BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Ja, ik ben een geilbak!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Video: Marco - "Ja, ik ben een geilbak!"

De Marco's bespreken de optie om over de nieuwe dames heeb te gaan... Gelukkig heeft Marco een goede zelfkennis!
Kelly en Bo kunnen dus maar beter uitkijken met de aanwezigheid van Dionne en Lois!

Tjonge
 Tjonge - maandag 17 november 2008 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:57 schreef Boudewijn het volgende:
Video: Marco - "Ja, ik ben een geilbak!"

De Marco's bespreken de optie om over de nieuwe dames heeb te gaan... Gelukkig heeft Marco een goede zelfkennis!
Kelly en Bo kunnen dus maar beter uitkijken met de aanwezigheid van Dionne en Lois!

[ filmpje ]
Dit zijn in mijn ogen toch echt die vieste kerels die er bestaan........jammer dat sommige meiden in die mooie praatjes trappen
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Donkere Marco mag dan de geilbak zijn, ( zo noemt hij zichzelf) voordat er iemand tegen mij gaat schreeuwen. Er zijn er toch echt 2 voor nodig. Je zou je af kunnen vragen ( grappig bedoeld ) wie wie nu feitelijk naait.
Tjonge
 Tjonge - maandag 17 november 2008 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:22 schreef Izz@headliner het volgende:
Donkere Marco mag dan de geilbak zijn, ( zo noemt hij zichzelf) voordat er iemand tegen mij gaat schreeuwen. Er zijn er toch echt 2 voor nodig. Je zou je af kunnen vragen ( grappig bedoeld ) wie wie nu feitelijk naait.
Dit is het slag mannen die ozo charmant kunnen zijn tegen een vrouw, en achter hun rug de meest erge dingen zeggen, tuurlijk zijn er 2 voor nodig, maar in de mooie praatjes trappen veel vrouwen, ik ben er ook ooit de dupe van geweest, en het duurt heel lang voor je het door hebt, en dan is helaas je hartje gebroken, en zeg niet dat ik dan zo dom ben, want het kan je zomaar overkomen helaas......
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:42 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dit is het slag mannen die ozo charmant kunnen zijn tegen een vrouw, en achter hun rug de meest erge dingen zeggen, tuurlijk zijn er 2 voor nodig, maar in de mooie praatjes trappen veel vrouwen, ik ben er ook ooit de dupe van geweest, en het duurt heel lang voor je het door hebt, en dan is helaas je hartje gebroken, en zeg niet dat ik dan zo dom ben, want het kan je zomaar overkomen helaas......
Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn, van wie het hartje niet is gebroken door een Drop lul als 1 van deze 2, dat heeft niets met domheid te maken, eerder met Geloof Hoop en Liefde, dat wil toch ieder meisje. dus juist door die wens ben je bereid om veel langer te geloven dat het OOK ons kan gebeuren, de enige echte ware. Pas na de 2e of derde heb je door dat het je vaker kan overkomen, niet voor joker gezet worden maar verliefd te worden. maar zoals die eerste? nee dat heb je maar 1 keer, omdat je dan nog geloofd, dat het nooit meer voorkomt. Dat is immers de realthing.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 17 november 2008 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 17:42 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dit is het slag mannen die ozo charmant kunnen zijn tegen een vrouw, en achter hun rug de meest erge dingen zeggen, tuurlijk zijn er 2 voor nodig, maar in de mooie praatjes trappen veel vrouwen, ik ben er ook ooit de dupe van geweest, en het duurt heel lang voor je het door hebt, en dan is helaas je hartje gebroken, en zeg niet dat ik dan zo dom ben, want het kan je zomaar overkomen helaas......
jij bent niet dom hoor, dat soort mannen zijn zulke smeerpijpen en heel gehaaid om een meisje te charmeren.
tot ze een ander op het oog hebben die ze willen gebruiken.
mijn vriendin heeft dit ook meegemaakt, en die is ook niet dom.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 18:15 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

jij bent niet dom hoor, dat soort mannen zijn zulke smeerpijpen en heel gehaaid om een meisje te charmeren.
tot ze een ander op het oog hebben die ze willen gebruiken.
mijn vriendin heeft dit ook meegemaakt, en die is ook niet dom.
Is het jou persoonlijk nooit gebeurd dan zussie? was jij altijd de biatch? flikte jij het die arme jongens? hahahaha
Tjonge
 Tjonge - maandag 17 november 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Ik vind ze gewoon gore kwijlenballen, Ribas is dominant, maar wel trouw aan Yas, dat waardeer ik dan wel weer....maar hij is wel begonnen met schelden, wij hebben een week lang op kantoor,,,fucking kutmongool geroepen, ging niet meer uit ons hoofd......Nu roepen we CHIPS, omdat het gewoon te erg werd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 17 november 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 18:16 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Is het jou persoonlijk nooit gebeurd dan zussie? was jij altijd de biatch? flikte jij het die arme jongens? hahahaha
gelukkig niet, en ik speel niet met gevoelens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Ja, ik ben een geilbak!"









0.0052812