BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Lois - 19 jaar uit Rosmalen

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 november 2008 - 02:00   quote  deeplink  
Kandidate Lois - 19 jaar uit Rosmalen

'Als de buit binnen is, zit mijn werk er weer op!'



Lois is de naam van de blondine die in de laatste weken van het programma nog zal proberen om een man te verleiden. De 19-jarige ziet dit niet als een uitdaging want het lukt haar altijd wel om de aandacht te trekken van mannen. Het type waar Lois zelf op valt beschrijft ze als het ‘barman-type met donkere haren’, maar ook valt ze erg op mannen met status zoals DJ’s en voetballers.

Na zich een jaar lang verveeld te hebben heeft Lois erg veel zin om haar woonplaats Rosmalen in te ruilen voor de Villa van Can’t Buy Me Love. Ze doet er dan ook alles aan om haar leven spannender te maken: “Ik wil gewoon geen nobody zijn!” Het liefst ziet ze zichzelf dan ook als celebrity over de rode loper lopen. Haar deelname aan het programma zou haar status kunnen verhogen maar uiteindelijk vindt ze het geld dat er te winnen valt het belangrijkste. “Als de buit binnen is, zit mijn werk er weer op!"

Of het Lois gaat lukken om één van de mannen in de Villa te versieren is nog maar de vraag. Lois ziet namelijk graag dat mannen achter haar aanlopen en vindt ook dat haar toekomstige partner moeite voor haar moet doen. Ze wil veel aandacht en verlangt ook naar een vette creditcard. “Shoppen vind ik het einde! Als ik daar nu eens mijn hobby van zou kunnen maken…”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Boudewijn --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 15 november 2008 - 09:12   quote  deeplink  
En sit nog op Sgoo...maar na een jaar verveling vind ze het wel tijd voor wat anders..
Dan maar TV-vullis spelen voor een nieuwe stalen puist in d'r kop..

Tuintje
 Tuintje - zaterdag 15 november 2008 - 09:21   quote  deeplink  
De jeugd heeft de toekomst.
Oh my God....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 15 november 2008 - 12:03   quote  deeplink  
Anex Bimbo without brains.
amy
 amy - zondag 16 november 2008 - 17:32   quote  deeplink  
meisje ga toch gewoon achter de kassa zitten
Tjonge
 Tjonge - zondag 16 november 2008 - 17:35   quote  deeplink  
is dat niet dat meisje uit de promo???Ze zegt een man te zoeken die achter haar aan loopt, toch wel jammer dat ze er nu pas inzit, heeft weinig nut meer de laatste 2 weken
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 17:32 schreef amy het volgende:
meisje ga toch gewoon achter de kassa zitten
Wat dacht je van "meisje ga eens naar school".
Blondini[073]
 Blondini[073] - zondag 16 november 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Die lois van de foto's met die rode haren is een andere Lois uit rosmalen doe betere research voor dat je zomaar fotos van iemand publiceerd en hyves linkt :S
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
Je kan het ook anders aanpakken. Een bericht naar Boudewijn met de mededeling dat hij de verkeerde foto's heeft. Werkt beter.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 - 09:12 schreef GherAhnAhmon het volgende:
En sit nog op Sgoo...maar na een jaar verveling vind ze het wel tijd voor wat anders..
Dan maar TV-vullis spelen voor een nieuwe stalen puist in d'r kop..

[ afbeelding ]
HAHAHAHA een stalen puist in dr kop
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 16 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:02 schreef Blondini[073] het volgende:
Die lois van de foto's met die rode haren is een andere Lois uit rosmalen doe betere research voor dat je zomaar fotos van iemand publiceerd en hyves linkt :S
ik vind de overeenkomsten best aardig, Rosmalen is niet zo groot en dan dezelfde naam, goedlijkend gezicht en hetzelfde soort haar en toevallig ook de enige lois op hyves in dezelfde leeftijdscategorie....

