BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Marco en Kelly onder de lakens (pijn en blauwe plekken)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 november 2008 - 04:00   quote  deeplink  
Video: Too Hot - Marco en Kelly onder de lakens (pijn en blauwe plekken)

Eindelijk kwam het er dan van. Na lange tijd van om elkaar heen draaien en ruzies, was het tijd om de bloemetjes eens goed buiten te zetten! Door middel van deze beelden mag het duidelijk worden waarom Kelly achteraf zo klaagt over de pijn en blauwe plekken...

Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 09:53   quote  deeplink  
Ze wilde hem zelf bespringen werd helemaal geil van hem waren haar woorden. nu doet hij geil en komen er klachten, je zou schijtziek van dat wijf worden,
Denk dat het beter voor Kelly is dat ze naar huis gaat. Dat kind maakt haar moeder ten schande. en vreemde seks haal ik hier niet uit op, of hij moet met zijn geslachtsdeel op haar armen hebben lopen meppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Izz@headliner --
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 18 november 2008 - 09:58   quote  deeplink  
Schijtziek?
Imodium!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 09:58 schreef Tuintje het volgende:
Schijtziek?
Imodium!
hahahaha. die vloeibare werkt lekker snel!
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 18 november 2008 - 10:23   quote  deeplink  
kZou het niet weten, ik raak niet zo snel van de "leg" namelijk.
Maar eh...Izz, we gaan hier toch niet meer schijtziek worden, wel?
Gewoon lekker opjuinen, afkraken, griezelen en gek doen maar verder laten we ons de pis toch niet lauw maken?

Wat een poep en pies verhalen op de vroege morgen...zegt absoluut iets over mijn ontwikkelingsstadium, hihihi....
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 10:23 schreef Tuintje het volgende:
kZou het niet weten, ik raak niet zo snel van de "leg" namelijk.
Maar eh...Izz, we gaan hier toch niet meer schijtziek worden, wel?
Gewoon lekker opjuinen, afkraken, griezelen en gek doen maar verder laten we ons de pis toch niet lauw maken?

Wat een poep en pies verhalen op de vroege morgen...zegt absoluut iets over mijn ontwikkelingsstadium, hihihi....
He, ben nog niet wakker....eerst ff koffie
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 10:23 schreef Tuintje het volgende:
kZou het niet weten, ik raak niet zo snel van de "leg" namelijk.
Maar eh...Izz, we gaan hier toch niet meer schijtziek worden, wel?
Gewoon lekker opjuinen, afkraken, griezelen en gek doen maar verder laten we ons de pis toch niet lauw maken?

Wat een poep en pies verhalen op de vroege morgen...zegt absoluut iets over mijn ontwikkelingsstadium, hihihi....

Dat komt pas na de grote opruiming, die heb ik altijd na mijn 6e bak koffie. ach over 15 jaar hebben we het misschien over onze catheters en plas gootjes. hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 10:31 schreef Tjonge het volgende:

[..]

He, ben nog niet wakker....eerst ff koffie
ik ben aan mijn 8ste
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 13:35   quote  deeplink  
Jeetje mina een paar dagen geleden liep ik die meid maar te verdedigen omdat ze slet genoemd werd, wat heb ik daar een spijt van zeg.
Nou Boudewijn, ik neem al mijn woorden terug, jij had gelijk, ze is en blijft een slet!!
Zo en dat woord neem ik niet terug.
Ik hoop dat ze nu goed op haar nummer word gezet en er uit geflikkerd word door Marco, want het is echt niet leuk meer om dat vieze kind in beeld te zien.
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 18 november 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Tja, je kunt haar met recht een slet noemen maar niet zonder ervoor te zetten:
oliedomme.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 13:35 schreef Belinea het volgende:
Jeetje mina een paar dagen geleden liep ik die meid maar te verdedigen omdat ze slet genoemd werd, wat heb ik daar een spijt van zeg.
Nou Boudewijn, ik neem al mijn woorden terug, jij had gelijk, ze is en blijft een slet!!
Zo en dat woord neem ik niet terug.
Ik hoop dat ze nu goed op haar nummer word gezet en er uit geflikkerd word door Marco, want het is echt niet leuk meer om dat vieze kind in beeld te zien.
kom op.....ze heeft van alle bewonders de minste sex gehad!! alleen met marco, tja....daar heeft ze een zwak voor....dan ben je toch geen slet???? Dom is een ander woord en hoop dat ze steelt bij de raven, maar een slet.....nee kom op
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 14:24 schreef Tjonge het volgende:

[..]

