BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andre Ooijer gesignaleerd in Amsterdam!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
J. Pletten
 J. Pletten - dinsdag 25 november 2008 - 22:31   quote  deeplink  
Maandagavond laat vertrok Ooijer vanuit het Ajax stadion snel in de richting van het vliegveld. Volgens ingewijden zou Ooijer in zeer korte tijd al 2 keer in Nederland zijn geweest. Ooijer heeft zeer recent in de Engelse Tabloid The Sun aangegeven graag terug te willen naar Amsterdam.
bully
 bully - dinsdag 25 november 2008 - 22:44   quote  deeplink  
wat zou ajax met een 34 jarige speler moeten
denk niet dat dat nou echt een aanwinst zou zijn
P. Niemals
 P. Niemals - woensdag 26 november 2008 - 09:39   quote  deeplink  
Ja Ooijer zou eindelijk weer op het oude nest terugkeren. Een soort Stam maar dan voor minimaal 2 seizoenen. P.Niemals
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 26 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Ik denk dat Ooijer prima bij Ajax en van Basten past. Denny Landzaat zou ook beter de lijnen kunnen uitzetten in Amsterdam dan in Rotterdam
jonk
 jonk - woensdag 26 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
ajax moet zich niet bezighouden met verdedigers
alleen een spelbepaler is nodig
Sveniej
 Sveniej - woensdag 26 november 2008 - 17:07   quote  deeplink  
Hij komt denk ik toch niet.
En v Basten wil spelers voor de toekomst dusjaa... weinig kans.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 26 november 2008 - 17:57   quote  deeplink  
Landzaat mogen jullie voor niks hebben hoor! geen enkel probleem , ooijer mogen jullie ook van mij , maar v Basten zet ervaren spelers toch op de bank (zie Gabri) want die praten terug en daar houd Marco niet van ! Marco wil jonge ventjes die goed luisteren en geen tegengas geven , verder heeft Ajax genoeg verdedigers , alleen een echte linksback zou wat zijn voor ze.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 26 november 2008 - 20:13   quote  deeplink  
al hetgeen wordt aangeboden is niet echt hetgeen er op dit moment bij zou moeten komen....met dit materiaal hoor je gewoon bovenin mee te doen en alleen en slechts indien Huntelaar vertrekt lijkt het mij nodig een vervanger te halen....Gabri zou volgens mij echter wel degelijk in de basis horen....anderen als Sno (who?) en onze ongeevenaarde rechtsbuiten rommedahl (whie) spelen verdikkeme bijna vaker dan deze balansbewaarder op het middenveld...
Gwen
 Gwen - donderdag 27 november 2008 - 16:13   quote  deeplink  
Wat een vaag kut bericht: Ooijer vertrok uit de Arena richting het vliegveld. Is er iemand achter hem aan gereden ofzo? En wie zijn die ingewijden dan? Buiten dat is hij totaal niet te vergelijken met Stam of Rijkaard.
campioni
 campioni - zaterdag 29 november 2008 - 17:34   quote  deeplink  
hij kwam vast een handtekening halen van suarez!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andre Ooijer gesignaleerd in Amsterdam!!!









0.0083308