BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Pissige Kelly

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 13:26   quote  deeplink  
Video: Pissige Kelly

Kelly heeft net te horen gekregen dat Marco een nachtje met Dionne doorbrengt en hier is de kittige diva niet over te spreken. Ze gaat alleen in bed liggen en Yasmin komt haar troosten. Daarna sluit Yas zich weer aan bij de groep, die zich flink aan het vervelen is. Kortom: een doorsnee dagje in de Villa van Can't Buy Me Love!

32 minuten filmpje

Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Jeetje wat kan dat kind liegen, Marco heeft heel duidelijk gezegd, denk nu niet dat ik opeens heel erg verliefd op je bent geworden, nee dat denk ik ook niet, was haar antwoord. en nu ineens gebruikt ze heel andere woorden als zijnde die van Marco, naar Yasine. Wat een leugenaar is dat kind, of echt ziek in haar hoofd door dingen zelf te creƫren die er niet zijn. Kelly heeft in ieder geval de karakteristieke eigenschappen / symptomen, van een stalker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 18:20   quote  deeplink  
ik ga liever naar huis, dan dat ik me voorschut laat zetten zegt kelly hahahahaha ze staat al ik weet niet hoelang voorschut.

en ribas weet niet eens hoe oud hij is pff. wat een kwijl van een gozer is dat, als de finale tussen hem en mafco zou gaan, nou dan mag mafco van mij winnen.
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 12:04   quote  deeplink  
Toen Lisa voor Marco koos zei ze ook dat ze nog liever naar huis ging dan dat ze daar met marco moest blijven zitten en toen ze eruit gestemd werd brak ze der nek om weer binnen te komen .och ze zegt het eigenlijk de hele tijd ... als marco die meid neukt dan ... als marco dat doet dan... als marco dit doet dan....ze belooft maar en belooft maar ... Ze weet je wel steeds blij te maken met een dooie mus
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 12:04 schreef Still het volgende:
Toen Lisa voor Marco koos zei ze ook dat ze nog liever naar huis ging dan dat ze daar met marco moest blijven zitten en toen ze eruit gestemd werd brak ze der nek om weer binnen te komen .och ze zegt het eigenlijk de hele tijd ... als marco die meid neukt dan ... als marco dat doet dan... als marco dit doet dan....ze belooft maar en belooft maar ... Ze weet je wel steeds blij te maken met een dooie mus
Veel beloven weinig geven, doet een GEK in vreugde leven!
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 14:49   quote  deeplink  
En hij Naait haar straks op het einde weer met een Hoofdletter.
Suffe muts...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 16:45   quote  deeplink  
als het finalespel het zelfde blijft, liefde of het spel, dan kost het misschien niets, ik zal het ff uitleggen.
als yasmin en ribas in de finale staan, dan gaan ze beiden voor de liefde. dus dat kost op zeker een ton.
ze(de regie) zullen er wrs alles aan doen om mafco en lelly in de finale te krijgen, want daar is de enigste kans dat ze allebei voor het spel kiezen,om elkaar een oor aan te naaien, en niemand dus het geld wint.

lekker goedkoop spel zo.
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Maar hoe zat dat ook al weer met die regel dat als ze fout kiezen, het bedrag naar een andere speler met de minste centen gaat?
Ik ben een beetje blont.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 16:47 schreef Tuintje het volgende:
Maar hoe zat dat ook al weer met die regel dat als ze fout kiezen, het bedrag naar een andere speler met de minste centen gaat?
Ik ben een beetje blont.
dan moeten yasmin en ribas al de villa verlaten hebben, terwijl ze het finalespel spelen. idd.

maar wie weet passen ze het hele finale spel wel aan.
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Oh, ze gaan ongetwijfeld weer goochelen met de regels en het spel...stelletje oetlullen van de regie...hoop dat ze meelezen en op de hoogte zijn van hoe wij over ze denken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 16:59 schreef Tuintje het volgende:
Oh, ze gaan ongetwijfeld weer goochelen met de regels en het spel...stelletje oetlullen van de regie...hoop dat ze meelezen en op de hoogte zijn van hoe wij over ze denken.
nee hoop het niet dat ze meelezen, ze hebben al eerder een id gepikt van me hahahaha ik had echt octrooi moeten aanvragen hahaha
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 17:07   quote  deeplink  
Oh?
Ze kunnen anders een hoop van ons leren, die amateurs.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 17:07 schreef Tuintje het volgende:
Oh?
Ze kunnen anders een hoop van ons leren, die amateurs.
hahaha dat ben ik met je eens
belle
 belle - zaterdag 22 november 2008 - 17:18   quote  deeplink  
tis idd een peppie en kokkie bende daar
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 22 november 2008 - 18:40   quote  deeplink  
De firma List & Bedrog, zal je bedoelen!
Butterfly
 Butterfly - maandag 24 november 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Die Regie is toch alleen maar uit op hoge kijkcijfers? Het is natuurlijk een illusie om te denken dat het een eerlijk spel is. Ze zullen er alles aan doen om de kijkcijfers op te krikken. Waarschijnlijk staat ook in hun deelname formulier (dat ze hebben moeten ondertekenen) dat het de regie vrij staat om regels te veranderen en voorwaarden te wijzigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Pissige Kelly









0.0066108