kom op.....ze heeft van alle bewonders de minste sex gehad!! alleen met marco, tja....daar heeft ze een zwak voor....dan ben je toch geen slet???? Dom is een ander woord en hoop dat ze steelt bij de raven, maar een slet.....nee kom op
Nou vooruit, het is geen slet, het is vieslel. ze kan niet meer zeggen dat wist ik niet, Zij is nu op de hoogte van alles wat hij ( Marco) al gedaan heeft. Weet dus wat zij kan verwachten. Zelf zo jaloers als Groenland ( groen staat voor jaloezie)pffffffffff. anyway, je hebt gelijk, geen slet. een oliedomme bimbo.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 14:46 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nou vooruit, het is geen slet, het is vieslel. ze kan niet meer zeggen dat wist ik niet, Zij is nu op de hoogte van alles wat hij ( Marco) al gedaan heeft. Weet dus wat zij kan verwachten. Zelf zo jaloers als Groenland ( groen staat voor jaloezie)pffffffffff. anyway, je hebt gelijk, geen slet. een oliedomme bimbo.
Maar ze zit wel met 1 voet in de finale, wat mij betreft mag ze die winnen.
Ik vind echt de menigen teleurstellend, nergens hoor ik iets negatiefs over de marco's, toen ze gisteren als geile tekkels in de bar aan het springen waren dacht ik echt:"men....wat een stelletje stumpers, vind het vrij moeilijk dat alle meide hier over de tong gaan, terwijl die 2 zo vrouw onvriendelijk zijn......
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:06 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Maar ze zit wel met 1 voet in de finale, wat mij betreft mag ze die winnen.
Ik vind echt de menigen teleurstellend, nergens hoor ik iets negatiefs over de marco's, toen ze gisteren als geile tekkels in de bar aan het springen waren dacht ik echt:"men....wat een stelletje stumpers, vind het vrij moeilijk dat alle meide hier over de tong gaan, terwijl die 2 zo vrouw onvriendelijk zijn......
Dat springen in de bar, daar kreeg ik ook kippenvel van, maar dan van afknappen, wat stonde ze daar voor lul zeg, zegt wel al genoeg hoe vrouw onvriendelijk ze zijn, dat is waar, maar wat Kelly doet, hoe dom kan je zijn om je zo te laten bezodemieteren, dat is echt stom, hoe durf je dit voor de tv te tonen!!!!
Ik schaam me voor haar.
Dat ze sex heeft gehad met 1 persoon is ook waar, maar hoe kan je je nou in godsnaam zo in een hoek laten zetten?
Ze weet hoe Marco in elkaar zit. Verliefdheid maakt blind?
Maar toch niet zooooooooooooo blind?
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:31 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat springen in de bar, daar kreeg ik ook kippenvel van, maar dan van afknappen, wat stonde ze daar voor lul zeg, zegt wel al genoeg hoe vrouw onvriendelijk ze zijn, dat is waar, maar wat Kelly doet, hoe dom kan je zijn om je zo te laten bezodemieteren, dat is echt stom, hoe durf je dit voor de tv te tonen!!!!
Ik schaam me voor haar.
Dat ze sex heeft gehad met 1 persoon is ook waar, maar hoe kan je je nou in godsnaam zo in een hoek laten zetten?
Ze weet hoe Marco in elkaar zit. Verliefdheid maakt blind?
Maar toch niet zooooooooooooo blind?
Kelly zal best weten hoe of wat, maar lang niet zoveel als wij......wij krijgen van de 30min, 28min keer op keer te zien hoe achterbaks hij is, kan me voorstelen dat als dat steeds achter je rug om gaat je niet alles weet, de meiden daar weten echt niet hoe de jongen praten, ik vind het meer sneu voor kelly, eigenlijk is ze veels te goed voor die lamlul.......en ook nog een playstation voor hem kopen.....zonde geld!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:40 schreef Tjonge het volgende:
en ook nog een playstation voor hem kopen.....zonde geld!!!!
ja, koop dan tenminste een xbox360!
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, koop dan tenminste een xbox360!
Een touw had ik liever gezien, zo'n hele dikke.......
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 november 2008 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:45 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Een touw had ik liever gezien, zo'n hele dikke.......
je denkt toch hoop ik niet dat hij kan touwtje springen he?
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 16:09 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

je denkt toch hoop ik niet dat hij kan touwtje springen he?
Dat is precies wat ik hoop, dat hij niet kan touwtje springen en plat op zijn rotkop gaat....en heeeeeel hard
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 15:40 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kelly zal best weten hoe of wat, maar lang niet zoveel als wij......wij krijgen van de 30min, 28min keer op keer te zien hoe achterbaks hij is, kan me voorstelen dat als dat steeds achter je rug om gaat je niet alles weet, de meiden daar weten echt niet hoe de jongen praten, ik vind het meer sneu voor kelly, eigenlijk is ze veels te goed voor die lamlul.......en ook nog een playstation voor hem kopen.....zonde geld!!!!
Nou daar ben ik het niet mee eens, Kelly weet heel goed hoe Marco in elkaar zit, want toen ze met hem sex had gehad, zei ze nog dat ze er heel veel spijt van had en dat dat zeker niet meer zou gebeuren (pas geleden nog gezegd trouwens tegen Yasmin!!) en er nu weer in tuinen, nee ze weet genoeg wat er daar in het huis gebeurd.

