BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Nieuws over de ex-bewoners van CBML

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 16:18   quote  deeplink  
Alle nieuwtjes en berichtjes over en van de ex-bewoners hier plaatsen!!
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Aan deze foto's op de hyves van Ribas is te zien dat dus de bewoners na de finale nog een week met z'n allen in de villa hebben gezeten!!!!!!























Voor alle foto's ---->>> Bron: http://ribas123.hyves.nl
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
RibasCBML zondag 30 november 2008 @ 07:35
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3

ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...

groetjes Ribas
http://forum.fok.nl/topic/1194478/5/25

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Maaike --
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Fiona (1090)
vandaag, 15:31
ey schatje..

wat een eer om iets op je fan hyves te krabbelen.. haha

zie je snel..

xx joost en fiona

http://cantbuymelove-yasmin.hyves.nl/
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 30 november 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Aggûût.. ze mochten contractueel niet weg om de finale niet te verklappen op de communtity's
Ik dacht al, hoe gaan ze die finale nou beschermen met een week achterstand, juist, je gijzelt de bewoners gewoon nog een week...
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
RibasCBML zondag 30 november 2008 @ 07:35
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3

ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...

groetjes Ribas

http://forum.fok.nl/topic/1194478/5/25

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door Maaike --
Maaike
 Maaike - zondag 30 november 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Yasmin heeft ook wat foto's geplaatst..















Klik hier voor alle foto's
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:15   quote  deeplink  
leuk zo'n thread!

Dit heeft Ribas ook nog geplaatst:

--
hahhahaha jongens wat is dit leuk zeg ik kan me ogen niet geloven ik moet hier echt zo om lachen......geloof me mensen...ook al is dat erg moeilijk maar geloof me ik ben echt niet een persoon die de hele dag door scheld en ruzie maakt maar als op een dag 5 minuten eventjes opgefokt word dan zien jullie alleen die 5 minuten...jullie zien niet mijn goeie kanten...jaa die heb ik ook hoor ook al is het voor sommige van jullie moeilijk te geloven en even nog iets want dat moeten we echt even de wereld uit helpen...
een vrouw moet haar plaats ...!! damn wat is die uitspraak verkeerd opgevat zeg hahhahah niet te geloven
maar ik zei ervoor een man moet zijn plaats weten hij moet bijvoorbeeld zijn jas uit doen als een vrouw het koud heeft ofzo maar een vrouw moet ook haar plaats weten dat betekent absoluut niet dat een vrouw onder een man staat

No FUCKING WAY!!

ow ja nog iets sommige mensen denken dat ik islamitisch ben maar nee dat ben ik niet en me ouders zijn het ook niet...

en het tweede ding...sommige vergeten dat ik in een show zit...alles is echt natuurlijk maar ik zal jullie even een voorbeeld geven..

stel je voor dat darko tegen mij zegt ribas je bent een sukkel en yasmin is een hoer ofzo en ik zeg ok is goed marco ik hou de eer aan mezelf en ik loop weg.. hmmmzzzzz lekkere tv zeg.... ik heb geen zin om naar zoiets te kijken hoor....het is tog veel leuker dat ik dan opgefokt word en helemaal para terug reageer..of niet?
snappen jullie een beetje wat ik bedoel??

en dan onderwerp Yasmin....Ik geef om Yasmin en yas is echt een hele lieve meisje ik denk dat heel veel jongens van zo;n meisje kunnen dromen met zo'n hart .........en dat ben ik me echt wel van bewust alleen ook ik ben een mens en ook ik word boos zoals jullie allemaal .....iedereen heeft zijn eigen manier van ruzie de een gaat huilen de ander loopt weg de ander blijft gewoon stil en ik ga er vol tegen in maar dat betekent niet dat ik niet om yas geef of dat ik haar minder dan mij vindt ofzo .
En ik ? jaloers?? geloof me in echt is dat heel anders maar wacht maar als jullie in het huis hadden gezeten hoe jullie dan hadden gepraat....ow ja wat jullie ook allemaal niet weten is dat is Ben en Fuat allebij heb gevraagd of ze mij de time out konden geven omdat ik zo graag eventjes weg wou gaan uit huis...
zoveel vertrouwen heb ik in Yas, en met Sebastiaan schrok ik gewoon een beetje want ik had echt geen man verwacht en ten tweede Sebastian was gewoon leuk om even te pesten...ik had toch de hele dag niks te doen hahahha ik bedoel COME ON hij kwam in de villa en 1 van de eerste dingen die zei is ja jongens ik ben Sebastian en ik blijf hierzo een van jullie gaat weg dinsdag....
WHAT THE FUCK?? hahaha