kom maar met bewijzen dat het haar NIET is! (ik woon 5 minuten van Rosmalen, dus hard bewijs is niet moeilijk!)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 09:20   quote  deeplink  
ik twijfel nog steeds of het idd dezelfde is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 13:42 schreef xEline het volgende:

- knip -
Denk ik ook, dat dit even recht gezet moet worden. Maar maak je niet al te boos. Boudewijn zal dit heus snel rechtzetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Boudewijn --
Tuintje
 Tuintje - maandag 17 november 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Snel, snel want ze gaat het forum aanklagen!
Hahahahaha!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:27 schreef Tuintje het volgende:
Snel, snel want ze gaat het forum aanklagen!
Hahahahaha!
maar wel knap lullig als je voor iemand anders word versleten.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:28 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

maar wel knap lullig als je voor iemand anders word versleten.
en zeker voor iemand uit CBMl ;)

Maar ik heb het aangepast. De piercing was me nog niet opgevallen uit de foto's en ik ben geen stalker dus ga mensen niet bellen of ik de goede heb. De overeenkomsten waren wel heel groot...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

en zeker voor iemand uit CBMl ;)

Maar ik heb het aangepast. De piercing was me nog niet opgevallen uit de foto's en ik ben geen stalker dus ga mensen niet bellen of ik de goede heb. De overeenkomsten waren wel heel groot...
ik zal je geloven, maar niet meer jokken dan he?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik zal je geloven, maar niet meer jokken dan he?
ik jok nooit!

zeg hoogstens nooit alles...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik jok nooit!

zeg hoogstens nooit alles...
de waarheid verzwijgen huh..... daar is over nagedacht lol. krijg je een keer goed aandacht worden je vriendinnen boos.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:34 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

de waarheid verzwijgen huh..... daar is over nagedacht lol. krijg je een keer goed aandacht worden je vriendinnen boos.
ik verzwijg ook de waarheid niet ;) maar als mensen er niet naar vragen dan hoef ik niets te vertellen, toch?
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik verzwijg ook de waarheid niet ;) maar als mensen er niet naar vragen dan hoef ik niets te vertellen, toch?
precies. is je eigen schuld, had je het maar moeten vragen. dus Boudewijn spreek je uit, maar niet over mij he?
roflmao

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:37 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

precies. is je eigen schuld, had je het maar moeten vragen. dus Boudewijn spreek je uit, maar niet over mij he?
roflmao
nou, de persoon (en/of vriendin van haar) heeft aangeboden dat ik in Rosmalen langs mag komen voor bewijs... maarja... ze is 16 he...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nou, de persoon (en/of vriendin van haar) heeft aangeboden dat ik in Rosmalen langs mag komen voor bewijs... maarja... ze is 16 he...
Kijk dat is nu weer jammer. Je moet toch zo oppassen voor je goede naam. tegenwoordig.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:43 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kijk dat is nu weer jammer. Je moet toch zo oppassen voor je goede naam. tegenwoordig.
ach ja, als mensen niet snappen dat dat
(mijn) humor/cynisme is dan jammer maar...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 14:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ach ja, als mensen niet snappen dat dat
(mijn) humor/cynisme is dan jammer maar...
Daar schort het juist zo vaak aan, dat mensen het verschil niet zien tussen humor sarcasme cynisme, maar ik denk dan dat is hun probleem, niet die van mij. lezen wat er staat en nog verdraaien. maar nogmaals, zelfs dat levert leuke momenten op.
Tuintje
 Tuintje - maandag 17 november 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Ooit ontmoette ik een groep mensen van een forum waar ik toen een jaar of wat veel zat.Ik heb nog nooit eerder zo verbaasd gestaan:
de grootste relnichten bleken i.r.l. zenuwachtige, verlegen watjes en omgekeerd bleken de bescheiden types i.r.l. heel assertieve en stevige persoonlijkheden.
Ik bleek te zijn ingeschat als een soort van ouwe hippie en ze schrokken zich dood van mijn "mevrouwen-uitstraling",zoals me verteld werd later...

