BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Gisela - "Die k*tKelly heeft het hele k*tspel voor mij verpest!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Video: Gisela - "Die k*tKelly heeft het hele k*tspel voor mij verpest!"

The bitches are back! Gisela, Anthea en Ziba zijn terug en hebben een missie! Bekijk hier de eerste beelden...



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Haha, Dennis en Kelly hebben sex gehad en Gisela zag Kelly Dennis pijpen!
Ze hebben vast hier mee gelezen :)
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Hahah, grappig ze komen echt om Kelly duidelijk te maken dat ze zichzelf voor lul zet op tv..

Hoop dat ze het ook waar gaan maken en niet alleen grote praatjes hebben!!
Tjonge
 Tjonge - maandag 24 november 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:06 schreef Maaike het volgende:
Hahah, grappig ze komen echt om Kelly duidelijk te maken dat ze zichzelf voor lul zet op tv..

Hoop dat ze het ook waar gaan maken en niet alleen grote praatjes hebben!!
Die Gisela is ook niet echt slim!!! Haar vriendje heeft notabene met meerdere liggen klooien, vind ze dat niet erg dan???
Tuintje
 Tuintje - maandag 24 november 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Jammer dat die Anthea terug is, dat vind ik zo'n kindje, zo weinig spannend.
Nee, had dan lekker Liza er weer in gegooid, hahaha!
Dan hadden we nog wat kunnen beleven...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:54 schreef Boudewijn het volgende:
Haha, Dennis en Kelly hebben sex gehad en Gisela zag Kelly Dennis pijpen!
Ze hebben vast hier mee gelezen :)
ik denk dat ze de site van rtl bedoelde
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 16:51 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik denk dat ze de site van rtl bedoelde
shhh... laat mij nou even in de waan :)
Mara
 Mara - maandag 24 november 2008 - 19:11   quote  deeplink  
wat komt gisela nou doen en ziba pff anthea helemaal ben wel bnieuwd wat het met zich meebrengt, maar ik vind het nergens op slaan;
ze zullen alleen kelly kunnen irriteren, maar denk niet dat marco voor 1 van hun gaat. hij gaat gewoon voor Kelly, wint haar vertrouwen en gaat bij het spel van 'geld/liefde'voor t geld
ziba is te slim en te borring om gekozen te worden denk k volgens marco.. anthea te kinderlijk en gisela heeft niets met marco te maken..borring -_-
Tjonge
 Tjonge - maandag 24 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 19:11 schreef Mara het volgende:
wat komt gisela nou doen en ziba pff anthea helemaal ben wel bnieuwd wat het met zich meebrengt, maar ik vind het nergens op slaan;
ze zullen alleen kelly kunnen irriteren, maar denk niet dat marco voor 1 van hun gaat. hij gaat gewoon voor Kelly, wint haar vertrouwen en gaat bij het spel van 'geld/liefde'voor t geld
ziba is te slim en te borring om gekozen te worden denk k volgens marco.. anthea te kinderlijk en gisela heeft niets met marco te maken..borring -_-
Misschien gaat het wel de andere kant op, die meiden hebben thuis ook gezien wat mafco gedaan heeft en wellicht vertellen ze dit tegen kelly, kelly kan dan alsnog stelen, of als ze allebei stelen delen hun het geld!!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 24 november 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 19:17 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Misschien gaat het wel de andere kant op, die meiden hebben thuis ook gezien wat mafco gedaan heeft en wellicht vertellen ze dit tegen kelly, kelly kan dan alsnog stelen, of als ze allebei stelen delen hun het geld!!
Hahaha wat die meiden "thuis gezien" hebben is precies 1½ week te oud om op te reageren in de villa.. nee die "meiden" hebben voorturende livebeelden gevoerd gekregen ,een valsspelende Regie waardig, anders komen ze nogal debiel over hé? met een week ouwe info....
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 19:22 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hahaha wat die meiden "thuis gezien" hebben is precies 1½ week te oud om op te reageren in de villa.. nee die "meiden" hebben voorturende livebeelden gevoerd gekregen ,een valsspelende Regie waardig, anders komen ze nogal debiel over hé? met een week ouwe info.... [ afbeelding ]
van wat ik van de preview zag was het zeker oudere info, neemt niet weg dat Marco het echt niet kon waarderen. waardoor dit wel heel explosief word.
Butterfly
 Butterfly - dinsdag 25 november 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Tja wat je in die preview zag, zegt helemaal niks. Waarschijnlijk weer een hoop gebakken lucht.

Marco zou het wel goed uitkomen als ze dat gedaan heeft, kan hij lekker zelf nog even los met die Anthea ;-), daar kan Kelly dan natuurlijk niks meer van zeggen.

Hij heeft toch gezien dat ze met die Dennis was, ze stond te zoenen voor zijn neus. Wat denkt hij nou? Dat ze een week samen slapen en er niks gebeurt???? Beetje naief, ik schat hem hoger in.

Hij kan dit gewoon leuk gebruiken als vrijbrief voor zijn eigen uitspanningen.
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 25 november 2008 - 18:40   quote  deeplink  
Nou Butterfly, je haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Marco gaat die info gebruiken om nog es even lekker te kloten met Anthea en Kelly heeft ie weer stevig in de tang.

Die zwartgeverfde valse spitsmuis is zo ongelooflijk stóm, ze verdient wat ze krijgt en na afloop mag ze zich wat mij betreft ......(zelfcensuur).
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 25 november 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 18:40 schreef Tuintje het volgende:

Die zwartgeverfde valse spitsmuis
HAHAHAHAH
Butterfly
 Butterfly - woensdag 26 november 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 18:40 schreef Tuintje het volgende:
Nou Butterfly, je haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Marco gaat die info gebruiken om nog es even lekker te kloten met Anthea en Kelly heeft ie weer stevig in de tang.

Die zwartgeverfde valse spitsmuis is zo ongelooflijk stóm, ze verdient wat ze krijgt en na afloop mag ze zich wat mij betreft ......(zelfcensuur).
Jajaja goed gezegd! Die Kelly heeft voor mij ook afgedaan, wat een #@$%&* (nog meer zelfcensuur ;-))....
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Die zwartgeverfde valse spitsmuis is zo ongelooflijk stóm, ze verdient wat ze krijgt en na afloop mag ze zich wat mij betreft ......(zelfcensuur

Kijk dat je Kally nieh leuk vind is tot daaran toe, maar dat je nu die arme spitsmuizen de kat gaat geven gaat wel heel erg ver.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Gisela - "Die k*tKelly heeft het hele k*tspel voor mij verpest!"









0.0050740