BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 63 (14-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 63 (14-11-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 november 2008 - 01:39   quote  deeplink  
Hee... een spel dat we gemist hebben (ringduwen met de vrouwen)

hahahah... geweldig die scene van Marco tegen Kelly over sex hebben voor z'n creditkaart! (08:10)
Maar dan dat glas gooien van Kelly... ook al is de opmerking erg hard, dit kan echt niet hoor!

En NOG een spel waar we helemaal niets van gezien hebben: woord raden!
En gvd... heb ik nou ook al gemist dat Ziba 2 nachten met Danny in bed heeft gelegen??
En welja... ook het kussen van Marco & Anthea is nergens als filmpje verschenen... en dat Bo naakt op de bank zat ook al niet!!
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR BIJ DE CBML REDACTIE???? LAAT ONS NOU OOK EENS MEEGENIETEN!!!

en donkere Marco's keuze snap ik echt niet zeg... Hij zegt:
"dat je geen dingen moet doen waar je niet achter staat en ik hoop het op een andere manier waar te maken, dus ik kies voor Kelly!"
WTF heeft dat er nou mee te maken? Dan zou hij toch juist NIET voor Kelly moeten kiezen??

en blonde Marco: "hee... oh GVD VROUWEN!!! YES!!", ben blij dat hij weer terug is zeg! Wat een humor gozer is dat toch!

en kwam daar nou gewoon Naomi Campbell binnen lopen?? Die blonde is wel een popje en wat bitcherig maar laat ik haar eerst maar eens wat beter bekijken!

Hopelijk ook eindelijk wat echte concurrentie voor Yasmin!

kortom, een top aflevering!
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 15 november 2008 - 01:55   quote  deeplink  
ja echt he,er is geen een meisje binnen gekomen tot nu toe die echt concurrentie was voor haar, hopelijk deze wel, dan word het echt lachen
die blonde had ik al gezien in de voorstukjes van CBML voordat ie begon. ik vond haar al meteen heel mooi. DIE HAREN
heel jammer dat ze haar pas het laaste week er in zetten :|
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 01:39 schreef Boudewijn het volgende:
Hee... een spel dat we gemist hebben (ringduwen met de vrouwen)

hahahah... geweldig die scene van Marco tegen Kelly over sex hebben voor z'n creditkaart! (08:10)
Maar dan dat glas gooien van Kelly... ook al is de opmerking erg hard, dit kan echt niet hoor!

En NOG een spel waar we helemaal niets van gezien hebben: woord raden!
En gvd... heb ik nou ook al gemist dat Ziba 2 nachten met Danny in bed heeft gelegen??
En welja... ook het kussen van Marco & Anthea is nergens als filmpje verschenen... en dat Bo naakt op de bank zat ook al niet!!
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR BIJ DE CBML REDACTIE???? LAAT ONS NOU OOK EENS MEEGENIETEN!!!

en donkere Marco's keuze snap ik echt niet zeg... Hij zegt:
"dat je geen dingen moet doen waar je niet achter staat en ik hoop het op een andere manier waar te maken, dus ik kies voor Kelly!"
WTF heeft dat er nou mee te maken? Dan zou hij toch juist NIET voor Kelly moeten kiezen??

en blonde Marco: "hee... oh GVD VROUWEN!!! YES!!", ben blij dat hij weer terug is zeg! Wat een humor gozer is dat toch!

en kwam daar nou gewoon Naomi Campbell binnen lopen?? Die blonde is wel een popje en wat bitcherig maar laat ik haar eerst maar eens wat beter bekijken!

Hopelijk ook eindelijk wat echte concurrentie voor Yasmin!

kortom, een top aflevering!
Ik denk dat Marco ff zijn Sinterklaas zak wil legen, zodat hij er vol op tegen aan kan. Denk dat de billetjes van Dion wel heel erg aanlokkelijk zijn voor Marco. dat worden weer krijs en gil momentjes van Kelly.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 13:32   quote  deeplink  
Op ziba's hyves staat het volgende bij 'wie, wat waar': Maybe i'll be back...... @ ??? gisteren, 20:20

