BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 73 - DE FINALE (28-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 73 - DE FINALE (28-11-2008)

De FINALE!

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 november 2008 - 20:42   quote  deeplink  
WAT EEN KLOTE FINALE!

Die meiden verdienden nog geen ene euro! Yasmin tot aan de laatste week erin 0 euro! Ribas 0 euro, Marco & Marco 0 euro! Kelly 0 euro!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:42 schreef Boudewijn het volgende:
WAT EEN KLOTE FINALE!

Die meiden verdienden nog geen ene euro! Yasmin tot aan de laatste week erin 0 euro! Ribas 0 euro, Marco & Marco 0 euro! Kelly 0 euro!
ik heb genoten, die kop van mafco hahahaha en dan die meiden, marco bedankt, marco bedankt. schitterend.
Jacqueline
 Jacqueline - vrijdag 28 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
shit shit shit zooi grrrrrr
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:50 schreef Tijger het volgende:
shit shit shit zooi grrrrrr
hahahaha solly tijger maar ik heb genoten.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 20:57   quote  deeplink  
Ribas en Yasmin zijn niet met lege handen naar huis gegaan. Beide hadden ze zo'n 3,5 duizend, dacht ik.

Ik vind het schitterend wat Kelly gedaan heeft.
Leuke spullen gekocht, een auto. Who's the winner??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ribas en Yasmin zijn niet met lege handen naar huis gegaan. Beide hadden ze zo'n 3,5 duizend, dacht ik.

Ik vind het schitterend wat Kelly gedaan heeft.
Leuke spullen gekocht, een auto. Who's the winner??
opzeker heeft kelly het meeste gewonnen, maar niet in haar zelfrespect, kijk het filmpje op de site genaamd na de finale, daar vraagt, bijna smeekt ze hem tot 3x aan toe, om alsnog met haar te slapen die avond.
en nu denken aan ziba die met die denkbeeldige steen zovaak op haar hoofd slaat. hahahaha

ff aanpassen tot 4x aan toe vraagt ze of hij bij haar slaapt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Moha R. de Vries --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:
BTW, familie van de deelnemers kunnen vele malen erger zijn dan de spelers zelf. Jemig.
wat bedoel je?
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

opzeker heeft kelly het meeste gewonnen, maar niet in haar zelfrespect, kijk het filmpje op de site genaamd na de finale, daar vraagt, bijna smeekt ze hem tot 3x aan toe, om alsnog met haar te slapen die avond.
en nu denken aan ziba die met die denkbeeldige steen zovaak op haar hoofd slaat. hahahaha

ff aanpassen tot 4x aan toe vraagt ze of hij bij haar slaapt
En hier nogmaals:
KELLY, je bent GESTOORD:
dan vraag je nadat je ziet hoe ie je voor de tiende keer VERN**KT heeft, WEER of hij bij je komt slapen???????

Kelly, ga naar een psychiater, got hoe bestáát het?!?!
Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden en verlagen?
Niks met opgeheven hoofd eruit, mensenkinderen, dit wicht is echt de allergrootste stomme gans die ik ooit gezien heb.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:37 schreef Tuintje het volgende:

[..]

En hier nogmaals:
KELLY, je bent GESTOORD:
dan vraag je nadat je ziet hoe ie je voor de tiende keer VERN**KT heeft, WEER of hij bij je komt slapen???????

Kelly, ga naar een psychiater, got hoe bestáát het?!?!
Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden en verlagen?
Niks met opgeheven hoofd eruit, mensenkinderen, dit wicht is echt de allergrootste stomme gans die ik ooit gezien heb.
Zozo zeg...ouwerwets relle..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:43 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Zozo zeg...ouwerwets relle.. [ afbeelding ]
hahaha dit is kaasie voor jou he
IkHebGenoten
 IkHebGenoten - vrijdag 28 november 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Geweldig, Marco de slang werd in 1 klap een worm.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:55 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hahaha dit is kaasie voor jou he
Jaahh.. ik mis dat wel, maar ja, gebrek aan fatsoenlijke onderwerpen! Ik was nie blei met CBML..té chaotisch en lullig om echt kwaad op te worden..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:37 schreef Tuintje het volgende:

[..]

En hier nogmaals:
KELLY, je bent GESTOORD:
dan vraag je nadat je ziet hoe ie je voor de tiende keer VERN**KT heeft, WEER of hij bij je komt slapen???????