Ik heb daarna nooit naar gedaan tegen de andere jongens die er nieuw in kwamen want die waren gewoon normaal...

pfff verhaaltje begint een levensverhaal te worden joh....hehehe
is nou wel genoeg geweest ow ja FANVANHETEERSTEUUR ik heb je geprobeerd een berichtje te sturen maar lukte niet als je mij een berichtje stuurt mag je me email adres kan je vragen wat je wilt

verder iedereen bedankt voor het kijken

heeeel veel groetjes RIBAS
--
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 december 2008 - 00:18   quote  deeplink  
--
hahaha jongens wat een gekke huis,,,,

waarom zou ik hier niet durven te komen ....iedereen mag zijn eigen mening hebben als je mij mag of niet dat is allemaal aan je zelf en dat respecteer ik natuurlijk ...in de villa was dat wel anders hhahha

en in het dagelijkse leven zou ik nooit een meisje uitschelden voor kankerslet.....
want ik kom nooit in de situaties terecht zoals in de villa,,,

normaal kan je zelf kiezen met wie je wel omgaat en met wie je niet.....en je kan ook altijd weglopen
en daar kan ik dat wel doen maar dat is gewoon geen show ...

en fan van het eerste uur door jou heb ik gereageerd echt super cool hoe jij hele tijd over mij en yas praat echt super leuk

maar ok genoeg

ik ga even met yas een filmpje kijken en daarna spreek jullie weer

heel veel groetjes rib en yas
bye bye
--
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 03:28   quote  deeplink  
En laat ik nu uit betrouwbare bron vernemen, dat het echt een topgozer is.
Maaike
 Maaike - maandag 01 december 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 00:15 schreef Boudewijn het volgende:
leuk zo'n thread!

Dit heeft Ribas ook nog geplaatst:

--
KNIP
--
Met bewijs dat hij het echt is
Afbeelding
Maaike
 Maaike - maandag 01 december 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
RibasCBML zondag 30 november 2008 @ 23:47

jongens als jullie vragen hebben mogen jullie die gewoon stellen hoor ik zal terug reageeren ...en ik was eigenlijk al vorige week al uit de villa maar we mochten nog niet weg we zijn eerst 4 dagen in hamburg geweest en daarna moesten we weer terug in de villa want wij wisten dinsdag al de uitslag....

en ik zou zoizo ten alle tijden delen met yas hoor.....ik heb trouwens nooit gedacht dat ik zou stelen zelfs niet toen ik pas binnen kwam ...zoeits zou ik echt niet over me hart kunnen verkrijgen want je zou daar echt iemand mee pijn doen en 50.000 euro is genoeg joh...maar die heb ik helaas niet hahhaha

groejtes
quote:
RibasCBML maandag 1 december 2008 @ 01:58

hallo mensen ik weet wie het vroeg maar het klopt ik ben koerdisch ben in iran geboren ....

en hoe ik op deze forum kwam?? ik heb zoveel dingen van mensen gehoord dus toen ging ik maar zoeken en na weet ik veel hoeveel uur gelezen te hebben toen dacht hmmmzz laat ik ook maar even reageren ;...