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2008 door Izz@headliner --
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 15 november 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Zou me wederom niets verbazen als ze er weerin geschreven wordt.
Bovendien vind ik dat als Kally dat kan, Ziba helemaal recht van terugkeer heeft.
Vond haar verreweg de meest sympatieke en zeker de meest beschaafde dame uit het huis.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 16:15 schreef Tuintje het volgende:
Zou me wederom niets verbazen als ze er weerin geschreven wordt.
Bovendien vind ik dat als Kally dat kan, Ziba helemaal recht van terugkeer heeft.
Vond haar verreweg de meest sympatieke en zeker de meest beschaafde dame uit het huis.
Dat is denk ik ook de reden dat ze moest vertrekken voor Kel de Del.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 15 november 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 01:39 schreef Boudewijn het volgende:
Hee... een spel dat we gemist hebben (ringduwen met de vrouwen)

hahahah... geweldig die scene van Marco tegen Kelly over sex hebben voor z'n creditkaart! (08:10)
Maar dan dat glas gooien van Kelly... ook al is de opmerking erg hard, dit kan echt niet hoor!

En NOG een spel waar we helemaal niets van gezien hebben: woord raden!
En gvd... heb ik nou ook al gemist dat Ziba 2 nachten met Danny in bed heeft gelegen??
En welja... ook het kussen van Marco & Anthea is nergens als filmpje verschenen... en dat Bo naakt op de bank zat ook al niet!!
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR BIJ DE CBML REDACTIE???? LAAT ONS NOU OOK EENS MEEGENIETEN!!!

en donkere Marco's keuze snap ik echt niet zeg... Hij zegt:
"dat je geen dingen moet doen waar je niet achter staat en ik hoop het op een andere manier waar te maken, dus ik kies voor Kelly!"
WTF heeft dat er nou mee te maken? Dan zou hij toch juist NIET voor Kelly moeten kiezen??

en blonde Marco: "hee... oh GVD VROUWEN!!! YES!!", ben blij dat hij weer terug is zeg! Wat een humor gozer is dat toch!

en kwam daar nou gewoon Naomi Campbell binnen lopen?? Die blonde is wel een popje en wat bitcherig maar laat ik haar eerst maar eens wat beter bekijken!

Hopelijk ook eindelijk wat echte concurrentie voor Yasmin!

kortom, een top aflevering!
ze hebben veel niet uitgezonden ik was ook verbaasd over dat ziba bij danny geslapen had. en dat filmpje van bo ook.
tis gwn waardeloos dat er geen streams zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 15 november 2008 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 16:15 schreef Tuintje het volgende:
Zou me wederom niets verbazen als ze er weerin geschreven wordt.
Bovendien vind ik dat als Kally dat kan, Ziba helemaal recht van terugkeer heeft.
Vond haar verreweg de meest sympatieke en zeker de meest beschaafde dame uit het huis.
marco zou terug gekomen zijn omdat dennis gediskwalificeerd is en marco's exit dan onterecht zou zijn. hoezo wat heeft marco's exit met dennis te maken, er was al gekozen voor dat dennis eruit ging. er word zo gemanipuleerd tot de winnaar overblijft die de regie heeft uitverkoren.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 15 november 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 17:00 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

marco zou terug gekomen zijn omdat dennis gediskwalificeerd is en marco's exit dan onterecht zou zijn. hoezo wat heeft marco's exit met dennis te maken, er was al gekozen voor dat dennis eruit ging. er word zo gemanipuleerd tot de winnaar overblijft die de regie heeft uitverkoren.
Ja en dat zijn die twee die via een valsspelende Regie weer her-ingevoerd zijn! moet het nóg duidelijker? Je denkt toch niet dat een van die 18/19 jarige Sgoo-gaande platte kutten gaat winnen toch dacht ik?

