BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Bosz en de Rietstengeltechniek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 20 november 2008 - 10:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Peter Bosz en de Rietstengeltechniek (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 20 november 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Peter Bosz en de Rietstengeltechniek

De Rietstengeltechniek: “Men spreekt net als een rietstengel in de wind, het ene moment waai je naar rechts en de andere keer naar links…”

Peter rond 10:00 - Namens Feyenoord ondertekende technisch directeur Peter Bosz het contract. ‘In Nederland zijn er maar weinig goede centrale verdedigers, zeker linksbenige’, lichtte Bosz de contractverlenging toe. ‘André combineert beiden en heeft een mooie leeftijd. Hij is inmiddels helemaal gewend in Rotterdam en beschikt over specifieke kwaliteiten. André is een winnaar en belangrijk voor Feyenoord.’

Peter rond 22:10 - Bij zijn oude club Feyenoord is Larsson volgens directeur Peter Bosz niet in beeld. ‘Ik vind Larsson een goede speler. Nog steeds. Maar we zijn op dit moment niet met hem bezig. Of hij niet te oud is? Ik kijk nooit naar leeftijd.’

Bron: FRFC1908.nl

Die Peter joh....
Kadaver
 Kadaver - donderdag 20 november 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Wat een wijf ben je af en toe ook hè, met je gezift. Ga anders lekker voor de Story of de Privé werken.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 20 november 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Slakken....zout....leggen.
Leviathann
 Leviathann - donderdag 20 november 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Wat een onzin. Laten we anders op alle slakken zout gaan leggen.
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 20 november 2008 - 12:04   quote  deeplink  
pffff gozert? verveel je je????? wtf wil je met dit topic bereiken???? zwaar kansloos...
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 20 november 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 12:04 schreef Ch€sz het volgende:
pffff gozert? verveel je je????? wtf wil je met dit topic bereiken???? zwaar kansloos...

Peter Bosz is kansloos. Hij houdt heel het legioen voor de gek met zijn mooie praatjes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Legioen Weblog --
opa
 opa - donderdag 20 november 2008 - 12:24   quote  deeplink  
ja ik wou net zeggen dit is toch triest, ik bedoel als jij zegt van ik klim nooit in een boom en 5 minuten later doe je t dan ben je niet goed wijs... hij weet gewoon niet wattie doet , hij wilt zelf alleen maar geld verdienen en mischien als zn contract afgelopen is ergens anders de boel gaan verkrachten. en wtf welke pik kijkt er nou niet naar de leeftijd ??????????!!! dan ken je net zo goed john de wolf weer contracteren.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 20 november 2008 - 14:45   quote  deeplink  
Even een vergelijking voor de muggenzifters hier
Toen ik verliefd werd op mijn vrouw keek ik ook niet naar haar leeftijd
Maar ik kan nu wel zeggen dat zij een mooie leeftijd heeft voor mij

Kortom:
Je kan ook vinden dat iemand een mooie leeftijd heeft zonder dat je de leeftijd belangrijk vind

Dus ik sluit me aan bij iedereen die iets over slakken en zout gezegd heeft

En ik vraag Legioen Weblog vriendelijk om ook een vrouw te gaan zoeken
Dan heeft hij misschien deze kansloze stemmingmakerij niet meer nodig om voldoende aandacht te krijgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Bosz en de Rietstengeltechniek









0.0062749