BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 69 (24-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 20:29   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 69 (24-11-2008)

Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Go wat is die Ribas toch een eerlijke jongen wat zijn vriend Bikkelaar hier al een tijdje wilt duidelijk maken, maar aan het einde van de video vraagt Yasmin wat Ribas precies zei in het gesprek met Marco en Marco, waarop Ribas zei, niks, waarop Yasmin zei, wees nou maar eerlijk, want ik wil niet voor lul staan, toen zei Ribas, het is over en uit, ik ben klaar met je, WAT IS HET TOCH EEN EERLIJKE JONGEN HE!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 24 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
waar ging het nou precies over?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:
waar ging het nou precies over?
ik denk over toen Dionne en Lois net binnen waren en in het zwembad aan het 'poseren' waren en de 3 heren (Marco&Marco&Ribas) in de tuin het over die 2 dames hadden.
Weet niet meer precies wat er gezegd was maar volgens mij was Ribas best oppervlakkig en alleen iets van dat ze wel lekker waren enzo...

Misschien:
Video: Ribas - "Het zijn twee lekkere wijven!"
of
Video: Marco - "Ik hoop dat die donkere weer een strakke broek aantrekt! Een pak geiligheid..."
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Ik word echt schijtziek van die flashbacks van Marco en Kelly!!!
Grappig hoe Ziba tegen haar hoofd aan slaat met een denkbeeldige steen..

Kelly: "Ik wil dat jij ook voelt wat ik voel" OMG hoe hopeloos kan je zijn??

Willen ze het spannend maken door die cliffhanger??
Dat Yasmin en Marco niet door hebben dat er overduidelijk wordt gestookt!!
Of moeten ze het meespelen, om alles wat spannender te maken??
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:13 schreef Belinea het volgende:
Go wat is die Ribas toch een eerlijke jongen wat zijn vriend Bikkelaar hier al een tijdje wilt duidelijk maken, maar aan het einde van de video vraagt Yasmin wat Ribas precies zei in het gesprek met Marco en Marco, waarop Ribas zei, niks, waarop Yasmin zei, wees nou maar eerlijk, want ik wil niet voor lul staan, toen zei Ribas, het is over en uit, ik ben klaar met je, WAT IS HET TOCH EEN EERLIJKE JONGEN HE!!!
Als je goed kijkt naar dat laatste stukje zie je duidelijk dat er geknipt en geplakt werd. Na 1 zin van Yasmin staat Ribas echt niet op hoor.

Je hoort hem nog praten terwijl je hem ziet opstaan zonder praten!!
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:37 schreef Maaike het volgende:

[..]

Als je goed kijkt naar dat laatste stukje zie je duidelijk dat er geknipt en geplakt werd. Na 1 zin van Yasmin staat Ribas echt niet op hoor.

Je hoort hem nog praten terwijl je hem ziet opstaan zonder praten!!
Maakt niet uit of er geknipt en geplakt is, het gaat mij erom dat hij niet tegen Yasmin kan/durft te zeggen wat hij tegen Marco en Marco heeft gezegd, dus hij is niet eerlijk, als hij wel eerlijk had geweest, had hij het uit gepraat, maar hij liep weg en zei dat het over en uit was, hij verlangt van Yasmin ook dat ze eerlijk is en blijft dan ook doorgaan tot het bittere eind.
Mara
 Mara - dinsdag 25 november 2008 - 00:21   quote  deeplink  
pff de hele uitzending ging nergens over :S ze blijven 1 ding echt onwijs lang/herhaald laten zien.......

die kelly is helemaal hopeloos idd. en ribas met zijn ; het is uit.. pfff

echt zoiets van :
yasmin: hé ribas
ribas: ja klaar het is uit
yasmin: huh, wat? wat is er nou
ribas: nee echt yas is uit. ik ben klaar
yasmin: yamaar ik..:S
ribas: hou je bek yasmin nee is klaar, debiel
yasmin: ??!!!

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kan hij nooit normaal iets uitpraten of tenminste uitleggen wrm hij zo reageert en anders niet reageren -_-

enne toen marco yasmin vroeg of kelly wel sex heeft gehad met dennis moest yasmin ya zeggen, om op te steken of tenminste net doen alsof er wt was..hij zit er wel mee aangezien hij mensen onder vraagt dus wrm zou yasmin niet zo kunnen doen om op te steken :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door Mara --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 25 november 2008 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 00:21 schreef Mara het volgende:
pff de hele uitzending ging nergens over :S ze blijven 1 ding echt onwijs lang/herhaald laten zien.......
het was inderdaad een flut aflevering!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 25 november 2008 - 01:05   quote  deeplink  
ik vond het ook een uitzending van niks, hoop wel dat we nog een paar dagen wat leuks te zien krijgen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 25 november 2008 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 01:05 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ik vond het ook een uitzending van niks, hoop wel dat we nog een paar dagen wat leuks te zien krijgen
Ik heb er weinig vertrouwen in. Dat stoken van de 3 nieuwe oude dames heeft toch geen nut meer...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 25 november 2008 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 01:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb er weinig vertrouwen in. Dat stoken van de 3 nieuwe oude dames heeft toch geen nut meer...
dat legt aan kelly in hoeverre laat zij zich op jutten
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 25 november 2008 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 01:13 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

