BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 68 (21-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 68 (21-11-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Ik snap het niet meer... Donkere marco en Ribas gaan door die vreemde geldverdeelspel regeling ineens 2500 omlaag zodat Ribas het minste geld heeft (volgens hun eigen zeggen). Maar dan toch wordt er gezegd: "Het verschil in saldo op hun creditcard zal uitwijzen voor wie er een einde komt." Maar dat is dan toch al bekend? Ribas heeft het minste dan??

Hmm, had niet verwacht dat lois het hart heel zou laten... 4650 euro ofzoiets is niet slecht.

Wat een stomme koppels zijn er over gebleven zeg! Ik gun het Kelly absoluut niet, Ribas ook niet maar net iets meer dan Kelly. Yasmin gun ik het op zich wel maar heeft te slechte invloed gehad van Ribas en Kelly waardoor ze in mijn ogen haarzelf heeft verloren en Marco gun ik het wel. Dus ja... dan maar Marco & Kelly met de hoop dat Kelly voor de liefde gaat en Marco niet maar ik geloof NOOIT dat Kelly hem zal vertrouwen hierin!
Oftewel... WAT EEN KUT FINALE!

Oh ik zie nu dat Anthea, Ziba en Gisela terug zijn in de villa... Mogen die dan ook weer voor een partner gaan??
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:
Ik snap het niet meer... Donkere marco en Ribas gaan door die vreemde geldverdeelspel regeling ineens 2500 omlaag zodat Ribas het minste geld heeft (volgens hun eigen zeggen). Maar dan toch wordt er gezegd: "Het verschil in saldo op hun creditcard zal uitwijzen voor wie er een einde komt." Maar dat is dan toch al bekend? Ribas heeft het minste dan??

Hmm, had niet verwacht dat lois het hart heel zou laten... 4650 euro ofzoiets is niet slecht.

Wat een stomme koppels zijn er over gebleven zeg! Ik gun het Kelly absoluut niet, Ribas ook niet maar net iets meer dan Kelly. Yasmin gun ik het op zich wel maar heeft te slechte invloed gehad van Ribas en Kelly waardoor ze in mijn ogen haarzelf heeft verloren en Marco gun ik het wel. Dus ja... dan maar Marco & Kelly met de hoop dat Kelly voor de liefde gaat en Marco niet maar ik geloof NOOIT dat Kelly hem zal vertrouwen hierin!
Oftewel... WAT EEN KUT FINALE!

Oh ik zie nu dat Anthea, Ziba en Gisela terug zijn in de villa... Mogen die dan ook weer voor een partner gaan??
Alleen al het idee, dat Marco last minute voor Ziba gaat, men oh men, lig in een deuk.
Winno
 Winno - zaterdag 22 november 2008 - 06:58   quote  deeplink  
Ik ben echt zóóóóó verliefd op die Anthea!! Wat een verdomd leuk en lekker wijfie is dat zeg! Hopelijk kiest Marco haar nu wel i.p.v. die spook van een Kelly, bah!!
belle
 belle - zaterdag 22 november 2008 - 08:38   quote  deeplink  
als het aan kellyhad gelegen zat marco nu thuis als ziba hem er niet in had gegouden.hoop dat marco voor ziba gaat
Anne
 Anne - zaterdag 22 november 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Marco blijft voor Kelly kiezen....dat is het meest vertrouwd...wil hij er met de meeste centen uitkomen, moet hij ook voor Kelly gaan..Kelly breekt dat hart niet, Kelly is hevig verliefd...die naait Marco nooit...ze denkt dat ze na CBML nog een relatie met Marco gaat houden, maar Marco zet haar direct aan de kant (alstie slim is en dat istie)...ze zegt gister in het voorstukje..als we dit overleven, overleven we alles....ze wil Marco blijven vertrouwen, maar dat kan ze echt niet!

