BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: "3 Vrouwen en 1 man zullen de Villa moeten verlaten..."

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Video: "3 Vrouwen en 1 man zullen de Villa moeten verlaten..."

Nikkie heeft slecht nieuws tijdens de ceremonie... Bekijk hier alvast de eerste beelden!

Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 19:38   quote  deeplink  
Spannend, spannend, spannend
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 19:45   quote  deeplink  
Nu mag Marco van mij per direct exit
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Yes, yes, yes. Yasmin in de finale. En nu trek ik een fles open.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 19:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Yes, yes, yes. Yasmin in de finale. En nu trek ik een fles open.
En zet Marc Anthony op!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Yasmin heeft het goed gezegd; Lois is teleurgesteld.
Hoewel ze allebei niet fraai zijn maar iemand kan beter boos op je zijn dan teleurgesteld in je zijn. Het is nu Marco en zijn geweten.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:02 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

En zet Marc Anthony op!
Dat is een hele goede van jou, doe ik meteen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Yasmin heeft het goed gezegd; Lois is teleurgesteld.
Hoewel ze allebei niet fraai zijn maar iemand kan beter boos op je zijn dan teleurgesteld in je zijn. Het is nu Marco en zijn geweten.
Nu hij heeft in ieder geval bewezen daar ( IN HET SPEL ) geen last van te hebben.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
ik vond het wel een stunt van kuifje hoor die ribas ging uit zijn dak, mja kuifje heeft verkeerd gegokt ja ok hij heeft nu 4000 nog wat maar dat is een zakcentje vergeleken met een ton
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ik vond het wel een stunt van kuifje hoor die ribas ging uit zijn dak, mja kuifje heeft verkeerd gegokt ja ok hij heeft nu 4000 nog wat maar dat is een zakcentje vergeleken met een ton
ik heb nog wel een ton staan voor Marco hoor, zij het geen geldton of grabbelton, maar ze zijn toevallig net een silo aan het leeghalen hier, hahahaha
Uiteraard had hij groot gelijk, ieder voor zich en god voor ons allen. Maar vond het gewoon zielig voor Ribas. die is echt een trouwe hond geweest in het spel, met al zijn tekort komingen. maar dan nog. wel trouw aan zijn 'spel'vrouwke.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:50 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik heb nog wel een ton staan voor Marco hoor, zij het geen geldton of grabbelton, maar ze zijn toevallig net een silo aan het leeghalen hier, hahahaha
Uiteraard had hij groot gelijk, ieder voor zich en god voor ons allen. Maar vond het gewoon zielig voor Ribas. die is echt een trouwe hond geweest in het spel, met al zijn tekort komingen. maar dan nog. wel trouw aan zijn 'spel'vrouwke.
zielig voor ribas? neah ik genoot ervan dat hij flipte. hij dacht ff voor kuifje uit te maken wat hij moest doen, maar dat kan hij alleen bij yasmin flikken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 21:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

zielig voor ribas? neah ik genoot ervan dat hij flipte. hij dacht ff voor kuifje uit te maken wat hij moest doen, maar dat kan hij alleen bij yasmin flikken.
Vlak jij Yasmine ff niet uit, ook bepaald niet op haar bekkie gevallen hoor. Hallo, heb je di scheur wel gehoord, bij Bo? rest my case!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 21:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Vlak jij Yasmine ff niet uit, ook bepaald niet op haar bekkie gevallen hoor. Hallo, heb je di scheur wel gehoord, bij Bo? rest my case!
skattie bij bo hoorde ik een muis die stoer probeerde te doen. hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 21:32   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Ribas trouw is aan het spel en aan Yasmin. Behandeld haar weliswaar als vuile was, wat niet goed te praten is, maar is wel trouw. Ik persoonlijk vond het niet echt netjes van Marco. Hij heeft een 2e kans gekregen om aan het spel mee te doen maar dat heeft hij niet goed genoeg benut. Ribas verdient niet om op deze manier het spel te verlaten. Gelukkig is dat niet gebeurt.
Ik heb alle vertrouwen in Yasmin. Ik hoop dan ook dat ze, in haar eigen belang, voor even haar vriendschap met Kelly opzij (opzij??) zet en voor de volle 100% voor het spel gaat.
Hopelijk, echt hopelijk dumpt ze Ribas NA de finale.
Onderschat Yasmin niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: "3 Vrouwen en 1 man zullen de Villa moeten verlaten..."









0.0057880