BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vooral Gabri niet opstellen Marco!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 november 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Niet dat deze nederlaag zomaar voorkomen had kunnen worden (en eerlijk is eerlijk hij was verdiend en dat zeg ik als Feyenoorder!) maar is marco nu echt de weg kwijt??

Gabri , de motor van ajax , de aanjager , de natuurlijke leider , man die het hele middenveld kan beheersen , zet hij op de bank en dan zie ik wel Lindgren(slecht) Bakirgoclu(nog slechter) en Enoh (wel voldoende) op posities die Gabri in zou kunnen nemen , ik vind dat sommige spelers altijd moeten spelen , en 1 daarvan is Gabri !!!!! veel suc6 met deze rare , tegenstrijdige trainer! dit geeft mijn cluppie de kans om stiekum, heel stiekum omhoog te blijven kijken!
bully
 bully - zondag 23 november 2008 - 17:23   quote  deeplink  
heeft hij dit seisoen dan ooit de weg gezien?
het antie voetbal wat hij speeld
zo`n nuttige speler als cabri zou je er nooit naast moeten zetten
maar ook het orginele ajax spel zie ik niet
het snel uitkomen
hij zei dat hij aanvallend zou spelen
of ik moet het verkeerd zien maar ik heb het niet gezien
denk dat az dit jaar de terechte kampioen word
met het spel wat ajax zou willen spelen
weer een overgangs jaar dus
met een trainer die het woord risico nog niet heeft uitgevonden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2008 door bully --
Yank
 Yank - zondag 23 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
Gabri er naast zetten is een van de grootste fouten die MvB de laatste weken maakt.
Ik hoop dat ie er echt eens een keer iets van gaat leren, maar ik ben bang dat hij voor de té ONervaren jeugd gaat kiezen en daar is het nu de tijd nog niet voor!
makker
 makker - maandag 24 november 2008 - 09:39   quote  deeplink  
@Bully, als ik jouw tekst lees vind ik het onbegrijpelijk dat jij een Ajax-supporter bent. Er zijn pas 2 wedstrijden geweest waar Ajax zich daadwerkelijk heeft ingegraven. Dat waren de uitwedstrijden tegen FC Twente en Heracles. Beide duels gingen overigens wel gewonnen. Daarnaast zijn er genoeg wedstrijden aan te duiden waarbij ik toch werkelijk een snelle omschakeling zien wanneer Ajax vanuit te verdediging omschakelt naar aanval. Echter niet elke wedstrijd zullen Suarez en Sulejmani de ruimte krijgen om die snelheid om te zetten in aanvallen. Er zijn nou eenmaal clubs die zich daar wel op kunnen wapenen.

Het feit dat jij nu al roept dat een ander wel kampioen zal worden en wij het seizoen weer als een overgangsjaar moeten beschouwen is natuurlijk érg kort door de bocht. We zijn pas 12 wedstrijden onderweg en moeten nog 22 wedstrijden spelen voordat de prijzen zijn uitgedeeld. Daarnaast komt er nog een winterstop waarin van alles kan gebeuren. Of denk je dat AZ de manier van spelen het hele seizoen vasthoud? Ze gaven ook punten weg tegen Vitesse en Heerenveen. Komend weekend speelt AZ in Groningen en die wedstrijd is ook niet zomaar gewonnen hoor.

Dus wees eens positief en ga achter je club staan en moedig de spelers aan in plaats van kritisch kijken kun je het ook positief benaderen.

OT: Dat Marco niet kiest voor Gabri is misschien onbegrijpelijk, maar kan ook een bepaalde keuze zijn. Gabri is een heel ander type speler dan Enoh en Vertonghen en mogelijk denkt Van Basten met de speelwijze die hij wil hanteren Gabri op de bank te moeten zetten. Dit is zijn beslissing en moeten we respecteren. Maar wie hij wel mag vervangen is die Bakircioglu. De beste man komt gewoon te kort en dat werd gisteren ook weer pijnlijk duidelijk gemaakt. Echter is Gabri niet voor de plek van Kennedy bestemd en dien je dus aanvallend een oplossing te zoeken voor dit probleem. Maar ook na dit verlies blijf ik positief. De ploeg bezit de kwaliteiten om kampioen te worden en het seizoen duurt nog lang genoeg. Het verschil is ook maar 1 punt en niet zoals in voorgaande jaren al bijna onoverbrugbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door makker --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 24 november 2008 - 13:18   quote  deeplink  
Geen paniek mensen. Het is geen schande om een uitwedstrijd tegen AZ te verliezen hoor. En zoals Makker al zegt: er kan nog van alles gebeuren (met name in de winterstop). Wat mij betreft pikt Ajax El Hamdaoui in Alkmaar op en dan zijn we van alle zorgen verlost. ;-)
Daan
 Daan - maandag 24 november 2008 - 13:36   quote  deeplink  
Gabri niet opstellen vind ik niet de grootste fout die van basten maakt. Ik ben het er wel mee eens dat hij beter is dan rasmus lindgren.
Enoh vervult nu een beetje die rol op 't middenveld. Ik ben zeer te spreken over die kerel. Dat is nu onze gabri, onze motor op 't middenveld.