op hyves probeer ik ook echt bijna iedereen terug te krabbelen enzo maar het begint nu langzamerhand wel erg veel te worden....
maar ja als ik dan weer lees hoe blij iemand is met mijn berichtje of krabbel dan geeft me dat ook wel weer een super goed gevoel..

maar ok ik ga met yas even CBML kijken ......even kijken wie wat over iedereen heeft gezegd en dan meteen opbellen en zeggen ""HEY FUCKER HOEZO HEB JIJ TOEN IN AFLEVERING 10 DIT EN DAT OVER MIJ GEZEGD ""
hahhahahha grapje hoor

welterusten allemaal morgen weer een dag
quote:
RibasCBML maandag 1 december 2008 @ 01:59

en nee joost kwam pas op dinsdag toen de uitslag bekend was
en marco kuif kwam toen ook meteen mee en we moesten toen met iedereen tot vrijdag in de villa blijven want dan pas zou de finale uitgezonden worden ...
Iemand heeft een vraag gestelt over "Cooootje", maar hij lijkt het te negeren!!
Erg verstandig vind ik dat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Maaike --
Maaike
 Maaike - maandag 01 december 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 1 december 2008 06:06 schreef RibasCBML het volgende:
ik liep snel naar binnen omdat ik niet het water in wou hahhahaha .....verwarming van de zwembad stond niet aan en geloof me dan is het echt koud in het water hoor .....

en fan het eerste uur ben ik ook zeer zeer zeer dankbaar..
PM even als je dat wilt fan van het eerste uur...

en ik ben zoizo geen loverboy come on guys dat soort mensen zijn echt freaky mensen...
zij verwoesten vrouwen hun leven en indirect zelfs hun families ...ik heb gewoon nog contact met iedereen van CBML behalve BO en Lise ......(not my kind of person) .

hoe je het wend of keert ik zou liever uitgescholden worden als vrouw zijnde dan zo bedrogen te worden als kelly ...dat is hoe ik erover denk hoor...

ik heb Yasmin nooit het gevoel gegeven dat ik haar ooit in zou ruilen...ook zou ik Yasmin nooit bedriegen met een andere vrouw ofzo.....ik zou het niet eens durven je hebt gezien wat ze deed toen zij dat dion een lekkere kont had hahhaha DAMN..ik voel hem nog steeds

ik heb ook gelezen dat iemand iets zij over de push ups die we deden.....
hett leuke van die opdracht is dat ik thuis elke fucking dag minimaal 100x opdruk...
en dan komt ineens die opdracht in me schoot geworpen..ik wist toen meteen dat ik die zou winnen..

dus diegene die dat zei...we waren volgens mij bij iets van 30 toen marco viel......en dat is best goed voor persoon die normaal nooit opdrukt hoor, ik kon met gemakt nog langer door gaan maar had het niet verwacht van hem dat hij 30 zou halen...en je moest trouwens ook elke keer 2 seconden wachten voordat je weer omlaag ging ....dus dat maakte het ook extra zwaar..