En dat zal op dit forum niet heel veel anders zijn:
je wekt een bepaalde indruk maar in werkelijkheid kun je op en forum spelen te zijn wat je in je dagelijks leven niet kunt of durft.
En een forum heeft een zekere onpersoonlijkheid die maakt dat mensen lekker bot of grof, cynisch of sarcastisch durven te zijn.
Niks mis mee maar ik laat me echt niet opnaaien, noch van opmerkingen van anderen in het algemeen, noch van opmerkingen aan mijn persoonlijk adres.
Gewoon alles met een schepje zout nemen en er de humor van inzien dat er mensen zijn die dagelijks gek genoeg zijn om commentaar te geven op een absoluut flutprogramma als CBML.
Ik geniet ervan in elk geval.
xEline
 xEline - maandag 17 november 2008 - 15:28   quote  deeplink  
Nee kijk , ik ga jullie niet aanklagen. maar ik kan dat natuurlijk wel doen. boudewijn had t natuurlijk ook anders aan kunnen pakken. hij had lois en krabbel op hyves kunnen sturen met wat vragen en dat dan als iets interessants kunnen gebruiken voor zijn artikel. dan was het nog wel leuk geweest.
maar ik vind het gewoon heel jammer dat hij dan denkt dat dit de lois is.. ineens rood haar heeft en geen piercing.. maar ja , foutje kan . maarja.

Ik vind het al hardstikke fijn dat het bericht is aangepast.
Ik ken deze Lois (19) ook. Zij woont inderdaad ook in Rosmalen, maar zij is echt 19 en heeft echt blond blond haar. Natuurlijk kan die fout gemaakt worden. maar niet iedereen heeft hyves.. maarja :)

Ik hoor het nog wel..
iig vond ik het raar dat er foto's van lois opstonden (mijn vriendin) en ik erbij op..

En ja inderdaad heb ik boudewijn uitgenodigt om naar Rosmalen te komen als hij er toch maar 5 minuten vanaf woont dan lijkt mij dat nou niet echt een probleem :)

,,
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:28 schreef xEline het volgende:
Nee kijk , ik ga jullie niet aanklagen. maar ik kan dat natuurlijk wel doen. boudewijn had t natuurlijk ook anders aan kunnen pakken. hij had lois en krabbel op hyves kunnen sturen met wat vragen en dat dan als iets interessants kunnen gebruiken voor zijn artikel. dan was het nog wel leuk geweest.
maar ik vind het gewoon heel jammer dat hij dan denkt dat dit de lois is.. ineens rood haar heeft en geen piercing.. maar ja , foutje kan . maarja.

Ik vind het al hardstikke fijn dat het bericht is aangepast.
Ik ken deze Lois (19) ook. Zij woont inderdaad ook in Rosmalen, maar zij is echt 19 en heeft echt blond blond haar. Natuurlijk kan die fout gemaakt worden. maar niet iedereen heeft hyves.. maarja :)

Ik hoor het nog wel..
iig vond ik het raar dat er foto's van lois opstonden (mijn vriendin) en ik erbij op..

En ja inderdaad heb ik boudewijn uitgenodigt om naar Rosmalen te komen als hij er toch maar 5 minuten vanaf woont dan lijkt mij dat nou niet echt een probleem :)

,,
Ik krabbel nooit, ik haat krabbelen zodat iedereen kan zien wat ik bij wie krabbel!

Maar misschien zie ik jullie nog wel eens bij de McDonalds, ik lees nl op 'jullie' lois hyves pagina dat jullie daar ook komen ;)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik krabbel nooit, ik haat krabbelen zodat iedereen kan zien wat ik bij wie krabbel!

