BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Je hoeft er niet om te huilen hoor..."

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 november 2008 - 19:25   quote  deeplink  
Video: Marco - "Je hoeft er niet om te huilen hoor..."

Bo is dronken en moet tijdens een gesprek met Marco ineens huilen. Marco vindt dit uiteraard onnodig...
Maar wat heeft Marco precies gedaan? Of gezegd?

brahim
 brahim - dinsdag 18 november 2008 - 19:55   quote  deeplink  
huilen zet ook geen zoden meer aan de dijk hij probeerd het weer slim te spelen die harige heeft weer jeuk pf ja reality voor bo minder leuk maar ze snapt het ook wel zegt ze telkens dus dat zal wel goedkomen dan hoop ik trouwens al die nieuwig heid die nog ff sex willen binnen 12 dagen weten dat er twee losbandige kerels in zitten dus wel frapant telkens als er een nieuwe blonmdine komt maakt hij er misbruik van ook niet oke maar door zn humor mag ik hem wel
amy
 amy - dinsdag 18 november 2008 - 21:09   quote  deeplink  
hmm, vind m anders aardig braaf geworden sinds gisela.

tja bo, deze was voorspelbaar toch.
ik weet niet hoe bo is qua lichamelijke kracht. maar bij het uitdelen van de hersencelletjes denk ik dat ze toch een stukkie vóór lois in de rij stond.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 18 november 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 21:09 schreef amy het volgende:
hmm, vind m anders aardig braaf geworden sinds gisela.

tja bo, deze was voorspelbaar toch.
ik weet niet hoe bo is qua lichamelijke kracht. maar bij het uitdelen van de hersencelletjes denk ik dat ze toch een stukkie vóór lois in de rij stond.
Tuintje
 Tuintje - woensdag 19 november 2008 - 08:38   quote  deeplink  
Hoe het ook moge zijn, Lois is niet sterker dan Bo, op geen enkel vlak.
De beslissing om een nachtje met har in één bed te gaan slapen is puur pik-denken en niets anders.
Lois is een klein meisje, er komt niets slims uit en blijkbaar is dat juist weer aantrekkelijk voor onze Marco...?
Ik hoop dat Bo hem nog een loer kan draaien maar ik vraag het me af.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Je hoeft er niet om te huilen hoor..."









0.0068998