BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ruzie Dionne & Ribas - Ribas wordt helemaal gek!

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Video: Ruzie Dionne & Ribas - Ribas wordt helemaal gek!

Op haar laatste avond in de Villa kreeg Dionne wederom een grote ruzie met Ribas! Bekijk hier hoe deze ruzie bijna uit de hand liep...



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 17:41   quote  deeplink  
Kan Ribas nou echt helemaal niets zonder te schelden? Yasmin mag weer niet eens even gezellig met de meiden giechelen.

Hoe kan een normaal denkend persoon nou fan van Ribas zijn? Ik snap daar echt niets van hoor...
Respect voor vrouwen? Laat me toch aub niet lachen!! Ik weet zeker dat hij dit buiten de villa ook doet!
Tjonge
 Tjonge - maandag 24 november 2008 - 18:21   quote  deeplink  
Dit gaat idd veels te ver, hoop echt dat die jongen een Talpabodygard mee krijgt, die gaat het zwaar krijgen buiten de villa
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 18:21 schreef Tjonge het volgende:
Dit gaat idd veels te ver, hoop echt dat die jongen een Talpabodygard mee krijgt, die gaat het zwaar krijgen buiten de villa
nou, dat zal ook wel weer meevallen denk ik. Hij roept niet mensen op tot haat tegen anderen...
-Chantal-
 -Chantal- - maandag 24 november 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Dit is nu weer de zoveelste keer dat hij zo uitvalt tegen iemand op een enorme Agressieve manier.
Hopelijk is hij goed op het matje geroepen toen die telefoon daar ging.

Wat ik me ook afvraag is: of hij in het reallife ook zo is en of het alleen bij woorden blijft.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 24 november 2008 - 18:57   quote  deeplink  
Dit is niet normaal. Ik begrijp dat hij niet uit zijn woorden komt maar dan moe hij zijn mond houden. Mafco had zijn mond open moeten trekken en de meiden niet laten beledigen door Ribas. Komop zeg, wees een vent, en dat geldt voor beide.

@Bikkelaar; zeg nou zelf, dit is toch niet goed te keuren?

Ribas moet blij zijn dat hij niet in DGK zat. Brian of Huub had hem allang koppie kleiner gemaakt. ( ik kon het niet laten)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
al zou hij de laatste man op aarde zijn, dan moet ik zo'n man nog niet, ik word dan liever lesbisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Boudewijn --
Mara
 Mara - maandag 24 november 2008 - 19:04   quote  deeplink  
ribas heeft gewoon niet veel te zeggen. zijn vocabulair en woordenschat is zo gering dat hij enige scheldwoorden die hij bezit kan uiten. dat is de reden wrm hij zo tekeer gaat met ziektes en andere goedkope/standaart scheldwoorden, want hij heeft niets anders te zeggen of tevee, aan woordenbezit om te kunnen dissen, daarom gaat ie maar met n paar scheldwoordjes mensen aanvallen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Mara --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 24 november 2008 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 19:04 schreef Mara het volgende:
ribas heeft gewoon niet veel te zeggen. zijn vocabulair en woordenschat is zo gering dat hij enige scheldwoorden die hij bezit kan uiten. dat is de reden wrm hij zo tekeer gaat met ziektes en andere goedkope/standaart scheldwoorden, want hij heeft niets anders te zeggen of te dissen dus gaat ie maar zo doen
En daarom moet hij juist zjn mond houden.
Mara
 Mara - maandag 24 november 2008 - 19:07   quote  deeplink  
ik zie kinderen van 12 zo schelden..:S als maar kk rotop geit hert etc etc
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 24 november 2008 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 17:41 schreef Boudewijn het volgende:
Kan Ribas nou echt helemaal niets zonder te schelden? Yasmin mag weer niet eens even gezellig met de meiden giechelen.

Hoe kan een normaal denkend persoon nou fan van Ribas zijn? Ik snap daar echt niets van hoor...
Respect voor vrouwen? Laat me toch aub niet lachen!! Ik weet zeker dat hij dit buiten de villa ook doet!
Jawel, maar voor élke uitbarsting cheked Mr. Camlook even welke camera het beste shot geeft.. Huubstijl.. blijven wél ff opletten???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ruzie Dionne & Ribas - Ribas wordt helemaal gek!









0.0051071