Maar misschien zie ik jullie nog wel eens bij de McDonalds, ik lees nl op 'jullie' lois hyves pagina dat jullie daar ook komen ;)
Na ja. wedden als je jeuk op je rug hbt dat je maar wat graag gekrabbeld wil worden?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:39 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Na ja. wedden als je jeuk op je rug hbt dat je maar wat graag gekrabbeld wil worden?
maar niet door iemand die ik niet ken...
Tazza
 Tazza - maandag 17 november 2008 - 15:41   quote  deeplink  
Boudewijn, ik heb toenstraks de verkeerde foto's en link naar hyves gezien.;)
Dit is wel haar echte hyves; http://liciousz.hyves.nl
xEline
 xEline - maandag 17 november 2008 - 15:42   quote  deeplink  
ja is goed joh , maar ajb . doe in vervolg ajb een betere research. want je kunt de leeftijd bij hyves ook checke hea..
:)..
maar tot bij de mc dan !
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:41 schreef Tazza het volgende:
Boudewijn, ik heb toenstraks de verkeerde foto's en link naar hyves gezien.;)
Dit is wel haar echte hyves; http://liciousz.hyves.nl
ah, dank je! behulpzame mensen!

Nu maar hopen dat het echt 'onze' lois is.. ik kan maar 1 foto zien en die groene ogen zeggen tegenwoordig ook niet alles meer...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:19 schreef Tuintje het volgende:
Ooit ontmoette ik een groep mensen van een forum waar ik toen een jaar of wat veel zat.Ik heb nog nooit eerder zo verbaasd gestaan:
de grootste relnichten bleken i.r.l. zenuwachtige, verlegen watjes en omgekeerd bleken de bescheiden types i.r.l. heel assertieve en stevige persoonlijkheden.
Ik bleek te zijn ingeschat als een soort van ouwe hippie en ze schrokken zich dood van mijn "mevrouwen-uitstraling",zoals me verteld werd later...

En dat zal op dit forum niet heel veel anders zijn:
je wekt een bepaalde indruk maar in werkelijkheid kun je op en forum spelen te zijn wat je in je dagelijks leven niet kunt of durft.
En een forum heeft een zekere onpersoonlijkheid die maakt dat mensen lekker bot of grof, cynisch of sarcastisch durven te zijn.
Niks mis mee maar ik laat me echt niet opnaaien, noch van opmerkingen van anderen in het algemeen, noch van opmerkingen aan mijn persoonlijk adres.
Gewoon alles met een schepje zout nemen en er de humor van inzien dat er mensen zijn die dagelijks gek genoeg zijn om commentaar te geven op een absoluut flutprogramma als CBML.
Ik geniet ervan in elk geval.
Mijn idee Tuin. heerlijk, ik zie mij in rl echt niet iedereen die langsloopt ondersteboven schelden. in RL bega ik echt niet de fout mensen zomaar in hokjes te plaatsen, op een forum echter. profileert men zich, dat is de indruk die ik dan van iemand krijg en daar reageer ik op, soms heel fel. soms verbaasd, maar altijd met humor. Het is alleen dat je de tonaties niet hoort in woorden. waardoor er beter kan ingeschat worden of het bedoeld is als een aanval, cynisme sarcasme etc. of gewoon practical joke. zo dat is het. hopenlijk tot vanavond. ciao lief zijn he?
xEline
 xEline - maandag 17 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Dankje Tessa! :)
ik kon haar al niet vinden. heb ook zitten zoeken
maar tis dus Loïs Hilton voor de mensen die t willen weten.

...........
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:42 schreef xEline het volgende:
ja is goed joh , maar ajb . doe in vervolg ajb een betere research. want je kunt de leeftijd bij hyves ook checke hea..
:)..
maar tot bij de mc dan !
ja, dat was het probleem... de leeftijd kon ik niet zien!
Tazza
 Tazza - maandag 17 november 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ah, dank je! behulpzame mensen!

