BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Koken met Dionne

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Video: Koken met Dionne

De kookkunsten van Dionne liegen er niet om! Kijk hier hoe de diva een overheerlijk bord vol tonijnhapjes bereidt. Daarnaast bewijst Dionne ook een prima presentatrice te zijn! Totdat Marco en Marco de boel natuurlijk weer eens lekker komen verpesten...

Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Schitterend, maar dat korte rokje, oeps niet bukken hoor, dan kunnen we der huigie zien.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 16:31   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 20 november 2008 - 17:47   quote  deeplink  
De camera gericht op álles behalve wat ze aan het bakken is... als ze een mobiele kut-camera zouden hebben, staken ze die er óók nog bij haar in!
Iets té camerageil op de vierkante meter allemaal. Het laatst gekomen, met een geil showverleden, het kan niet anders of zij is de Poen-afvanger voor RTL...
Tuintje
 Tuintje - donderdag 20 november 2008 - 18:17   quote  deeplink  
Hahahaha, mobiele kutcamera...!?
A dirty mind is a joy for ever...Ik begin haar steeds meer te waarderen.
Zou ik met die lach van haar misschien van de woelratten in mijn tuin kunnen af komen?
brahim
 brahim - donderdag 20 november 2008 - 18:23   quote  deeplink  
ribas is overduidelijk jaloers marco heeft gelijk dan had ze maar op moeten geven voor wie is de chef met schort en zonder die broekhoest
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 21:10   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
melous
 melous - zaterdag 22 november 2008 - 13:01   quote  deeplink  
Ik vind haar haar resept heel erg lekker. maaar een paar min punten ze was haar handen niet voor ze het deeg aan raakt, haar moet in een staart en een schort om als je voor iemand gaat koken,anders krijg je haar in je eten.groetjes melous en ik hoop dat Rubas en jasmin win hun zijn de eerlijkste vanaf het begin van het sirrie.
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 14:48   quote  deeplink  
En het ís me een sirrie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Koken met Dionne









0.0082778