Waar ik me echter wel aan erger is dat MvB iedere week weer een andere tactiek kiest. Ik ben het er mee eens dat je gevarieerd moet spelen, maar je moet ook een sctructuur maken in je opstelling en spelers het vertrouwen geven op bepaalde posities. Sulejmani is geen 10. Bakirciouglu is geen rechtsbuiten, dat is een 10! Die kerel wordt echt misbruikt sinds dat hij bij ajax speelt en nee hij speelt niet echt goed, maar hij krijgt de kans ook niet om op zijn favoriete positie te spelen waar hij zeker beter uit de voeten komt.
marcello
 marcello - maandag 24 november 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Ik vond dat ajax de gehele wedstrijd maar een slappe instelling toonde.14 overtredingen gemaakt tegenover meer dan het dubbele van az.dat zegt al iets over de inzet.
Ze trokken bij ajax gewoon 'd'r been terug.enoh had het eerste kwartier al 5 overtredingen nodig en speelde als een natte krant.die had ik al meteen gewisseld voor gabri.
de enige die er vol inging was vertongen en natuurlijk vermeer die ons gered heeft voor een grotere nederlaag.
Ze hebben een paar keer met slecht weer gevoetbald en al die keren was het niet veel.ze beginnen een beetje op mooiweer voetballers te lijken.Toch dicht ik ze nog een grote kans toe voor de titel want het blijft natuurlijk wel mijn club al mag je af en toe best wel kritisch zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 24 november 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Gabri is een speler die je gewoon standaard invult als je de opstelling maakt net als bijv,: Huntelaar,Oleguer,Vermaelen dat soort types staan er gewoon altijd en kun je ook niet meer als kleine kinderen behandelen, Lindgren is slecht maar een linkspoot maar je kan t toch ook als volgt invullen : middveld; emanuelson,gabri,enoh en dan voorin sulejmani,suarez,leonardo (en dan huntelaar als hij weer fit is voor denk leo) dat is toch beter dan : lindgren,enoh , bakircoglu , emanuelson,sulejmani, suarez ??? ben blij dat hij t anders ziet hoor want dan komen ze tenminste niet echt goed op toeren!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 24 november 2008 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:18 schreef Harm de Graaf het volgende:
Geen paniek mensen. Het is geen schande om een uitwedstrijd tegen AZ te verliezen hoor. En zoals Makker al zegt: er kan nog van alles gebeuren (met name in de winterstop). Wat mij betreft pikt Ajax El Hamdaoui in Alkmaar op en dan zijn we van alle zorgen verlost. ;-)
en dan???sulejmani / suarez op de bank?????? denk dat Ajax over aanvallers niet te klagen heeft met Huntelaar,Sulejmani,Leo,Suarez en straks ook weer Cvitanich , een echte centrumspits zou er bij kunnen in geval huntelaar weggaat maar el hamdaoui is niet echt diepe spits.
bully
 bully - maandag 24 november 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 09:39 schreef makker het volgende:
@Bully, als ik jouw tekst lees vind ik het onbegrijpelijk dat jij een Ajax-supporter bent.

