BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Anthea

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 november 2008 - 01:44   quote  deeplink  
Video: Exit interview Anthea

Een huilende Anthea heeft de Villa verlaten. Ze voelt zich gedumpt door kale Marco en bespreekt alles in dit interview!

Tuintje
 Tuintje - zaterdag 15 november 2008 - 09:19   quote  deeplink  
Hoe oud was dit grietje ook alweer?
14 toch?
Ach gut...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 12:05   quote  deeplink  
Ach gosh, wel zielig.
madeleine
 madeleine - zaterdag 15 november 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Zodra het zoenen wordt en de rest, gaan de meisjes Marco toch claimen en dat geeft hem een niet zo prettig gevoel,
dan nog maar even Kelly gebruiken voor die laatste weken, maar daar zal ook geen relatie uitkomen.
De meisjes bieden zich aan en je moet sterk in je schoenen staan als man om dit te negeren.
Marco is een beetje dom dat hij ZIba heeft laten gaan, eigenlijk de enige normale en intelligentste van het
hele spel. Maar Marco heeft zin in een avontuurtje, dan toch maar weer *even* naar Kelly. Kelly trapt er in,
moet ze ook niet boos worden straks.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 15 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 12:05 schreef Izz@headliner het volgende:
Ach gosh, wel zielig.
Hé? zielig? sodemieter je nou gauw op zeg, die kut heeft misbruikverdriet en daar iedereen is de schuld van behalve Miss Eigendunk zelf.. de sukkel vergat alleen even dat er al ik weet niet hoeveel léukere dan haar kutten gepaseerd waren...
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 15 november 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Gher, ga je mond uitspoelen met groene zeep.
Je zegt dan wel precies wat ik denk, maar ik heb je dergelijke dingen al wel sjieker zien formuleren.
Tuintje zegt Foei!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 15 november 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 16:12 schreef Tuintje het volgende:
Gher, ga je mond uitspoelen met groene zeep.
Je zegt dan wel precies wat ik denk, maar ik heb je dergelijke dingen al wel sjieker zien formuleren.
Tuintje zegt Foei!
Oprotten! Geen medelijden met verongelijkte zelfbevredigers na die kutshow !
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 14:19 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hé? zielig? sodemieter je nou gauw op zeg, die kut heeft misbruikverdriet en daar iedereen is de schuld van behalve Miss Eigendunk zelf.. de sukkel vergat alleen even dat er al ik weet niet hoeveel léukere dan haar kutten gepaseerd waren... [ afbeelding ]
Nou haar flutje heb ik niet mogen bewonderen, dus geen idee of er leukere de revue zijn gepasseerd. maar misschien had ze wel de strakste, je weet het nooit Cher!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 15 november 2008 - 18:59   quote  deeplink  
Het kind is in no-time als een blok voor Mafco gevallen.
Ze is teleurgesteld en verdrietig, tranen met tuiten dat Mafco haar niet heeft gekozen.
Ojee, ojee, ojee
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 15 november 2008 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 17:59 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nou haar kut heb ik niet mogen bewonderen, dus geen idee of er leukere de reveu zijn gepasseerd. maar misschien had ze wel de strakste, je weet het nooit Cher!
Waarom denk de gemiddelde kut die daar haar opwachting maakt, dan steevast dat háár kut de álllerlekkerste kut is die de Aftrekkertjes óóit gezien hebben.? en janken na afloop dat ze alleen maar in haar kút geïnteresseerd waren..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 15 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 14:19 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hé? zielig? sodemieter je nou gauw op zeg, die kut heeft misbruikverdriet en daar iedereen is de schuld van behalve Miss Eigendunk zelf.. de sukkel vergat alleen even dat er al ik weet niet hoeveel léukere dan haar kutten gepaseerd waren... [ afbeelding ]
hahaha gher waar kom jij vandaan als ik vragen mag, als ik jou teksten lees wil ik er graag een accent bij horen
amy
 amy - zondag 16 november 2008 - 17:30   quote  deeplink  
nee maakt nie uit..he.

tja zo'n geitje vraagt om een boze wolluf.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:30 schreef amy het volgende:
nee maakt nie uit..he.

tja zo'n geitje vraagt om een boze wolluf.
gelukkig is dit geitje aan de dans ontsprongen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Anthea









0.0047030