dat legt aan kelly in hoeverre laat zij zich op jutten
KOmt alleen ten goede voor stelen/delen, nu zal ze zich juist gaan af vragen om maar te stelen........
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 25 november 2008 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 00:21 schreef Mara het volgende:
pff de hele uitzending ging nergens over :S ze blijven 1 ding echt onwijs lang/herhaald laten zien.......

die kelly is helemaal hopeloos idd. en ribas met zijn ; het is uit.. pfff

echt zoiets van :
yasmin: hé ribas
ribas: ja klaar het is uit
yasmin: huh, wat? wat is er nou
ribas: nee echt yas is uit. ik ben klaar
yasmin: yamaar ik..:S
ribas: hou je bek yasmin nee is klaar, debiel
yasmin: ??!!!

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kan hij nooit normaal iets uitpraten of tenminste uitleggen wrm hij zo reageert en anders niet reageren -_-

enne toen marco yasmin vroeg of kelly wel sex heeft gehad met dennis moest yasmin ya zeggen, om op te steken of tenminste net doen alsof er wt was..hij zit er wel mee aangezien hij mensen onder vraagt dus wrm zou yasmin niet zo kunnen doen om op te steken :P
Helemaal mee eens, knipperdeknip, plakkerdeplak....misschien kunnen we dennis vragen om hier de waarheid neer te zetten!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 november 2008 - 13:26   quote  deeplink  
Naar mijn mening was Yasmine wel degelijk dronken. Normaliter zou zij toch ook gewoon kunnen uitleggen of overleggen wt haar intentie zijn, maar nee, het kleinerende 'komt goed Ribas'. Ribas moet wel alles uitleggen aan Yasmine maar voor Yasmine geld het verschoonrecht? kom op man.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 25 november 2008 - 13:57   quote  deeplink  
hahah, als je nu weer op de cbml site kijkt staat Yas verscholen achter Joost, ik moet daar steeds zo om lachen.......al een hele serie op zich!!!
Butterfly
 Butterfly - dinsdag 25 november 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 01:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb er weinig vertrouwen in. Dat stoken van de 3 nieuwe oude dames heeft toch geen nut meer...
Ik ben bang dat alleen Ribas en Yasmin zich er door op de kast laten jagen :-(.

Kelly misschien wel her en der, maar die laat zich binnen 1 tel weer omlullen door Marco.

Je ziet voortdurend 'cliffhangers' die niks blijken voor te stellen. Ik begin me steeds meer te vervelen tijdens de uitzendingen, terwijl ik er echt voor thuis blijf (bij wijze van spreken).

Ook de uitstemceremonie van vrijdag, 'cliffhanger' voor de reclame: Nikki: "Het spijt me Ribas...". RECLAME. Zo, riepen wij hier tegen elkaar, die gaat er dus NIET uit! Het is zo doorzichtig hoe ze monteren, ze mogen de kijker wat mij betreft wel iets hoger inschatten.

Waarom hebben we niks gezien van die nachten van Marco met Dionne? Omdat er niks gebeurd is, maar wel voortdurend beelden als cliffhanger die de suggestie wekten. Een grote hap lucht dus. En het begint op den duur te irriteren.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 november 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 14:59 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Ik ben bang dat alleen Ribas en Yasmin zich er door op de kast laten jagen :-(.

Kelly misschien wel her en der, maar die laat zich binnen 1 tel weer omlullen door Marco.

Je ziet voortdurend 'cliffhangers' die niks blijken voor te stellen. Ik begin me steeds meer te vervelen tijdens de uitzendingen, terwijl ik er echt voor thuis blijf (bij wijze van spreken).

Ook de uitstemceremonie van vrijdag, 'cliffhanger' voor de reclame: Nikki: "Het spijt me Ribas...". RECLAME. Zo, riepen wij hier tegen elkaar, die gaat er dus NIET uit! Het is zo doorzichtig hoe ze monteren, ze mogen de kijker wat mij betreft wel iets hoger inschatten.

Waarom hebben we niks gezien van die nachten van Marco met Dionne? Omdat er niks gebeurd is, maar wel voortdurend beelden als cliffhanger die de suggestie wekten. Een grote hap lucht dus. En het begint op den duur te irriteren.
Van ald die lucht krijg je alleen maar last van gas, hetzij boeren of scheten laten. nu lekker RTL niveau.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 69 (24-11-2008)









0.0076589