BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker meedoen Hofland met Oranje B(êhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 22 november 2008 - 16:27   quote  deeplink  
Fijn Hofland weer geblesseerd! Ik weet niet of de 45 minuten in Oranje B daar wat mee te maken heeft maar een speler die zo vaak geblesseerd is kan zich beter op wedstrijden van zijn werkgever richten!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Madhopfc --
dazzie
 dazzie - zaterdag 22 november 2008 - 17:14   quote  deeplink  
bannen dat oranjegedoe, laat eerst clupbelang voorgaan, oranje levert alleen maar ellende op met blessures
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 22 november 2008 - 18:31   quote  deeplink  
bedankt hoffie, de bobo's in zeist hebben weer 'n zin, en jij ook, heb je wel eens gehoord van overbelasting, neè hè, dokken en gebakken peren , ook nog nooit van gehoord zeker, nou wij wel, en je club denk ik wel ook , 't is weer zo ver, bedankt jongen.
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 22 november 2008 - 18:37   quote  deeplink  
Helemaal met dazzie eens ik hou ook niet van die rommel daar in zeist, vaak heb je voor een paar rot €'s veel trameland
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 22 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
ben t wel met jullie eens , maar je snapt toch ook wel dat zo een jongen de kans pakt die hij krijgt? Fout ligt bij de knvb (bert v marwijk) die dit elftal nodig acht , zij hebben de macht dus daar moeten we zijn , een speler kunnen we niet aanvallen op t feit die ie zijn droom nastreeft en hofland hoopte op deze manier in beeld van oranje te blijven (wat ik niet verwacht maar dat terzijde)
fr9
 fr9 - zaterdag 22 november 2008 - 19:43   quote  deeplink  
je ziet nu allemaal dat ie geblesseert is op van die sites maar staat het op de officiele site? nee!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zaterdag 22 november 2008 - 20:01   quote  deeplink  
Vind niet dat Hofland hier iets te verwijten valt. Beetje jammer dat iedereen zo over hem denkt hj streeft het hoogste na en is bij ons cluppie een van de weinige die hard durft op te treden (van de spelersgroep uiteraard).
Robertz
 Robertz - zaterdag 22 november 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Hij wil graag bij de Oranje-selectie horen en hij denkt dat als hij goed speelt voor Oranje B dat hij dan meer in de picture is voor de Oranje-selectie.Zijn kopwerk en zijn hardheid zijn goed genoeg maar bij tijd en wijle is hij toch net iets te traag.Als hij dat kan verbeteren,heeft hij Oranje B niet nodig om geselecteerd te worden.
fey21
 fey21 - zaterdag 22 november 2008 - 21:52   quote  deeplink  
laat hem nou maar, hij heeft recht op z'n kans bij oranje.

Bedenk maar beter wie zijn vervanger zal zijn...

toch geen derijck??!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 22 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 21:52 schreef fey21 het volgende:
toch geen derijck??!
Waarom niet?
Die jongen doet het retegoed in het tweede
En we kunnen nou ook niet echt zeggen dat de spelers die onder Verbeek een nieuwe kans kregen ons hebben teleurgesteld....
fey21
 fey21 - zondag 23 november 2008 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 22:53 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Die jongen doet het retegoed in het tweede
En we kunnen nou ook niet echt zeggen dat de spelers die onder Verbeek een nieuwe kans kregen ons hebben teleurgesteld....
ik bedoel niet per se dat ie slecht is, maar ik heb hem nog nooit zien spelen, in tegenstelling tot biseswar.
En omdat er geen clubs zijn die hem kopen.
Maar als je zegt dat ie goed is, dan zal ik m de voordeel van de twijfel geven.
Tegen ADO moet hij immers sowieso mee kunnen draaien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door fey21 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 november 2008 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 22:53 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Die jongen doet het retegoed in het tweede
En we kunnen nou ook niet echt zeggen dat de spelers die onder Verbeek een nieuwe kans kregen ons hebben teleurgesteld....
Dus blijkt dat Verbeek er wel verstand van heeft en dat zal de reden zijn dat Derijck (nog) niet meespeeld.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 23 november 2008 - 08:27   quote  deeplink  
Gewoon kijken wat we kunnen doen om het te weigeren. Gewoon oranje kan ik wel begrijpen want het is naar mijn mening een eer om daar voor te spelen. Hebben tegenwoordig tenminste weer een behoorlijke (ex)Feyenoord inbreng. Is toch de droom van bijna elke voetballer.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 23 november 2008 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 07:46 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Dus blijkt dat Verbeek er wel verstand van heeft en dat zal de reden zijn dat Derijck (nog) niet meespeeld.
Hij speelt in de basis vandaag
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5375
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 november 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 16:27 schreef Madhopfc het volgende:
Fijn Hofland weer geblesseerd! Ik weet niet of de 45 minuten in Oranje B daar wat mee te maken heeft maar een speler die zo vaak geblesseerd is kan zich beter op wedstrijden van zijn werkgever richten!!!!!!!!!!!
blijkt dus dat blessure is opgelopen met uitlaten van zijn hond!!!!!!!!!!! Mogen de spelers nu zeker ook geen hond meer want hij moet zich op zijn werkgever richten! haha
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 23 november 2008 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 15:25 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

