BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Prijsvraag - Een date met de Marco's

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Video: Prijsvraag - Een date met de Marco's

Wanneer ook kale Marco de Villa heeft verlaten kunnen jij en een vriendin een leuk afspraakje maken met deze hunks!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 24 november 2008 - 00:08   quote  deeplink  
Aggût..zieliger heb ik nog niet meegemaakt, worden die arme jongens nou helemaal niet beschermt tegen peroonlijke vernederingen?
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Welke bimbo zal hier nou op ingaan??

Het lijkt net of ze het helemaal niet willen, net of het moet!! Effe een paar zinnen voorlezen lijkt het wel!!
Tjonge
 Tjonge - maandag 24 november 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:51 schreef Maaike het volgende:
Welke bimbo zal hier nou op ingaan??

Het lijkt net of ze het helemaal niet willen, net of het moet!! Effe een paar zinnen voorlezen lijkt het wel!!
Hoop dat de winnaar van de prijsvraag 2 bakstenen meeneemt
Tuintje
 Tuintje - maandag 24 november 2008 - 16:01   quote  deeplink  
Ik ga mee doen...en als ik win, dan zullen die twee es wat meemaken, gnagna.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 16:01 schreef Tuintje het volgende:
Ik ga mee doen...en als ik win, dan zullen die twee es wat meemaken, gnagna.
hahahahaha you go girl
Butterfly
 Butterfly - maandag 24 november 2008 - 17:26   quote  deeplink  
Ik kan niet begrijpen welke vrouw een date met die twee zou willen.

Ik heb het forum een beetje doorgelezen en lees veel over de vrouwonvriendelijkheid van Ribas. Maar eerlijk gezegd vind ik die Marco's veel vrouwonvriendelijker. Ik het dagelijks leven zou ik er volledig ingetuind zijn (vooral bij die blonde). Ze doen mega begrijpend, geëmancipeerd, intellectueel en communicatief en leuk in die dames hun gezicht en als je dan ziet wat ze achter hun rug om zeggen...

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.

Geef mij dan maar Ribas, die is tenminste eerlijk en loyaal en gaat bovendien niet vreemd. Hij praat ook niet zo vrouwonvriendelijk over seks als die twee Marco's.
Ik vind het echt twee enorme eikels en elke vrouw die die twee op TV heeft gezien loopt er toch in een grote boog omheen?????
Tuintje
 Tuintje - maandag 24 november 2008 - 17:27   quote  deeplink  
I'm going!

Nee, serieus, als ik die date win, ga ik met dit forum in conclaaf en gaan we een plan de campagne opstellen waarin die twee hun vet gaan krijgen op een onvergetelijke manier!!!
Een soort hoge-druk-pan-opvoed-cursus-omgaan-met-vrouwen.We zullen de zweep niet sparen!

Goedschiks of kwaadschiks, uiteraard!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 17:26 schreef Butterfly het volgende:
Ik kan niet begrijpen welke vrouw een date met die twee zou willen.

Ik heb het forum een beetje doorgelezen en lees veel over de vrouwonvriendelijkheid van Ribas. Maar eerlijk gezegd vind ik die Marco's veel vrouwonvriendelijker. Ik het dagelijks leven zou ik er volledig ingetuind zijn (vooral bij die blonde). Ze doen mega begrijpend, geëmancipeerd, intellectueel en communicatief en leuk in die dames hun gezicht en als je dan ziet wat ze achter hun rug om zeggen...

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.

Geef mij dan maar Ribas, die is tenminste eerlijk en loyaal en gaat bovendien niet vreemd. Hij praat ook niet zo vrouwonvriendelijk over seks als die twee Marco's.
Ik vind het echt twee enorme eikels en elke vrouw die die twee op TV heeft gezien loopt er toch in een grote boog omheen?????
Maar dat is toch het spel?
Ze zijn niet verliefd op een van die vrouwen dus wisselen ze ze in als het hun goed uitkomt en het hun beter maakt in het spel.
Ribas houdt wel van Yasmin en wil haar dus niet inwisselen. Blonde Marco wilde Gisela ook niet kwijt want volgens mij bloeide daar wel iets op maarja... toen MOEST ze eruit (en komt ze vanavond te laat terug).
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 17:27 schreef Tuintje het volgende:
I'm going!

Nee, serieus, als ik die date win, ga ik met dit forum in conclaaf en gaan we een plan de campagne opstellen waarin die twee hun vet gaan krijgen op een onvergetelijke manier!!!
Een soort hoge-druk-pan-opvoed-cursus-omgaan-met-vrouwen.We zullen de zweep niet sparen!

Goedschiks of kwaadschiks, uiteraard!
strak plan, hoop dat je wint hahaha
Butterfly
 Butterfly - maandag 24 november 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 17:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar dat is toch het spel?
Ze zijn niet verliefd op een van die vrouwen dus wisselen ze ze in als het hun goed uitkomt en het hun beter maakt in het spel.
Ribas houdt wel van Yasmin en wil haar dus niet inwisselen. Blonde Marco wilde Gisela ook niet kwijt want volgens mij bloeide daar wel iets op maarja... toen MOEST ze eruit (en komt ze vanavond te laat terug).
Ik zeg ook niet dat het het spel niet is...
Alleen dat ik niet begrijp dat iemand met die twee Marco's op date zou willen. Ik val niet over het inwisselen hoor, moeten zij weten, maar de manier waarop ze over vrouwen achter hun rug om praten is wat mij betreft echt heel vrouwonvriendelijk. En daar doelde ik op toen ik zei dat ik Ribas prefereerde.

Ik denk trouwens dat het helemaal geen slimme speltactiek is om zo vaak te wisselen. Donkere Marco heeft gewoon mazzel dat hij een oerdomme verliefde bakvis achter zich aan heeft lopen, anders zat hij ook gewoon thuis natuurlijk.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 24 november 2008 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 17:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar dat is toch het spel?
Ze zijn niet verliefd op een van die vrouwen dus wisselen ze ze in als het hun goed uitkomt en het hun beter maakt in het spel.
Ribas houdt wel van Yasmin en wil haar dus niet inwisselen. Blonde Marco wilde Gisela ook niet kwijt want volgens mij bloeide daar wel iets op maarja... toen MOEST ze eruit (en komt ze vanavond te laat terug).
Ahh.. dáár komt het vrije Neuke uit de Mouwe.."Het Is Maar Een Spel.." juist!!! lekker rondneuke sonder geseik.. en daar was dat hele "Spel" voor verzonnen.. gele meissies en jongetjes die voor geld lekker neuke op TV..lékker hôrrr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Prijsvraag - Een date met de Marco's









0.0047299