Kelly, ga naar een psychiater, got hoe bestáát het?!?!
Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden en verlagen?
Niks met opgeheven hoofd eruit, mensenkinderen, dit wicht is echt de allergrootste stomme gans die ik ooit gezien heb.
Ze heeft nog sterke gevoelens voor hem, niet gek dat ze tot op het laatste moment NA het spel probeert achter te komen of Mafco gevoelens voor haar heeft.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:57 schreef IkHebGenoten het volgende:
Geweldig, Marco de slang werd in 1 klap een worm.
Hopelijk heeft hij een les geleerd.
What goes around comes around.
spiegeltje
 spiegeltje - vrijdag 28 november 2008 - 22:14   quote  deeplink  
......en de winnaar van de grootste SLET contest /CBML: Anthea!!! wat is dat een ongelofelijk domme vrouw-onterende fokzeug. om op het laatste moment als de buit al binnen is,nog zo makkelijk met je benen wijd gaan voor de grootste player die er in het huis rond liep/neukte.. shame on you!!!!
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:14 schreef spiegeltje het volgende:
......en de winnaar van de grootste SLET contest /CBML: Anthea!!! wat is dat een ongelofelijk domme vrouw-onterende fokzeug. om op het laatste moment als de buit al binnen is,nog zo makkelijk met je benen wijd gaan voor de grootste player die er in het huis rond liep/neukte.. shame on you!!!!
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het meest hypocriete van het ganse land?
Het een sletteprogramma vinden en toch kijken?
wat verteld de spiegel ons dat ,spiegeltje?
spiegeltje
 spiegeltje - vrijdag 28 november 2008 - 22:29   quote  deeplink  
de meiden die er in mee deden hebben het er zelf van gemaakt. daar kan IK niets aan doen. wat is er nu hypocriet aan,om te constateren,dat sommige dames/heren hun goedkoopheid willen etaleren??? ik vind het wel vermakelijk,
waarom zou ik er dan niet naar mogen kijken???
gebruik svp wel de juiste woorden
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:29 schreef spiegeltje het volgende:
de meiden die er in mee deden hebben het er zelf van gemaakt. daar kan IK niets aan doen. wat is er nu hypocriet aan,om te constateren,dat sommige dames/heren hun goedkoopheid willen etaleren??? ik vind het wel vermakelijk,
waarom zou ik er dan niet naar mogen kijken???
gebruik svp wel de juiste woorden
ja en in de volgende cbml daar stoppen ze natuurlijk 4 mannen in die gek zijn op darts en bier, en allemaal dikke bierbuiken hebben..en de dames dat zijn de vrouwelijke equivalenten van André Rouvoet (christen unie).. die allemaal hun breiwerkje meenemen en lange zwarte rokken dragen!

Ga jij dan kijken??
Jij noemt het een sletten programma, en toch kijk je?
Als ik iets niets vind dan kijk ik er niet na en oordeel ik ook niet.

Alle maar dan ook alle personen die meedoen aan dit soort programma's die worden gescreend op openheid( qua lichaam) en op een bepaalde vrijheid in hun sexuele gedrag. HET IS NU ÉÉNMAAL GEEN LINGO
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:19 schreef pauline het volgende:

[..]

spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het meest hypocriete van het ganse land?
Het een sletteprogramma vinden en toch kijken?
wat verteld de spiegel ons dat ,spiegeltje?
Dat er ook iemand het vuile werk moet doen!
Oftewel om te oordelen óf het een kutprogramma is en dát het een kutprogramma is, moet je wel minstens gekéken hebben...en met voor mijn beurd praten heb ik óók helemaal geen moeite!
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:43 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Dat er ook iemand het vuile werk moet doen! [ afbeelding ]
Oftewel om te oordelen óf het een kutprogramma is en dát het een kutprogramma is, moet je wel minstens gekéken hebben...en met voor mijn beurd praten heb ik óók helemaal geen moeite! [ afbeelding ]
Al is het een kut programma, het is en blijft vermaak
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Nu ik vond de blauwe plekken van Anthea totaal niet vermakelijk. walgelijk is eerder het woord wat ik eraan zou plakken. Het arme kind had geen idee waar ze aan begon, met dat Beest. Wat een Brute. echt bah, ik denk dat Kelly dankbaar mag zijn dat ze zoveel mensen om zich heen had. Dat hij niet op haar invitatie is ingegaan, om bij haar te slapen, Uit straf voor Kelly sliep hij bij Anthea, dus wie is ni feitelijk gestraft vraag je je af, Voor mij is dat Anthea. Van Kelly heb ik moeten kotsen, maar dit was prachtig, die douw die ze hem gaf op het laatste moment.
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:55 schreef Izz@headliner het volgende:
Nu ik vond de blauwe plekken van Anthea totaal niet vermakelijk. walgelijk is eerder het woord wat ik eraan zou plakken. Het arme kind had geen idee waar ze aan begon, met dat Beest. Wat een Brute. echt bah, ik denk dat Kelly dankbaar mag zijn dat ze zoveel mensen om zich heen had. Dat hij niet op haar invitatie is ingegaan, om bij haar te slapen, Uit straf voor Kelly sliep hij bij Anthea, dus wie is ni feitelijk gestraft vraag je je af, Voor mij is dat Anthea. Van Kelly heb ik moeten kotsen, maar dit was prachtig, die douw die ze hem gaf op het laatste moment.
vond het ook een prima einde zo
spiegeltje
 spiegeltje - vrijdag 28 november 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:39 schreef pauline het volgende:

[..]

ja en in de volgende cbml daar stoppen ze natuurlijk 4 mannen in die gek zijn op darts en bier, en allemaal dikke bierbuiken hebben..en de dames dat zijn de vrouwelijke equivalenten van André Rouvoet (christen unie).. die allemaal hun breiwerkje meenemen en lange zwarte rokken dragen!

Ga jij dan kijken??
Jij noemt het een sletten programma, en toch kijk je?
Als ik iets niets vind dan kijk ik er niet na en oordeel ik ook niet.

Alle maar dan ook alle personen die meedoen aan dit soort programma's die worden gescreend op openheid( qua lichaam) en op een bepaalde vrijheid in hun sexuele gedrag. HET IS NU ÉÉNMAAL GEEN LINGO

dan ga ik zeker weer kijken omdat:
de echte grefo's hebben geen tv, en gaan daarom lekker vroeg naar bed voorbehoedsmiddelen gebruiken mag niet van god, dus het gevolg is... grote gezinnen Als die vrouwen nou samen in een huis worden gedaan met bierzuipende pijltjes gooiers, die op den duur ook niet meer zo nou kijken, dan worden die grefo-dames iedere dag inwendig gekieteld en waarschijnlijk niet zonder gevolgen.
9 maanden later kun je weer een programma maken over de resultaten... hoe is het nu met....de bevalling... de opvoedpolitie... etc.
jij moet solliciteren bij rtl met je goede ideeën!! dan kunnen ze nog jaren vooruit ...
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:18   quote  deeplink  
GEWELDIG EINDE!!!!!!!! Marco verdient het om met NIETS naar huis te gaan. Ik heb nooit een walgelijker kerel gezien dan hij. En Kelly krijgt wat ze verdient, wat een domme suffe doos om keer op keer in zijn geouwehoer te stinken. Ze komt wel als grote verliezer uit de strijd, ze mag dan wel een auto'tje hebben maar echt geen greintje zelfrespect meer over.

En Izz, bedankt voor je post over de blauwe plekken van Anthea.... het beest is inderdaad walgelijk en zou een verbod moeten krijgen ooit nog een vrouw aan te raken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Butterfly --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:18 schreef Butterfly het volgende:
GEWELDIG EINDE!!!!!!!! Marco verdient het om met NIETS naar huis te gaan. Ik heb nooit een walgelijker kerel gezien dan hij. En Kelly krijgt wat ze verdient, wat een domme suffe doos om keer op keer in zijn geouwehoer te stinken. Ze komt wel als grote verliezer uit de strijd, ze mag dan wel een auto'tje hebben maar echt geen greintje zelfrespect meer over.