blijkt dus dat blessure is opgelopen met uitlaten van zijn hond!!!!!!!!!!! Mogen de spelers nu zeker ook geen hond meer want hij moet zich op zijn werkgever richten! haha
omdat hij woensdag moest voetballen kon hij die avond de hond niet uitlaten en had hij nu een vervangende uitlaatbeurt waar hij dus geblesseerd raakte omdat mevrouw Hofland altijd een andere route loopt......dus het ligt toch aan Oranje B ;-)
realgert
 realgert - zondag 23 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
zinloos
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 23 november 2008 - 21:17   quote  deeplink  
Hofland doet het aardig dit seizoen. Hopen dat ie snel weer terug is. Je kan zeggen wat je wil, maar die gast is wel een echte soldaat in het veld. Kan ook een reden zijn dat ie wel eens geblesseerd is hé! Laat we het ook eens zo bekijken.

Trouwens .. vervanger Derijck deed het volgens mij aardig. Toch de basis weer een stukje verbreed! Volgens mij kan die gozer ook rechts in het centrum spelen. En als controlerende middenvelder. Nog noiet laten gaan die gast, heb het gevoel dat hij de derde 'comeback-kid' van dit seizoen gaat worden (1= Biseswar 2= Tiendalli)
Robertz
 Robertz - zondag 23 november 2008 - 21:30   quote  deeplink  
Derijck nog niet wegdoen!Vandaag bleef hij overeind in de verdediging.Toch een compliment voor hem en als Hofland zijn hond blijft uitlaten dan hebben we Timothy dit seizoen nog hard nodig.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 23 november 2008 - 21:56   quote  deeplink  
Wat dacht je van het duo Hofland-Derijck?
Bahia heeft helaas zo zijn tekortkomingen
En speelde tot nu toe alle wedstrijden
Hou hem tegen de Graafschap en/of Vitesse eens aan de kant
En kijk hoe Derijck en Hofland het doen

Met Derijck en Hofland heb je wel het voordeel dat er een linkspoot linkscentraal staat en een rechtspoot rechtscentraal
Dat is een pluspunt voor de opbouw
Robertz
 Robertz - zondag 23 november 2008 - 22:02   quote  deeplink  
Wel iets om over na te denken,Phyxsius.Daarbij zijn ze beiden kopsterk en hebben de nodige hardheid,dat zijn nog meer pluspunten.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 23 november 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 22:53 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Die jongen doet het retegoed in het tweede
En we kunnen nou ook niet echt zeggen dat de spelers die onder Verbeek een nieuwe kans kregen ons hebben teleurgesteld....
idd je ziet het aan tiendalli speelt per wedstrijd beter
die jongen krijgt steeds meer zelfvertrouwen was 1 van de beteren vandaag
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 23 november 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:02 schreef Robertz het volgende:
Wel iets om over na te denken,Phyxsius.Daarbij zijn ze beiden kopsterk en hebben de nodige hardheid,dat zijn nog meer pluspunten.
Om nog even een pluspunt te noemen die ik eerder vergeten ben
We zeuren altijd dat er naast Hofland eigenlijk een snelle verdediger moet spelen
Derijck is een snelle jongen
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 november 2008 - 02:51   quote  deeplink  
dan kan Bahia mooi naar de linksback positie, mag De Cler rustig aan zn vorm gaan werken.
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - maandag 24 november 2008 - 06:46   quote  deeplink  
Mmmmm ... van Bronkhorst linksback misschien?

En dan verder met een middenveld als:
Fer - El Ahmadi
Biseswar - Wijnaldum
de Guzman (als ie weer terug is)
Robertz
 Robertz - maandag 24 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Derijck en Hofland in het centrum van de verdediging,Tiendalli rechts,toch Decler links en Bronkhorst op het middenveld.
ariefr
 ariefr - maandag 24 november 2008 - 21:52   quote  deeplink  
jongehofland is niet zo vaka geblesserd en t kwam door zn hond
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 november 2008 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:52 schreef ariefr het volgende:
jongehofland is niet zo vaka geblesserd en t kwam door zn hond
al kwam het door zn schoonmoeder, hij is er niet minder geblesseerd door?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker meedoen Hofland met Oranje B(êhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)









0.0067679