Nu maar hopen dat het echt 'onze' lois is.. ik kan maar 1 foto zien en die groene ogen zeggen tegenwoordig ook niet alles meer...
De hyves is wel echt, woon namelijk ook in Rosmalen. Zei zat op dezelfde basisschool en middelbare school. Maar foto's zijn waarschjinlijk alleen voor vrienden. Kan ze ook niet zien.
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Headliner - maandag 07 januari 2008 - 04:53 quote deeplink

Villa Vandaag: Loïs of Charlotte?
geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 om 21:14

Dennis is er bijna uit! Het gaat nu nog tussen Loïs en Charlotte. Laatstgenoemde heeft hij net voor de tweede keer gebeld. "Heb je een relatie?", vraagt Dennis voor alle zekerheid. "Eeehhh...", klinkt het aarzelend aan de andere kant. Jaap en Dennis weten genoeg! Dan Loïs nog maar een keer bellen. "Ik vraag haar gewoon waarom ik haar moet kiezen", stelt hij voor. "Je kan het Dennis", zegt Jaap. "Moeilijk hè, zo'n telefoon?", zegt hij snerend, klagend over het tempo waarmee Dennis te werk gaat. "Hallo, met Dennis nog een keer. Waarom moet ik jou kiezen?", vraagt hij. "Wat een stomme vraag! Dat kan ik niet beantwoorden. Je moet mij gewoon kiezen!", lacht Loïs. Succes, Dennis!

bron: tien.tv

Dit is waarschijnlijk dezelfde lois.
Er staat een verhaaltje onderaan die hyvespagina over dennis
Tazza
 Tazza - maandag 17 november 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:48 schreef pauline het volgende:
Headliner - maandag 07 januari 2008 - 04:53 quote deeplink

Villa Vandaag: Loïs of Charlotte?
geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 om 21:14

Dennis is er bijna uit! Het gaat nu nog tussen Loïs en Charlotte. Laatstgenoemde heeft hij net voor de tweede keer gebeld. "Heb je een relatie?", vraagt Dennis voor alle zekerheid. "Eeehhh...", klinkt het aarzelend aan de andere kant. Jaap en Dennis weten genoeg! Dan Loïs nog maar een keer bellen. "Ik vraag haar gewoon waarom ik haar moet kiezen", stelt hij voor. "Je kan het Dennis", zegt Jaap. "Moeilijk hè, zo'n telefoon?", zegt hij snerend, klagend over het tempo waarmee Dennis te werk gaat. "Hallo, met Dennis nog een keer. Waarom moet ik jou kiezen?", vraagt hij. "Wat een stomme vraag! Dat kan ik niet beantwoorden. Je moet mij gewoon kiezen!", lacht Loïs. Succes, Dennis!

bron: tien.tv

Dit is waarschijnlijk dezelfde lois.
Er staat een verhaaltje onderaan die hyvespagina over dennis
Ja een vriendin van me zei dat ze ook in de gouden kooi heeft gezeten.
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Mijn idee Tuin. heerlijk, ik zie mij in rl echt niet iedereen die langsloopt ondersteboven schelden. in RL bega ik echt niet de fout mensen zomaar in hokjes te plaatsen, op een forum echter. profileert men zich, dat is de indruk die ik dan van iemand krijg en daar reageer ik op, soms heel fel. soms verbaasd, maar altijd met humor. Het is alleen dat je de tonaties niet hoort in woorden. waardoor er beter kan ingeschat worden of het bedoeld is als een aanval, cynisme sarcasme etc. of gewoon practical joke. zo dat is het. hopenlijk tot vanavond. ciao lief zijn he?
Jij doet het met humor en een ander doet het oprecht, ieder heeft zijn eigen doen en laten.
En dat is zo wat jij net typt, dat je niet hoort hoe iemand het bedoeld, als je met iemand zou praten komt het anders over als hoe je het typt en daar hou ik altijd rekening mee en vraag aan het persoon hoe hij of zij het bedoeld, als het bij mij negatief over komt.
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:52 schreef Tazza het volgende:

[..]

Ja een vriendin van me zei dat ze ook in de gouden kooi heeft gezeten.
Ik vond haar ook al een bekend gezicht hebben, maar kan me niet voor me halen dat ze in DGK heeft gezeten, maar wie weet van wel.
Tazza
 Tazza - maandag 17 november 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:59 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik vond haar ook al een bekend gezicht hebben, maar kan me niet voor me halen dat ze in DGK heeft gezeten, maar wie weet van wel.
Ja ik weet 't niet zeker dat ze in DGK heeft gezeten, kan er niks over vinden op google ofzo. Maar een vriendin van me zei dat zei er heeel even in heeft gezeten, en er staat een stukje op d'r hyves.. Maar moeten dan toch wel video/foto's van te zien zijn?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:08 schreef Tazza het volgende:

[..]