De Gooise Matras
Les1- U zult áltijd een familielid of direct naaste kiezen..
Les2-Mocht er véél geld te verdienen zijn, dient dat met álle middelen mogelijk in eigen famlilie te blijven!
Les3-Mocht onverhoopt een dérde partij gaan winnen, dient dit met alle beschikbare middelen vermeden te worden, valsspelen is op dat moment dan toegestaan!!
Les4-Alleen de door Regie bepaalde medewerkers dienen uitindelijk winnend uit de strijd te komen! met in acht neming de voogaande lessen...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 16:55 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ze hebben veel niet uitgezonden ik was ook verbaasd over dat ziba bij danny geslapen had. en dat filmpje van bo ook.
tis gwn waardeloos dat er geen streams zijn.
Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 13:32 edit quote deeplink

Op ziba's hyves staat het volgende bij 'wie, wat waar': Maybe i'll be back...... @ ??? gisteren, 20:20
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 15 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 17:46 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 13:32 edit quote deeplink

Op ziba's hyves staat het volgende bij 'wie, wat waar': Maybe i'll be back...... @ ??? gisteren, 20:20
dat zei ze toch ook in de uitzending, dus tis al bepaald.
ach we moeten het als een soap zien en niet als real life.

het leukste is m&m of als er 1 een slag op zijn kop krijgt dat die 6x achterover slaat he paul? mja dat zien we niet in cbml
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 21:28 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

dat zei ze toch ook in de uitzending, dus tis al bepaald.
ach we moeten het als een soap zien en niet als real life.

het leukste is m&m of als er 1 een slag op zijn kop krijgt dat die 6x achterover slaat he paul? mja dat zien we niet in cbml

Er staat ook "wij vriendinnen van Ziba beheren nu haar hyves. geeft in ieder geval te denken.
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 08:34   quote  deeplink  
AHA!
Ze komt vást op het laatste moment weer "thuis".
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 november 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 08:34 schreef Tuintje het volgende:
AHA!
Ze komt vást op het laatste moment weer "thuis".
Ik heb zo een vermoeden dat de laatste week/ paar dagen iedereen terug komt. die van belang is geweest. Dus Lisa, Rory, Fiona & Joost. op dat laatste verheug ik mij nogal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2008 door Izz@headliner --
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 12:35   quote  deeplink  
Zou me inderdaad helemaal niets verbazen. Het sportiviteitsnivo van de redactie is beneden nul, eruit gespeeld of niet, men kan zo weer worden teruggeplaatst.
Ik krijg overigens een steeds grotere pesthekel aan die presentatie-barbie met haar onwaarschijnlijk gladde uitstraling.Zou die wel es poepen?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 12:35 schreef Tuintje het volgende:
Zou me inderdaad helemaal niets verbazen. Het sportiviteitsnivo van de redactie is beneden nul, eruit gespeeld of niet, men kan zo weer worden teruggeplaatst.
Ik krijg overigens een steeds grotere pesthekel aan die presentatie-barbie met haar onwaarschijnlijk gladde uitstraling.Zou die wel es poepen?
Je hebt het over Nikkie neem ik aan.
Nikkie ken ik haar levenlang. Ze doet stinkend haar best ze weet dat ze er lang nog niet is.
Het is leuke meid net als haar zusje.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 16 november 2008 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 12:35 schreef Tuintje het volgende:
Zou me inderdaad helemaal niets verbazen. Het sportiviteitsnivo van de redactie is beneden nul, eruit gespeeld of niet, men kan zo weer worden teruggeplaatst.
Ik krijg overigens een steeds grotere pesthekel aan die presentatie-barbie met haar onwaarschijnlijk gladde uitstraling.Zou die wel es poepen?
Hahaha..Nikki de Vleemuis? die poept On the Fly..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Ach gut, arme Nik
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 november 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Nicky Plenst, oftewel ze zeikt alleen maar.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:21   quote  deeplink  
Er staat een nieuw filmpje van Ribas op, toch komt hij erg spontaan over vind ik, of krijg ik nu iedereen over me heen?? hahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:21 schreef Tjonge het volgende:
Er staat een nieuw filmpje van Ribas op, toch komt hij erg spontaan over vind ik, of krijg ik nu iedereen over me heen?? hahaha
Een interview met Ribas bedoel je?
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:23 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Een interview met Ribas bedoel je?
Ja, nog niet gezien????? Van Yas ook
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 17:33   quote  deeplink  
hij zal best zijn lieve kanten hebben, maar mijn man zegt nooit dat ik mijn plaats moet weten, hij probeert er nu wel een draai aan te geven, maar de beelden spreken voor zich.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:37   quote  deeplink  
ok, maar vind het zo balen dat we nu moeten oordelen, eigenlijk zien we niets van de bewonders, alleen maar af en toe 2min wat dan de hele week herhaald word, eigenlijk een waardeloos progamma hahah
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Ik begrijp wat hij bedoelt alleen hij legt het niet echt duidelijk uit.
Hij is een beetje “ouderwets” wat betreft man – vrouw.
amy
 amy - zondag 16 november 2008 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 12:35 schreef Tuintje het volgende:
Ik krijg overigens een steeds grotere pesthekel aan die presentatie-barbie met haar onwaarschijnlijk gladde uitstraling.Zou die wel es poepen?
glad zei je?
Zelfs een liter pancake op dr porum kan die puisten niet meer verbergen..
erm ding. vast last van stress, zo te zien gaat cbml geen geweldige aanwinst zijn voor haar cv.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:37 schreef Tjonge het volgende:
ok, maar vind het zo balen dat we nu moeten oordelen, eigenlijk zien we niets van de bewonders, alleen maar af en toe 2min wat dan de hele week herhaald word, eigenlijk een waardeloos progamma hahah
Maar we blijven kijken.Dat zegt de makers genoeg.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:47   quote  deeplink  
Uhmmmmmmmm, mag ik jullie wat vragen, en niet allemaal over me heen vallen, maar wie vinden jullie eigenlijk wel leuk??????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:44 schreef amy het volgende:

[..]

glad zei je?
Zelfs een liter pancake op dr porum kan die puisten niet meer verbergen..
erm ding. vast last van stress, zo te zien gaat cbml geen geweldige aanwinst zijn voor haar cv.
Ze krijgt inderdaad teveel basis op haar gezicht gesmeerd.
Puisten? waar?
Hey, ze is jong en is het vak nog aan het leren en doet het naar mijn mening niet eens zo verkeerd. Trouwens, hoeveel zien wij van haar in CBML, weinig.

Ze gaat binnenkort een andere programma presenteren, wie weet komt ze dan beter uit de verf.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:43 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik begrijp wat hij bedoelt alleen hij legt het niet echt duidelijk uit.
Hij is een beetje “ouderwets” wat betreft man – vrouw.
nou mijn ouders waren ouderwets, maar mijn vader zei nooit tegen mijn moeder je moet je plaats weten. en mijn moeder hield haar mond echt niet dicht. ik denk toch dat het met zijn cultuur te maken heeft, maar hee we zijn in nederland he.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:47 schreef Tjonge het volgende:
Uhmmmmmmmm, mag ik jullie wat vragen, en niet allemaal over me heen vallen, maar wie vinden jullie eigenlijk wel leuk??????
Ik moet zeggen dat ik ze allemaal wel leuk vindt.
Ze hebben allemaal zo hun leuke kant. Als je wil weten wie ik de leukste vindt, dan zeg ik Marco Kuif.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:47 schreef Tjonge het volgende:
Uhmmmmmmmm, mag ik jullie wat vragen, en niet allemaal over me heen vallen, maar wie vinden jullie eigenlijk wel leuk??????
kuifje en mafco maar alleen om hun onderonsjes. wie er van mij mag winnen? als ik dan toch moet kiezen, kuifje.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:52 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

kuifje en mafco maar alleen om hun onderonsjes. wie er van mij mag winnen? als ik dan toch moet kiezen, kuifje.
Hey,hey je speelt vals. 1 kiezen als leukste.
Als ik ook vals speel, dan zitten wij op 1 lijn. Marco en Mafco.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:52 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

kuifje en mafco maar alleen om hun onderonsjes. wie er van mij mag winnen? als ik dan toch moet kiezen, kuifje.
jeetje wat een positief antwoord, was al onder de tafel gaan zitten hahaha
ach, kuif is ok, wie zou hem trouwens als krabpaal hebben gebruikt???
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hey,hey je speelt vals. 1 kiezen als leukste.
Als ik ook vals speel, dan zitten wij op 1 lijn. Marco en Mafco.
ze mogen beide in de finale staan, en dan hoop ik dat er 2 vrouwen bij horen die stelen zeggen, en hun liefde, weg geld!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:55 schreef Tjonge het volgende:

