BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Ribas

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 03:06   quote  deeplink  
Video: Interview Ribas

Ribas is bewoner van het eerste uur en heeft de liefde van zijn leven gevonden! Bekijk hier een interview met de heetgebakerde bewoner!

Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 09:19   quote  deeplink  
Lekker ontspannen, Leuker als in de setting. Ontiegelijke ouderwetse opvattingen. Grappig jong. Misschien door alleenstaand ouder opgevoed, vandaar zo beschermend. Het komt ongelukkig zijn mond uit, maar denk dat hij het goed bedoeld. elkaar niet afvallen in gezelschap. Op zich niets mis mee.
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - maandag 17 november 2008 - 22:10   quote  deeplink  
wuahah is this al we get? iedreeen heeft toch altijd zo'n commentaar op hem
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 17 november 2008 - 22:54   quote  deeplink  
ik vraag me toch af hoe lang hij in Nederland woont, zijn nederlands is bar slecht hoor.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 22:54 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ik vraag me toch af hoe lang hij in Nederland woont, zijn nederlands is bar slecht hoor.
Hoe bedoel je?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 17 november 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 23:36 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
is mijn nederlands ook zo slecht? hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 23:48 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

is mijn nederlands ook zo slecht? hahaha
Ik begrijp je niet!
Jesus Alochtone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Izz@headliner --
Bikkelaar
 Bikkelaar - zaterdag 22 november 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Nu hoor je al die haters niet meer he? Ribas is gewoon een goede jongen, een jongen met het hart op de goede plek en dat zegt bijna iedereen die dat huis uit gaat ook over hem. Jullie moeten allemaal niet zo dom oordelen omdat jullie zijn uitbarstingen op tv zien, hij is in ieder geval de eerlijkste van dat hele huis. Hij zal Yasmin nooit naaien en hij zal altijd eerlijk tegen haar zijn. Dat kunnen we van de rest van die kneusjes niet zeggen. Bijna iedereen die in dat huis zit/heeft gezeten is achterbaks, dat kan je over hem niet zeggen. Gewoon een goede jongen klaar niet zeiken.
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 20:34   quote  deeplink  
ik heb hier geen echte haters gezien bikkeltje
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 20:36   quote  deeplink  
vind het nogal een groot woord ondanks de zes letters en in enkelvoud slechts vijf : )
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 20:34 schreef Still het volgende:
ik heb hier geen echte haters gezien bikkeltje
Zo, nou dan moet je die teksten van Moha eens lezen, hahahahahahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 20:12 schreef Bikkelaar het volgende:
Nu hoor je al die haters niet meer he? Ribas is gewoon een goede jongen, een jongen met het hart op de goede plek en dat zegt bijna iedereen die dat huis uit gaat ook over hem. Jullie moeten allemaal niet zo dom oordelen omdat jullie zijn uitbarstingen op tv zien, hij is in ieder geval de eerlijkste van dat hele huis. Hij zal Yasmin nooit naaien en hij zal altijd eerlijk tegen haar zijn. Dat kunnen we van de rest van die kneusjes niet zeggen. Bijna iedereen die in dat huis zit/heeft gezeten is achterbaks, dat kan je over hem niet zeggen. Gewoon een goede jongen klaar niet zeiken.
Maak je niet zo druk, het komt gewoon door hoe CBML Ribas neerzet. hij is 99% van de tijd dat hij op TV is aan het vloeken, tieren, iemand uitschelden. ziektes gebruiken, dus de meeste mensen weten niet beter, dan dat Ribas 24/7 zo rondloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Izz@headliner --
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 20:45   quote  deeplink  
och ik heb het niet zo op kelly .... aan de een kant hoop ik dat ze verliest en aan de andere kant zou ik dat ook weer zielig vinden yas vind ik een leuke meid maar kijkt me soms iets te neurotisch uit de ogen , Ribas vind ik soms een boer en daarnaast soms weer heel aandoenlijk en zo zijn er nog wel meer en ik denk dat het zo ook bij andere werkt ... maar hun daadwerkelijk iets kwaads toewensen.... nee toch?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 20:12 schreef Bikkelaar het volgende:
Nu hoor je al die haters niet meer he? Ribas is gewoon een goede jongen, een jongen met het hart op de goede plek en dat zegt bijna iedereen die dat huis uit gaat ook over hem. Jullie moeten allemaal niet zo dom oordelen omdat jullie zijn uitbarstingen op tv zien, hij is in ieder geval de eerlijkste van dat hele huis. Hij zal Yasmin nooit naaien en hij zal altijd eerlijk tegen haar zijn. Dat kunnen we van de rest van die kneusjes niet zeggen. Bijna iedereen die in dat huis zit/heeft gezeten is achterbaks, dat kan je over hem niet zeggen. Gewoon een goede jongen klaar niet zeiken.
ok een goeie jongen die slecht nederlands spreekt, en zijn vrouw als een hond behandeld. zelfs mijn honden mogen meer dan yasmin van hem mag.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 20:36 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Zo, nou dan moet je die teksten van Moha eens lezen, hahahahahahahah
niks mis mee met mijn teksten hoor, ik geef mijn mening hoe ik er over denk.

hahahaha wat ben je toch een fucker he.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 20:59 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

niks mis mee met mijn teksten hoor, ik geef mijn mening hoe ik er over denk.

hahahaha wat ben je toch een fucker he.
wat verwacht je van je grote zus. hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Ribas









0.0057389