BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Ik ga nog liever dood dan dat ik die 500Euro aannam!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 21:58   quote  deeplink  
Video: Ribas - "Ik ga nog liever dood dan dat ik die 500Euro aannam!"

Onder het genot van een biertje klaagt Ribas alle ellende van zich af in de bar...

En alsof er nog niet genoeg ellende gaande is, komen er ook nog eens drie oudbewoners terug om voor meer drama te zorgen!

Butterfly
 Butterfly - dinsdag 25 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
Misschien komt het door dat gestotter, maar ik vind Ribas toch over het algemeen niet bijster intelligent overkomen.

Hij laat zich ook zo ongelooflijk opfokken door alles wat de regie in scène zet. Zoals bijvoorbeeld die geldverdeling. Natuurlijk ging blonde Marco daar niet mee accoord, dat begrijpt toch iedereen? Gewoon vriendelijke bedanken voor het aanbod en verder je poot stijf houden.
Belinea
 Belinea - dinsdag 25 november 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 14:43 schreef Butterfly het volgende:
Misschien komt het door dat gestotter, maar ik vind Ribas toch over het algemeen niet bijster intelligent overkomen.

Hij laat zich ook zo ongelooflijk opfokken door alles wat de regie in scène zet. Zoals bijvoorbeeld die geldverdeling. Natuurlijk ging blonde Marco daar niet mee accoord, dat begrijpt toch iedereen? Gewoon vriendelijke bedanken voor het aanbod en verder je poot stijf houden.
Helemaal mee eens.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 november 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 14:43 schreef Butterfly het volgende:
Misschien komt het door dat gestotter, maar ik vind Ribas toch over het algemeen niet bijster intelligent overkomen.

Hij laat zich ook zo ongelooflijk opfokken door alles wat de regie in scène zet. Zoals bijvoorbeeld die geldverdeling. Natuurlijk ging blonde Marco daar niet mee accoord, dat begrijpt toch iedereen? Gewoon vriendelijke bedanken voor het aanbod en verder je poot stijf houden.

Wanneer je de filter aan zou zetten, en goed luister, dan beschikt hij vooralsnog over een uitgebreide woordenschat. ( Buiten zijn veelvuldig gebruik van de medische encyclopdie met name dan de oncologie-sector)
Butterfly
 Butterfly - dinsdag 25 november 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 14:55 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wanneer je de filter aan zou zetten, en goed luister, dan beschikt hij vooralsnog over een uitgebreide woordenschat. ( Buiten zijn veelvuldig gebruik van de medische encyclopdie met name dan de oncologie-sector)
Ja vind je? Ik zal nog eens letten op die woordenschat. Maar in zijn argumentatie vind ik hem niet sterk, dan moet hij het met name hebben van schreeuwen, schelden, schoppen en gooien. Ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit een intelligente discussie zien voren, laat staan winnen.
Belinea
 Belinea - dinsdag 25 november 2008 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 15:04 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit een intelligente discussie zien voren, laat staan winnen.
Jij ook al niet, nou ik ook niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 25 november 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 15:04 schreef Butterfly het volgende:

[..]

Ja vind je? Ik zal nog eens letten op die woordenschat. Maar in zijn argumentatie vind ik hem niet sterk, dan moet hij het met name hebben van schreeuwen, schelden, schoppen en gooien. Ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit een intelligente discussie zien voren, laat staan winnen.
Ik ook niet. Maar wat mij opvalt aan zijn lichaamstaal is dat hij zich voornamelijk continue heel erg onzeker voelt, mede daardoor niet uit zijn woorden komt. aan de andere kant, gebruikt hij woorden die wijzen op een hogere opleiding. De vloeken daarbuiten gelaten. In gesprekken met de Marco's blijkt wel dat hij inzicht heeft. Helaas door alle meespelende factoren komt die jongen gewoon niet uit de verf. Ik ben ervan overtuigd dat Ribas een hogere opleiding heeft zoniet studeert.
pauline
 pauline - dinsdag 25 november 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 15:16 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar wat mij opvalt aan zijn lichaamstaal is dat hij zich voornamelijk continue heel erg onzeker voelt, mede daardoor niet uit zijn woorden komt. aan de andere kant, gebruikt hij woorden die wijzen op een hogere opleiding. De vloeken daarbuiten gelaten. In gesprekken met de Marco's blijkt wel dat hij inzicht heeft. Helaas door alle meespelende factoren komt die jongen gewoon niet uit de verf. Ik ben ervan overtuigd dat Ribas een hogere opleiding heeft zoniet studeert.
oooh maar om te kunnen studeren hoef je niet slim of intelligent te zijn. Ik heb een broer die beslist niet kan leren en ook niet intelligent is, maar wel zijn doctoraal heeft gehaald, puur met de gave dingen te kunnen onthouden
pauline
 pauline - dinsdag 25 november 2008 - 15:56   quote  deeplink  
ik spiegel intelligentie niet aan opleiding maar aan algehele ontwikkeling.
Als ik bij een vrjaardag zit van vrienden, en daar zijn ( arbeiders) hard werkende mensen die bv bij een plantsoenendienst werken, en ik luister naar wat die mensen hebben te vertellen en hun mening uitspreken over bepaalde onderwerpen, dan weet ik, daar zit het intellect!
Belinea
 Belinea - dinsdag 25 november 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 - 15:56 schreef pauline het volgende:
ik spiegel intelligentie niet aan opleiding maar aan algehele ontwikkeling.
Als ik bij een vrjaardag zit van vrienden, en daar zijn ( arbeiders) hard werkende mensen die bv bij een plantsoenendienst werken, en ik luister naar wat die mensen hebben te vertellen en hun mening uitspreken over bepaalde onderwerpen, dan weet ik, daar zit het intellect!
Maar arbeiders zijn niet zo dom, ze zijn meer socialer dan veel geleerde personen, arbeiders leven veel in het algemeen en geleerde houden het meer bij hun vak (positief bedoeld)
Butterfly
 Butterfly - dinsdag 25 november 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Of Ribas nu wel of niet studeert (hij studeert informatica volgens de site, maar goed dat kun je op elk niveau doen), ik blijf erbij dat ik hem niet intelligent vind overkomen.

Hij zegt bijvoorbeeld ook alleen achteraf dat hij dingen 'allang doorzag' en ze niet 'moeten denken dat hij dom is'. Iemand die zo vaak roept dat hij niet dom is, daar heb ik sowieso mijn twijfels bij.

Ik ben het trouwens met degenen eens die zeggen dat intelligentie niet altijd direct gecorreleerd is aan opleiding!
Mara
 Mara - dinsdag 25 november 2008 - 17:18   quote  deeplink  
voorzover ik weet studeert hij aan de hogeschool in Leiden.

enneh butterfly je hebt helemaal geljk, wat ik eerder ook probeerde duidelijk te maken.. zijn argumenten zijn niet zo sterk omdat hij gewoonweg een beperkt kennis in de woordenschat heeft, daarbij heb ik hem ook vaker moeilijke of moeilijke, na ja wat inteligentere woorden horen gebruiken...

maar ik gooi zijn gedrag en gestotter meer op weinig woorden kennis..oftwewl moeilijk uiten in het nederlands en vandaar dat beperkt aantal woorden (lees;schelden) de enige optie blijft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Ik ga nog liever dood dan dat ik die 500Euro aannam!"









0.0048289