BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: wat denkt die Sulejmani wel niet

Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - donderdag 20 november 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Wat denkt ie wel scoort ie een keer voor dat 020 en klopt ie op het waardeloze embleem van die club.
Hij denkt nu al dat ie een supperster is. Hij kan goed voetballen maar loopt nu al naast zijn schoenen. Even over zijn schoenen te hebben. Een goede wedstrijd gevoetbalt en speelt ie op gouden schoenen. Waarom denk je dat ik het een klote club vind daar in a'dam. Het zijn gewoon van die arrogante straat schoffies. En nou al zeggen dat ze de beste zijn. Sulejmani je vergeet een ding. Je bent groot geworden bij Heerenveen en je hebt alles te danken aan die club. vergeet dat niet verwend jochie
BDW
 BDW - donderdag 20 november 2008 - 23:30   quote  deeplink  
LOL.... waar maak je je druk om!!! Laat die gozer, hij is gewoon blij dat hij bij de grootste club in NL speelt (volgens HEM, niet volgens mij)

En hij zal echt niet vergeten dat hij in Heerenveen groot geworden is, maar in 020 wordt hij echt groot
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 23 november 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:17 schreef Ronald W het volgende:
Wat denkt ie wel scoort ie een keer voor dat 020 en klopt ie op het waardeloze embleem van die club.
Hij denkt nu al dat ie een supperster is. Hij kan goed voetballen maar loopt nu al naast zijn schoenen. Even over zijn schoenen te hebben. Een goede wedstrijd gevoetbalt en speelt ie op gouden schoenen. Waarom denk je dat ik het een klote club vind daar in a'dam. Het zijn gewoon van die arrogante straat schoffies. En nou al zeggen dat ze de beste zijn. Sulejmani je vergeet een ding. Je bent groot geworden bij Heerenveen en je hebt alles te danken aan die club. vergeet dat niet verwend jochie
zo gaat het tegenwoordig in het voetbal maak niet uit voor wat voor club spelen als ze maar veel geld kunnen verdienen ik denk nit dat hij bij jullie groot is geworden als hij straks naar een buitenlandse top club gaat zeggen ze bij ajax precies het zelfde dat hij bij ajax groot is geworden kijk maar naar suarez ik denk in groningen ook dat ze daar anders over denken
danny four
 danny four - zaterdag 28 februari 2009 - 08:44   quote  deeplink  
Hij is bij 020 weer helemaal op het niveau van voor heerenveen,t,is te hopen dat hij zich herpakt anders gaat hij door de zijdeur de vergetelheid.(net als alves)
danny four
 danny four - zaterdag 28 februari 2009 - 08:45   quote  deeplink  
in pfff nog ff wakker worden hier.
R()b
 R()b - dinsdag 07 april 2009 - 15:57   quote  deeplink  
Wat heeft die kerel gekost?
17 á 20 miljoen?
Zware miskoop dan voor dat geld verwacht je heel erg veel meer van zo speler.
danny four
 danny four - woensdag 08 april 2009 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 15:57 schreef R()b het volgende:
Wat heeft die kerel gekost?
17 á 20 miljoen?
Zware miskoop dan voor dat geld verwacht je heel erg veel meer van zo speler.
Volgens mij hebben sulemani en alves wel rond de 30 miljoen
opgebracht,idd zware aanfluiting met deze gecompliceerde
mannetjes.
wesley123
 wesley123 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 07:43 schreef danny four het volgende:

[..]

Volgens mij hebben sulemani en alves wel rond de 30 miljoen
opgebracht,idd zware aanfluiting met deze gecompliceerde
mannetjes.
hij was 13miljoen;)
prins
 prins - woensdag 26 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
slim gedaan. hebben jullie nog talenten voor ajax.... gewon doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: wat denkt die Sulejmani wel niet









0.0056359