En Izz, bedankt voor je post over de blauwe plekken van Anthea.... het beest is inderdaad walgelijk en zou een verbod moeten krijgen ooit nog een vrouw aan te raken.
ach die jongen houd van ruige sex, hahaha je zou toch 7 dagen achter elkaar een wip met hem moeten maken. tering he dan ben je helemaal bont en blauw.
Denise22
 Denise22 - vrijdag 28 november 2008 - 23:30   quote  deeplink  
ja die blauwe hij heeft al zijn frustraties op dat j=kind los gelaten in dat bed. hij spoort echt niet. Dat is duidelijk aan zijn gezicht af te lezen. Beter dat hij niks gewonnen heeft.En die Kelly is ook duidelijk op haar bek gegaan met haar stoere uitspraken!
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:24 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ach die jongen houd van ruige sex, hahaha je zou toch 7 dagen achter elkaar een wip met hem moeten maken. tering he dan ben je helemaal bont en blauw.
Die jongen is ziek en heeft gekregen wat hij verdient. Namelijk NIETS hahahahaha.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Ik kan blijven kijken naar die schurftkop. echt hoe hij vertelde dat hij een kussen op Kelly's gezicht wilde drukken, en dan noemde een aantal hier Ribas eng en gevaarlijk.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 00:09 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik kan blijven kijken naar die schurftkop. echt hoe hij vertelde dat hij een kussen op Kelly's gezicht wilde drukken, en dan noemde een aantal hier Ribas eng en gevaarlijk.
Marco sprak het uit maar zou het niet doen. Van Ribas weet ik het zo net nog niet...
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 01:30   quote  deeplink  
Waardeloze finale , op het moment dat ze het hart voor de neus kreeg werd haar snel gezegd "denk aan je moeder ".
mike@h
 mike@h - zaterdag 29 november 2008 - 03:13   quote  deeplink  
wat een waardeloos programma zeg! wat een k*t einde. dat die mokkels gewoon al dat geld krijgen onbegrijpelijk er klopt echt helemaal niks van meisjes zoals ziba en lisa voegde niks toe aan het programma en dyon zat er maar een week en ze hebben meer gekregen dan de finalisten. mja ik ben blij dat het over is oja en marco had het gewoon verdiend hij had de meeste spelletjes gewonnen zorgde voor TV en was gewoon een sterke speler alleen zijn enige fout was dat hij weer voor kelly koos want dat heeft m de das om gedaan.
pantera
 pantera - zaterdag 29 november 2008 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:08 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

opzeker heeft kelly het meeste gewonnen, maar niet in haar zelfrespect, kijk het filmpje op de site genaamd na de finale, daar vraagt, bijna smeekt ze hem tot 3x aan toe, om alsnog met haar te slapen die avond.
en nu denken aan ziba die met die denkbeeldige steen zovaak op haar hoofd slaat. hahahaha

ff aanpassen tot 4x aan toe vraagt ze of hij bij haar slaapt
hallo!
Ik lees hele tijd wat julie allemaal schrijven.
niemand begrijp Kelly...en ook julie zouden nooit begrijpen in toekomst,want liefde kan je niet maken of kopen.liefde voel je of voel je nooit.en allemaal die meiden welke daar waren zieten(allen jasmin niet),allemaal jaloerze en zielige....daarom julie hebben niet begreep in Kelly.ze is apart,en nooit dom.ze is zacht met haar love.sorry,ik spreek niet goed nederlands.ik woon pas in nederland.ciao
eindelijk afgelopen
 eindelijk afgelopen - zaterdag 29 november 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Ik ben echt blij dat Kelly deze beslissing heeft genomen. Ik heb nog nooit zo een slang van een man als marco meegemaakt zeg. kelly is duidelijk de winnaar. Marco heeft er alleen maar een fuck aan overgehouden. viezerik
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:56 schreef eindelijk afgelopen het volgende:
Ik ben echt blij dat Kelly deze beslissing heeft genomen. Ik heb nog nooit zo een slang van een man als marco meegemaakt zeg. kelly is duidelijk de winnaar. Marco heeft er alleen maar een fuck aan overgehouden. viezerik
Ik denk dat Anthea ook de enige fuck is die hij zal krijgen de eerste tijd. buiten een paar freebees die met hem zullen willen uithangen omdat hij een tijdelijk BN'ner is.
diaan
 diaan - zaterdag 29 november 2008 - 12:30   quote  deeplink  
goed gedaan meiden ieder van jullie heeft die stomme arrogante klootzak een lesje geleerd en kel jij had beter een wat duurdere auto kun nen uitzoeken en als hij er dan een keer voor staat keihard gas geven aub!o en anthea:beetje jammer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 73 - DE FINALE (28-11-2008)









0.0103859