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Ik vloek niet snel maar GVD die Marco!
Wát een klootzak om Ziba nu nog te laten vallen voor dat kleine zwartgeverfde loeder met 'r kuren!
Ik ben hélemaal klaar met die kale, wat een HUFTER.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
het moet vast van de redactie!
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:03 schreef Boudewijn het volgende:
het moet vast van de redactie!
ja boudewijn,, misschien moest kelly ook wel van de redaktie met haar benen wijd!!! maar nee dat kan toch niet?? anders is het toch geen slet???neeeee tuurlijk niet! Als marcotje iets doet wat wij ( de kijkers) niet kunnen of willen begrijpen dan heeft de redactie het gedaan!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:03 schreef Boudewijn het volgende:
het moet vast van de redactie!
En je hebt weer een stalker, geef aandacht of negeer, anders blijft Paul de hele nacht achter je aanhobbelen. kom op Boudewijn niet zo kinderachtig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:37 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

En je hebt weer een stalker, geef aandacht of negeer, anders blijft Paul de hele nacht achter je aanhobbelen. kom op Boudewijn niet zo kinderachtig.
och moet je boudewijn even steunen?? Ik denk dat boudewijn mondeling sterk genoeg is om zelf te reageren! Daar heeft hij geen pedagoge voor nodig..
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Wat je ook al zag bij de kooi en nu bij CBML is dat als de favoriet van boudewijn iets doet wat vraagtekens oproept,, Het aan de redactie ligt, en als een bewoner waar boudewijn niet gek op is ook iets doet wat vraagtekens oproept hij begint met,, leugenaar of slet oid.. dat is gewoon jammer
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:44 schreef pauline het volgende:

[..]

och moet je boudewijn even steunen?? Ik denk dat boudewijn mondeling sterk genoeg is om zelf te reageren! Daar heeft hij geen pedagoge voor nodig..
Fijn om te horen Dr. Paul.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:46 schreef pauline het volgende:
Wat je ook al zag bij de kooi en nu bij CBML is dat als de favoriet van boudewijn iets doet wat vraagtekens oproept,, Het aan de redactie ligt, en als een bewoner waar boudewijn niet gek op is ook iets doet wat vraagtekens oproept hij begint met,, leugenaar of slet oid.. dat is gewoon jammer
Dat zou Pauline nooiiiiiiiiiiiiiit doen.
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:20 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat zou Pauline nooiiiiiiiiiiiiiit doen.
en dat is een pedagogisch verantwoord antwoord!!!!
echt wel lachwekkend
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 14 november 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:21 schreef pauline het volgende:

[..]

en dat is een pedagogisch verantwoord antwoord!!!!
echt wel lachwekkend
Zei de advocate. whahahahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:21 schreef pauline het volgende:

[..]

en dat is een pedagogisch verantwoord antwoord!!!!
echt wel lachwekkend
Ik ben blij dat ik een mensje zo cynisch als jij nog aan het lachen kan maken, Zit jij hier voor je beroep of voor je lol? ik namelijk voor mijn plezier.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 14 november 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:21 schreef pauline het volgende:

[..]

en dat is een pedagogisch verantwoord antwoord!!!!
echt wel lachwekkend
heb je je dag weer niet? jee je lijkt jackel en hide wel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

heb je je dag weer niet? jee je lijkt jackel en hide wel.
eerder jeuk en geen meid!
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:27 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een mensje zo cynisch als jij nog aan het lachen kan maken, Zit jij hier voor je beroep of voor je lol? ik namelijk voor mijn plezier.
de laatste keer dat ik zo gelachen heb is toen Natasia Lieke zo'n een slag tegen haar bolus gaf, dat die kop 6 meter achterover sloeg.
????????????

voor je plezier?? jij noemt bovenstaande plezier???
liefje Dit soort comment is alleen geschikt en gemaakt door bepaalde types.. Je schrijft het op een manier waaruit blijkt dat jij het humor vond..
Jij vond het zeker ook wel humor toen een paar dames lieke aanvielen en een paar heren huub fysiek behandelden
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 14 november 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:32 schreef pauline het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik zo gelachen heb is toen Natasia Lieke zo'n een slag tegen haar bolus gaf, dat die kop 6 meter achterover sloeg.
????????????

voor je plezier?? jij noemt bovenstaande plezier???
liefje Dit soort comment is alleen geschikt en gemaakt door bepaalde types.. Je schrijft het op een manier waaruit blijkt dat jij het humor vond..
Jij vond het zeker ook wel humor toen een paar dames lieke aanvielen en een paar heren huub fysiek behandelden
hahahaha vele met ons hebben daar van genoten, kom op zeg je doet of ze met een blauw oog liep of verkracht is
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Laten we dan maar hopen dat het jou ook een keer gaat overkomen.
Dan stelt het toch ook niets voor..
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:34 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hahahaha vele met ons hebben daar van genoten, kom op zeg je doet of ze met een blauw oog liep of verkracht is
en ik zeg toch """bepaalde types""
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 20:46 schreef pauline het volgende:
Wat je ook al zag bij de kooi en nu bij CBML is dat als de favoriet van boudewijn iets doet wat vraagtekens oproept,, Het aan de redactie ligt, en als een bewoner waar boudewijn niet gek op is ook iets doet wat vraagtekens oproept hij begint met,, leugenaar of slet oid.. dat is gewoon jammer
de redactie heeft haar er weer in gelaten dus het is een feit dat het aan de redactie ligt dat ze er weer in zit!

en leugenaars zijn leugenaars als ze liegen, niet meer en niet minder. het is nu alleen makkelijker om iemand een leugenaar te noemen met de weinige informatie die we hebben!