Ja ik weet 't niet zeker dat ze in DGK heeft gezeten, kan er niks over vinden op google ofzo. Maar een vriendin van me zei dat zei er heeel even in heeft gezeten, en er staat een stukje op d'r hyves.. Maar moeten dan toch wel video/foto's van te zien zijn?
alle villa vandaag video's staan niet meer online dus ze zou dan in zo'n date-avondje voor Jaap/Dennis video moeten zitten...
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

alle villa vandaag video's staan niet meer online dus ze zou dan in zo'n date-avondje voor Jaap/Dennis video moeten zitten...
Misschien op you tube kijken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:55 schreef Belinea het volgende:

[..]

Jij doet het met humor en een ander doet het oprecht, ieder heeft zijn eigen doen en laten.
En dat is zo wat jij net typt, dat je niet hoort hoe iemand het bedoeld, als je met iemand zou praten komt het anders over als hoe je het typt en daar hou ik altijd rekening mee en vraag aan het persoon hoe hij of zij het bedoeld, als het bij mij negatief over komt.
Ook met humor kan je oprecht zijn. Iedereen heeft zijn grenzen. die worden bepaalt door de interaktie tussen ( in dit geval ) Geschreven woorden. Neemt niet weg, dat ik hier kom voor 'mijn' plezier. en Vragen staat vrij. Ik verkies of ik er antwoord op geef. reageren doe ik bijna altijd, behalve als het mij echt te gortig word.
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:17 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ook met humor kan je oprecht zijn. Iedereen heeft zijn grenzen. die worden bepaalt door de interaktie tussen ( in dit geval ) Geschreven woorden. Neemt niet weg, dat ik hier kom voor 'mijn' plezier. en Vragen staat vrij. Ik verkies of ik er antwoord op geef. reageren doe ik bijna altijd, behalve als het mij echt te gortig word.
Humor kan zeker oprecht zijn, zeg ook niet dat dat niet zo is, maar humor kan ook vaak hard overkomen, het is maar hoe de mens het ervaart, ik vind jou ook vaak hard overkomen ondanks je humor, maar mij interesseert het niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:25 schreef Belinea het volgende:

[..]

Humor kan zeker oprecht zijn, zeg ook niet dat dat niet zo is, maar humor kan ook vaak hard overkomen, het is maar hoe de mens het ervaart, ik vind jou ook vaak hard overkomen ondanks je humor, maar mij interesseert het niet.
Ik geloof ook niet dat wij ooit in de clinch hebben gelegen, want dat is nergens voor nodig, jij zit niet in mijn vaarwater en ik niet in het jouwe. We zijn beide evenveel waard, op het moment echter, dat jij of ik, ons meer gaan voordoen dan wij zijn, ( namelijk posters op een willekeurig forum)dan zou ik idd heel scherp uit de hoek kunnen komen. Maar wat ik van jou gelezen heb, is dat wederzijds. Dus m.a.w. toon respect en je ontvangt respect, doe minderwaardig, en je ontvangt hetzelfde terug. Voor de rest no hard feelings.
amy
 amy - dinsdag 18 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik krabbel nooit, ik haat krabbelen zodat iedereen kan zien wat ik bij wie krabbel!

Maar misschien zie ik jullie nog wel eens bij de McDonalds, ik lees nl op 'jullie' lois hyves pagina dat jullie daar ook komen ;)

welke, die achter de donk? die onder dn dolle tol heeft geen ballenbak meer he :(
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 november 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 20:55 schreef amy het volgende:

[..]

welke, die achter de donk? die onder dn dolle tol heeft geen ballenbak meer he :(
kweetniet, gewoon de enige die in Rosmalen is, aan de A2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Lois - 19 jaar uit Rosmalen









0.0091989