[..]

jeetje wat een positief antwoord, was al onder de tafel gaan zitten hahaha
ach, kuif is ok, wie zou hem trouwens als krabpaal hebben gebruikt???
Ik weet niet wat voor beeld je van ons hebt maar, wij zeggen simpelweg wat wij denken. Wij gaan schieten als er geschoten wordt, anders niet.
Hey, wij kunnen ook lief zijn hoor. Dus niet te snel onder de tafel gaan schuilen.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor beeld je van ons hebt maar, wij zeggen simpelweg wat wij denken. Wij gaan schieten als er geschoten wordt, anders niet.
Hey, wij kunnen ook lief zijn hoor. Dus niet te snel onder de tafel gaan schuilen.
Dank u........weet je wat ik pas zielig vind.....heb je de cbml.hyves gezien, die zijn ze goed aan het verklooien, snap niet dat wiebe niet ingrijpt, dat vind ik pas ziek.

En onder de tafel is het nu schoon, dus ik blijf op mijn stoel zitten :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor beeld je van ons hebt maar, wij zeggen simpelweg wat wij denken. Wij gaan schieten als er geschoten wordt, anders niet.
Hey, wij kunnen ook lief zijn hoor. Dus niet te snel onder de tafel gaan schuilen.
ja tjonge, niet zo bang hoor iedereen mag zijn eigen mening hebben.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:02 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja tjonge, niet zo bang hoor iedereen mag zijn eigen mening hebben.
dank je moha, ik was al op mijn stoel gaan zitten
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:00 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dank u........weet je wat ik pas zielig vind.....heb je de cbml.hyves gezien, die zijn ze goed aan het verklooien, snap niet dat wiebe niet ingrijpt, dat vind ik pas ziek.

En onder de tafel is het nu schoon, dus ik blijf op mijn stoel zitten :)
hoe kom ik op CBML hyves? moet ik zelf een hyves hebben om te kunnen lezen/kijken?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

hoe kom ik op CBML hyves? moet ik zelf een hyves hebben om te kunnen lezen/kijken?
ja
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:04 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja
nee hoor, om te kijken niet, wel om te reageren
http://cbml.hyves.nl/
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:55 schreef Tjonge het volgende:

[..]

jeetje wat een positief antwoord, was al onder de tafel gaan zitten hahaha
ach, kuif is ok, wie zou hem trouwens als krabpaal hebben gebruikt???
ja dat vroeg ik mij ook al af, misschien een wilde nacht gehad, of een bitch fight met kelly wat niet in beeld is gebracht.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:06 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja dat vroeg ik mij ook al af, misschien een wilde nacht gehad, of een bitch fight met kelly wat niet in beeld is gebracht.
dat is dan weer jammer, ik had hem ook gekrabt na zo,n opmerking, niet om haar maar wel een aktie op een reactie, maar misschien zit het nog in het vat!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:05 schreef Tjonge het volgende:

[..]

nee hoor, om te kijken niet, wel om te reageren
http://cbml.hyves.nl/
ohw dat wist ik dus niet.
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ohw dat wist ik dus niet.
ik vind het ook waardeloze lui, er staan duidelijk krabbels dat die vrienden en fam dat niet doen, wat hebben die lui toch, zelfs op de fanhyves van kelly word een oproep gedaan om er niet op in te gaan.......snap niet dat je zulke uitingen mag doen,laat ze hierheen komen.....toch!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:05 schreef Tjonge het volgende:

[..]

nee hoor, om te kijken niet, wel om te reageren
http://cbml.hyves.nl/
Ik heb heel even gekeken. Geef mijn portie maar aan fik.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 09:42   quote  deeplink  
ze gaan wel erg ver. Allemaal zo fanatiek. Ach wanneer je een spel ingaat, weet je dit, anders heb jij je huiswerk niet gedaan. Kelly is een weekje thuis geweest, dus wist wat haar te wacten stond. misschien toch haar populariteit overschat. vaak is het welzo, dat mensen in je gezicht leuk, lief en aanrdig doen. Maar achter je rug een hetze tegen je beginnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 63 (14-11-2008)









0.0069608