en slet, ja, ach, dat is mijn persoonlijke mening, dat mag toch zeker wel van jou? ik vind Kelly hypocriet in hoe ze heeft gedaan toen ze gedumpt werd. Had ze dat niet gedaan dan had ik haar een goede speler gevonden, maar ZEKER niet eentje die van mij mag winnen want ze lag eruit!
(en door haar terugkomst lag Marco eruit, dus het hele spelverloop nu is oneerlijk)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:32 schreef pauline het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik zo gelachen heb is toen Natasia Lieke zo'n een slag tegen haar bolus gaf, dat die kop 6 meter achterover sloeg.
????????????

voor je plezier?? jij noemt bovenstaande plezier???
liefje Dit soort comment is alleen geschikt en gemaakt door bepaalde types.. Je schrijft het op een manier waaruit blijkt dat jij het humor vond..
Jij vond het zeker ook wel humor toen een paar dames lieke aanvielen en een paar heren huub fysiek behandelden
dat tegen Lieke was niet ok. Huub had ik geen medelijden mee... (en het viel op zich ook nog wel mee met hem)
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:32 schreef pauline het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik zo gelachen heb is toen Natasia Lieke zo'n een slag tegen haar bolus gaf, dat die kop 6 meter achterover sloeg.
????????????

voor je plezier?? jij noemt bovenstaande plezier???
liefje Dit soort comment is alleen geschikt en gemaakt door bepaalde types.. Je schrijft het op een manier waaruit blijkt dat jij het humor vond..
Jij vond het zeker ook wel humor toen een paar dames lieke aanvielen en een paar heren huub fysiek behandelden
Prachtig vond ik dat. vooral toen Huub werd afgevoerd met een ambulance met gillende sirenes naar de IC, en daar tot nu toe in Coma ligt, Zie je het verschil? Geef niet hoor liefje, maar ik hou van het Motto 'Boontje komt om zijn loontje'.
Nog leuker vond ik het toen Huub probeerde Brian van de trap naar beneden te kelderen bij het zwembad, en toen zelf 6 treden naar beneden ging. Belachelijk vond ik het spel, dat de redactie de aanranding goed vond van Amanda, het zo heftig treiteren van mensen die totaal niet in het spel stonden. Lieke vond alles geoorloofd in het spel,behalve wanneer dit tegen haar gericht was. Vreslijk vond ik het wat er met Eric gebeurde in naam van het spel. Vreselijk vond ik wat Huub en Eric deden tegen Jaap.

Nu erop terug kijkend? ik ga nog even youtuben, nog een keer kijken hoe Lieke die knal kreeg, ik heb haar niet met een nekband zien lopen. dus een wiplash is het ook niet geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 14 november 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:35 schreef pauline het volgende:
Laten we dan maar hopen dat het jou ook een keer gaat overkomen.
Dan stelt het toch ook niets voor..
ik ben niet zo dom om in dgk, cbml of bb te gaan, zie je het verschil nu nog niet?
pauline
 pauline - vrijdag 14 november 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

de redactie heeft haar er weer in gelaten dus het is een feit dat het aan de redactie ligt dat ze er weer in zit!

en leugenaars zijn leugenaars als ze liegen, niet meer en niet minder. het is nu alleen makkelijker om iemand een leugenaar te noemen met de weinige informatie die we hebben!

en slet, ja, ach, dat is mijn persoonlijke mening, dat mag toch zeker wel van jou? ik vind Kelly hypocriet in hoe ze heeft gedaan toen ze gedumpt werd. Had ze dat niet gedaan dan had ik haar een goede speler gevonden, maar ZEKER niet eentje die van mij mag winnen want ze lag eruit!
(en door haar terugkomst lag Marco eruit, dus het hele spelverloop nu is oneerlijk)
"marco (kuif) lag er toch ook uit!
Alles is daar nep.. ook het gedrag van kelly. Ik denk dat alleen ribas zichzelf speelt! Maar ja die doet ook niet mee aan het spel
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 14 november 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:39 schreef pauline het volgende:

[..]

"marco (kuif) lag er toch ook uit!
Alles is daar nep.. ook het gedrag van kelly. Ik denk dat alleen ribas zichzelf speelt! Maar ja die doet ook niet mee aan het spel
HAHAHAHAHAH, kijk dat is nu leuk, jou inschatten en wederom gelijk krijgen, jij bent zo bang van mannen als Ribas, dat je vanaf je pctje moord en brand durft te krijsen naar een zieltje als Ribas. Terwijl die jongen alleen een ontzettend grote mond heeft, eigenljk een beetje als jij. Hou jij niet van jezelf Paul?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 november 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 21:39 schreef pauline het volgende:

[..]

"marco (kuif) lag er toch ook uit!
Marco kuif lag er alleen maar uit omdat Kelly terug was gekomen. Door haar terugkomst is voor mij alles ongeloofwaardig geworden...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 15 november 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 00:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Marco kuif lag er alleen maar uit omdat Kelly terug was gekomen. Door haar terugkomst is voor mij alles ongeloofwaardig geworden...
je moet er ook naar kijken zoals je naar gtst kijkt, een soap dus.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat de 2 Marco's deze week gaan doen met de 2 nieuwe Lovely lady's...
Tuintje
 Tuintje - maandag 17 november 2008 - 14:35   quote  deeplink  
En anders ik wel...reken maar dat ze gaan kijken wat voor vlees ze in de (bad)kuip hebben. Die gaan weer helemaal los, die twee. Kan er nu al op wachten, verheug me op hun onderonsjes, haha!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: WAAAAAAAAAATTTTTTTT ???!!!









0.0092380