BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Yasmin - deel 2

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 13:25   quote  deeplink  
Video: Interview Yasmin - deel 2

Eerder zag je al het eerste deel van het interview met Yasmin, waarin ze uitgebreid sprak over haar relatie met Ribas. Nu kun je erachter komen hoe Yas denkt over haar (voormalige) huisgenoten en daarbij Kelly in het bijzonder. Natuurlijk vroegen we ook wat ze van Dionne vindt. "Dionne is gewoon een draak!"

Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 13:28   quote  deeplink  
eerlijk gezegd hoop ik ( tegen beter weten in) dat Ribas tege Harige Marco de finale moet spelen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:28 schreef Izz@headliner het volgende:
eerlijk gezegd hoop ik ( tegen beter weten in) dat Ribas tege Harige Marco de finale moet spelen.
kuifje mag van mij winnen, maar als het finale ribas mafco word, mag mafco van mij winnen en dat hij kelly wéér een loer draait. ik irriteer me mateloos aan die ribas.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Ik vind Ribas ook 2x niks maar als hij verliest dan verliest Yasmin ook en dat wil ik niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Mrs.B@headline --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Yasmin - deel 2









0.0045258