dus als je kritisch bent is het onbegrijpelijk dat ik ajax supporter ben?
dat ik niet aan handje van mvb meeloop
hoeft niet te zeggen dat ik geen supporter ben
en dat ik mijn club steun lijkt mij wel
als ik ze bijna elke thuiswedstrijd aanmoedig in de arena
en je zegt ook dat je maar twee wedstrijden heb gezien waar ajax zich ingraafde
het ajax spel was altijd naar voren uitverdedigen
nu graven ze zich bij elk balverlies gelijk in
dat er vier aanvallende spelers instaan zegt niks
als die merendeel offensieve opdrachten krijgen
voorbeeld huntelaar die dit jaar verzuipt
en over cabri denk dat iedereen heeft kunnen zien dat bij psv en ook tegen az er meer voetbal inkwam toen hij inviel
dat ik ajax supporter ben hoeft niet te zeggen dat ik het altijd met de trainer eens moet zijn
en ook deze zin
Het verschil is ook maar 1 punt en niet zoals in voorgaande jaren al bijna onoverbrugbaar
volgens mij stonden ze vorig jaar ook maar 3 punten achter in december
toen psv winterkampioen werd en feynoord gelijk aantal punten had maar slechter doelsaldo
en over overgangs jaar
ze hebben mij nog niet echt overtuigt dat ze zoveel beter zijn dan voorgaande jaren
terwijl er wel 30 miljoen is geinvesteerd
en ik weet wel zeker dat er een zeer sterk elftal staat
maar daar moet wel een elftal van gemaakt worden
en ook de goede spelers worden opgesteld
bully
 bully - zaterdag 29 november 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Ajacied Gabri lijkt toch niet helemaal heel uit het uitduel afgelopen donderdag zijn gekomen. De middenvelder van Ajax lijkt vooralsnog niet fit te zijn voor het duel van komende zondag tegen FC Utrecht.

'Hij heeft een dik oog, een dikke lip en een dikke enkel', lichtte van Basten vrijdag toe op de persconferentie. We kijken het nog aan tot zaterdag middag. Dan kijken we of hij 100% fit is voor het duel voor zondag. aldus de trainer van Ajax.

probleem opgelost voor marco
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 30 november 2008 - 19:39   quote  deeplink  
Ik maak me grote zorgen....zorgen over het niveau voetbalvisie van MvB...zorgen over het buiten de basis laten van balansbewaarder Gabri....zorgen over de basisplaats van Kennedy.....en het meest maak ik met zorgen over het inbrengen van Sno....Sno die werkelijk alles mist wat je volgens mij als voetballer op dit niveau nodig hebt...een gebrek aan snelheid in balbehandeling als in lopen...een gebrek aan gogme en vooral een gebrek aan motivatie...zorgen dus als een oud superpits als MvB er voor kiest om deze Sno in de punt van de aanval te posteren als aanspeelpunt(?), balvasthouder (?), spelverdeler (?) of gewoon als hulpje voor de tegenstander....nu heb ik al een groot aantal seizoenen een seizoenkaart maar heel veel slechter dan deze man heb ik nog niet vaak gezien...(of het moet die rechtback van vorig jaar zijn waarvan ik gelukkig de naam volstrekt vergeten ben...OF ZIE IK HET GEWOON ALLEMAAL VERKEERD???
bully
 bully - zondag 30 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
helemaal mee eens patrick
kennedy kan ik me nog voorstellen die verdedigt wat meer mee dan dat leonardo doet
en mvb is toch de liefhebber van bij balverlies intrekken
en niet meer zo als vroeger vooruit verdedigen
maar je ziet dat behoudend voetbal nog niet wil zeggen dat je wint
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 16:29   quote  deeplink  
Gabri heeft weer gespeeld en nu heeft v Basten het over : misschien was dit wel de schakel die we gemist hebben! Nou die schakel heeft ie er volgens mij zelf toen uitgehaald! O.K tot zover het mijn gelijk willen halen : goede overwinning , iets waar ik als ......... wel jaloers op ben ja...................................
bully
 bully - zondag 21 december 2008 - 16:52   quote  deeplink  
denk dat de meeste het hier wel mee eens waren dat het fout was dat cabri niet werd opgesteld
op makker en harm na
dus je gelijk halen was niet nodig
en zover ik je wat hoop kan geven
na slechte tijden komen ook goede tijden
en na mijn mening vind ik feyenoord toch steeds beter gaan voetballen
en van az verliezen is geen schande net als wedstrijden tegen psv toch opzich staan
en ik als ajax supporter hou toch nog steeds van de enige echte klassieker[vooral als die door ajax word gewonnen]
dus bij een slecht feyenoord is die ook lang zo leuk niet meer
dus ik verlang ook terug naar de oude tijden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vooral Gabri niet opstellen Marco!









0.0121829