Ik zie net de site...maar als Marco slim is, kiest hij voor Gisela.....met Gisela kan hij afspreken, zij deelt, hij breekt...Gisela en blonde Marco willen toch samen verder...kan hij met de ton echt wel wat geld afschuiven aan zijn maatje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Anne --
BoogieWoogie
 BoogieWoogie - zondag 23 november 2008 - 14:04   quote  deeplink  
Hoop nu maar 1 ding en dat is echt dat ie Kelly eruit gaat en flink op haar bekkie.
Die naait,beroddeld andere meiden steeds,en duwt ze de grond in door ze af te kraken en uit te schelden.
Weg met haar,wat meent ze wel niet wat ZIJ is pffffffff.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 14:11   quote  deeplink  
wel vreemd, op rtl staat Yasmine nu bij Marco en Kelly, en Ribas alleen. wah dah nouw?
Belinea
 Belinea - zondag 23 november 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 14:11 schreef Izz@headliner het volgende:
wel vreemd, op rtl staat Yasmine nu bij Marco en Kelly, en Ribas alleen. wah dah nouw?
Is steeds een fout, want als je op vernieuwen klikt, veranderd het elke keer weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Belinea --
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 23 november 2008 - 15:14   quote  deeplink  
zo biw was erg druk vd week woensdag was me zoontje jarig gister groot gevierd vandaag gecleant en ook nog extra veel gewerkt vorige week ivm met zieken
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 15:14 schreef Tijger het volgende:
zo biw was erg druk vd week woensdag was me zoontje jarig gister groot gevierd vandaag gecleant en ook nog extra veel gewerkt vorige week ivm met zieken
arne jij, hoop dat je deze week een rustiger week krijg dan, en nog Gefeliciteerd met je zoontje!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:49   quote  deeplink  
nog 1 week mensen dan is het afgelopen, ik hoop dat cootje dinsdag of woensdag ons kan zeggen wie er gewonnen heeft.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:49 schreef Moha R. de Vries het volgende:
nog 1 week mensen dan is het afgelopen, ik hoop dat cootje dinsdag of woensdag ons kan zeggen wie er gewonnen heeft.
Zou er niets speciaals worden gedaan? Degene met het minste geld eruit en dan verder alleen dat hartenspel is zo saai...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zou er niets speciaals worden gedaan? Degene met het minste geld eruit en dan verder alleen dat hartenspel is zo saai...
dat zal best wel hoor dat er iets extra's gedaan word, want niets is wat het lijkt he.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zou er niets speciaals worden gedaan? Degene met het minste geld eruit en dan verder alleen dat hartenspel is zo saai...
Officieel is het morgen voorbij. de laatste uitzending zou 30 november zijn, ( volgens het interview wat Prive had met Jaap DGK )
ik hoop wel dat het van te voren uitlekt, hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 16:58 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Officieel is het morgen voorbij. de laatste uitzending zou 30 november zijn, ( volgens het interview wat Prive had met Jaap DGK )
ik hoop wel dat het van te voren uitlekt, hahahaha
of ze doen de finale live.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 23 november 2008 - 17:07   quote  deeplink  
En weer 3 ouwe koeien uit de sloot getrokken om de laatste kar te trekken bij gebrek aan doortastend creatief denken van de Regie.. heel triest allemaal, ik snap nu weer opnieuw waarom ik er nooit echt naar gekeken heb. Om zo'n in weze leuk vervolg op DGK zó te verknallen met saaie en wezeloze sukkels die ook nog eens geen moer te doen krijgen..( jaja ik keek wel áf en toe..) dan ben in mijn ogen écht mislukt als programmamaker! Ik kijk helaas wel met spanning uit naar de laatste 3 dagen...
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 23 november 2008 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 17:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

of ze doen de finale live.
Hé? dat kan volgens mij allang niet meer...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 17:09 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hé? dat kan volgens mij allang niet meer... [ afbeelding ]
alles kan, niets is wat het lijkt he.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 22:47   quote  deeplink  
het lijkt mij toch erg sterk dat ze morgenavond de finale live uitzenden. end an gewoon verder gaan met afgelopen week?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:47 schreef Izz@headliner het volgende:
het lijkt mij toch erg sterk dat ze morgenavond de finale live uitzenden. end an gewoon verder gaan met afgelopen week?
Morgenavond de finale??
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Morgenavond de finale??
Volgens het interview wat Jaap had met de prive, is de finale de 24ste, maar de uitzendingen op tv tot de 30ste.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:51 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Volgens het interview wat Jaap had met de prive, is de finale de 24ste, maar de uitzendingen op tv tot de 30ste.
Oke. Ik zal morgen kijken of ik wat inside info los kan peuteren. Of wil je het niet weten??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Oke. Ik zal morgen kijken of ik wat inside info los kan peuteren. Of wil je het niet weten??
ik wel iig
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:47 schreef Izz@headliner het volgende:
het lijkt mij toch erg sterk dat ze morgenavond de finale live uitzenden. end an gewoon verder gaan met afgelopen week?
misschien hebben ze nog materiaal wat ze willen uitzenden
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Oke. Ik zal morgen kijken of ik wat inside info los kan peuteren. Of wil je het niet weten??
ik wil altijd alles weten. en ik ga er zelf ook achteraan uiteraard. en keep you posted.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 68 (21-11-2008)









0.0063948