BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Lois en Dionne

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 november 2008 - 01:48   quote  deeplink  
Video: Interview Lois en Dionne

Dionne en Lois zijn de nieuwe vrijgezellen in de Villa! Bekijk hier alvast een korte introductie van de meiden!

Tuintje
 Tuintje - zaterdag 15 november 2008 - 09:16   quote  deeplink  
Absoluut nazaten van Albert Einstein!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 11:29   quote  deeplink  
Dion "lijkt"een meisje dat weet en doet wat ze wil, ik denk dat ze ook flink de aandacht van Kale Marco zal krijgen, en dat Kelly weer loeihard uit haar plaat gaat. Wat dan weer leuke tv momentjes oplevert. heerlijk. Ik durf te wedden datKelly tegen Dion minder praatjes zal hebben.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 16 november 2008 - 08:29   quote  deeplink  
Als Regie niet stiekum uitzendtijd heeft ingelopen, zijn dit eindelijk de twee laatste meiden. Met deze twee moet dus het eindspel gespeeld worden. Gezien de enorme fotoreportage van dat zwarte typje, en volgens haar resumé ook ruime bed-ervaring, ga ik er vanuit dat zij haar gereedschap ook achter de schermen op voldoende ruime mate heeft ingezet om die de poen gaan pakken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 november 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 08:29 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Als Regie niet stiekum uitzendtijd heeft ingelopen, zijn dit eindelijk de twee laatste meiden. Met deze twee moet dus het eindspel gespeeld worden. Gezien de enorme fotoreportage van dat zwarte typje, en volgens haar resumé ook ruime bed-ervaring, ga ik er vanuit dat zij haar gereedschap ook achter de schermen op voldoende ruime mate heeft ingezet om die de poen gaan pakken.
Wat heb je toch weer een heerlijk ochtendhumeur!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 16 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 12:21 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wat heb je toch weer een heerlijk ochtendhumeur!
Ach ja, nog ff en dan moet ik weer andere onderwerpen zoeken..het viel bij CBML al niet mee, te stom programma om zelfs wat fatoenlijke kritiek te verzinnen..
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 14:43 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ach ja, nog ff en dan moet ik weer andere onderwerpen zoeken..het viel bij CBML al niet mee, te stom programma om zelfs wat fatoenlijke kritiek te verzinnen.. [ afbeelding ]
Je kan het, ik weet het, ik voel het. Kom op, doe je best.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Lois en Dionne









0.0053689