Ik heb vanaf dat Boudewijn zei dat Kelly een slet is, goed op haar gelet, maar het is een dominante trut met "Doe het raam open!"
En lippenstift opdoen, zit aan haar rietje veegt het eraf met haar vingers en haar vingers smeert ze af aan de kussens van de bank, nee, een goed woord voor haar zal niet meer lukken.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 16:17 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou daar ben ik het niet mee eens, Kelly weet heel goed hoe Marco in elkaar zit, want toen ze met hem sex had gehad, zei ze nog dat ze er heel veel spijt van had en dat dat zeker niet meer zou gebeuren (pas geleden nog gezegd trouwens tegen Yasmin!!) en er nu weer in tuinen, nee ze weet genoeg wat er daar in het huis gebeurd.

Ik heb vanaf dat Boudewijn zei dat Kelly een slet is, goed op haar gelet, maar het is een dominante trut met "Doe het raam open!"
En lippenstift opdoen, zit aan haar rietje veegt het eraf met haar vingers en haar vingers smeert ze af aan de kussens van de bank, nee, een goed woord voor haar zal niet meer lukken.
Ze heeft gezegt dat er nog wel gevoelens waren tegen Yas, maar dat ze niet meer verliefd wordt!!
Maar heeft kelly nu afgedaan omdat ze haar lippenstift afveeg aan de bank?? die zelfde bank waar Bo in haar blootje op heeft gezeten??? mmmmmmmm, snap het niet meer
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 18 november 2008 - 16:36   quote  deeplink  
ze kan ook zo overdrijven, tegen yasmin zei ze het duurde anderhalf uur. nou als je dit filmpje checkt duurd het totaal 7 min. en 8 sec. vanaf dat hij de condoom pakt tot hij van haar afrolt.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 16:36 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ze kan ook zo overdrijven, tegen yasmin zei ze het duurde anderhalf uur. nou als je dit filmpje checkt duurd het totaal 7 min. en 8 sec. vanaf dat hij de condoom pakt tot hij van haar afrolt.
en misschien nog een keer, en nog een keer....of dat was de laatste keer!!! nogmaals, we zien alleen wat talpa wilt wat we zien.......je ziet geen begin in het filmpje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 18 november 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 16:38 schreef Tjonge het volgende:

[..]

en misschien nog een keer, en nog een keer....of dat was de laatste keer!!! nogmaals, we zien alleen wat talpa wilt wat we zien.......je ziet geen begin in het filmpje
zou je denken? na 1x is hij toch ff zijn kwakkie kwijt, en als hij dan naar haar kop kijkt dan moet hij toch denken, brr tis maar goed dat ik mijn ogen dicht had, dat doe ik niet snel een 2e keer.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 17:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

zou je denken? na 1x is hij toch ff zijn kwakkie kwijt, en als hij dan naar haar kop kijkt dan moet hij toch denken, brr tis maar goed dat ik mijn ogen dicht had, dat doe ik niet snel een 2e keer.
Tja, jullie kunnen me veel vertellen, maar echt niet wat hij denkt......of je moet een man zijn en net als hem met zijn pik denken!!!!
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 16:24 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ze heeft gezegt dat er nog wel gevoelens waren tegen Yas, maar dat ze niet meer verliefd wordt!!
Maar heeft kelly nu afgedaan omdat ze haar lippenstift afveeg aan de bank?? die zelfde bank waar Bo in haar blootje op heeft gezeten??? mmmmmmmm, snap het niet meer
Nee de bank boven in de lounge (of hoe het ook heet) met die rode/oranje kussens.
Video: Kelly en Yasmin-zijn kwaad op de hoogte van 19.20 min.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Belinea --
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 18 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
Ik wil daar even op zeggen dat ik door die Marco's wél es even een goeie inkijk heb gekregen in hoe mannen over vrouwen kunnen denken en praten.
En dat is dus zowel een eye-opener als een negatief gegeven voor mij.
Het verschil tussen hoe ze die vrouwen persoonlijk aanspreken en hoe ze over hen spreken vind ik echt schrijnend!
Ik ben natuurlijk niet helemaal een groentje maar ik heb het gevoel dat ik door die scènes wél even meer op mij hoede ben geworden als het mannen betreft...
Ze denken inderdaad met hun pik!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 18 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 17:04 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Tja, jullie kunnen me veel vertellen, maar echt niet wat hij denkt......of je moet een man zijn en net als hem met zijn pik denken!!!!
het was ook een grap volgende keer zal ik er hahaha achter zetten.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 18 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 17:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee de bank boven in de lounge (of hoe het ook heet) met die rode/oranje kussens.
Video: Kelly en Yasmin-zijn kwaad op de hoogte van 19.20 min.
o, heb ik niet gezien.......maar ik ga ervandoor voor vanavond, heb nog andere dingen te doen, fijne avond en wees lief voor elkaar
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 18:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

o, heb ik niet gezien.......maar ik ga ervandoor voor vanavond, heb nog andere dingen te doen, fijne avond en wees lief voor elkaar
He heerlijk eindelijk een beetje rust hahahahahah nee hoor geintje, maak er een fijne avond van en wij zijn altijd lief voor mekaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Marco en Kelly onder de lakens (pijn en blauwe plekken)









0.0075809