ok weer een verhaal uit de wereld geholpen

see you peeps
madeleine
 madeleine - maandag 01 december 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Ribas zal best een goeie man zijn, maar echte mannen vloeken niet. Bij ons thuis is er een potje voor lelijke woorden:
Vloeken heeft ook te maken met je vocabulaire. Dat je in Iran bent geboren is alleen maar een plus voor je, ik ken
diverse mensen uit Iran, ik heb ze nooit horen vloeken, althans niet in het Nederlands. Een goed ontwikkelde Iranees
heeft dat ook niet nodig, die kan dingen ook op een andere beschaafde manier zeggen. En noem Jas nu niet Jas, maar
Yasmin, zo'n mooie naam heb je toch niet voor niets gekregen. Veel geluk met Yasmin, een echte bloemennaam,
Jij had het ook zeker gedeeld met Yasmin, want je bent eerlijk, alleen soms iets te grof in de mond !
Misschien eens op zoek gaan naar een boeketje *Jasmijntjes* dat heeft jouw bloem zeker verdiend.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 13:10 schreef madeleine het volgende:
Ribas zal best een goeie man zijn, maar echte mannen vloeken niet. Bij ons thuis is er een potje voor lelijke woorden:
Vloeken heeft ook te maken met je vocabulaire. Dat je in Iran bent geboren is alleen maar een plus voor je, ik ken
diverse mensen uit Iran, ik heb ze nooit horen vloeken, althans niet in het Nederlands. Een goed ontwikkelde Iranees
heeft dat ook niet nodig, die kan dingen ook op een andere beschaafde manier zeggen. En noem Jas nu niet Jas, maar
Yasmin, zo'n mooie naam heb je toch niet voor niets gekregen. Veel geluk met Yasmin, een echte bloemennaam,
Jij had het ook zeker gedeeld met Yasmin, want je bent eerlijk, alleen soms iets te grof in de mond !
Misschien eens op zoek gaan naar een boeketje *Jasmijntjes* dat heeft jouw bloem zeker verdiend.
Een beschaafde Nederlander vloekt ook niet, maar van wie zou Ribas die woorden nu geleerd hebben? , Ohw hij studeert voor arts, en leert hoe hij mensen in de normale straattaal kan vertellen dat ze ziek zijn. Ja weet ik veel, ik ben ook maar alochtoon. Ik heb het niet op school geleerd hoor, dat schelden, maar hier van de ras echte nederlanders.want in mijn taal? Vloek en scheld je niet met ziektes, je zegt hooguit dat je tegenstander een zoon van een prostituee is.Mar je zegt niet, krijg die en die ziekte, of een val dood. mijn ouders zouden mijn oren eraf gedraaid hebben, en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat Ribas ouders ook net ff iets strenger zijn dan de gemiddelde Nederlander, jullie zouden juist blij moeten zijn, zo'n ingeburgerde knul, tot op de draad vernederlandst, ( is geen correct Nederlands woord, vergeef mij, het kwam het dichtst in de buurt van de vertaling)
madeleine
 madeleine - maandag 01 december 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Wist niet dat Ribas medicijnen studeerde. Maar ook dan kun je dat in goed Nederlands overbrengen. Je hebt meer gezag
zonder vloeken, toch ??
Als toekomstig arts kun je niet het labeltje krijgen van die jongen met die scheldkannonades. Ik ken genoeg jonge artsen die misschien
wel eens gvd zeggen, maar de Ribas taal heb ik ook niet gehoord naar mij toe. Iranese ouders zijn vrij streng voor hun
kinderen, maar het is nog niet te laat voor hem. Geef mij dan maar een Iraanse jongen met een licht accent, want
dat heeft hij wel, maar geen gevloek meer. Hij moet dus niet TE Nederlands worden.
Maaike
 Maaike - maandag 01 december 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 14:56 schreef madeleine het volgende:
Wist niet dat Ribas medicijnen studeerde. Maar ook dan kun je dat in goed Nederlands overbrengen. Je hebt meer gezag
zonder vloeken, toch ??
Als toekomstig arts kun je niet het labeltje krijgen van die jongen met die scheldkannonades. Ik ken genoeg jonge artsen die misschien
wel eens gvd zeggen, maar de Ribas taal heb ik ook niet gehoord naar mij toe. Iranese ouders zijn vrij streng voor hun
kinderen, maar het is nog niet te laat voor hem. Geef mij dan maar een Iraanse jongen met een licht accent, want
dat heeft hij wel, maar geen gevloek meer. Hij moet dus niet TE Nederlands worden.


Dat was sarcastisch bedoelt van Izz!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Maaike --
Mara
 Mara - maandag 01 december 2008 - 15:19   quote  deeplink  
dat gevloek kom yt gewoonweg uit weinig taal beheersing. hij weet niet hoe hij men moet dissen of zich beargumenteren dus gaat ie maar gooien met dit en dat..
overigens vind ik het niet kunnen en vind het ook absoluut een afknapper.
als hij ook zegt 'ja maar anders is het tog geen tv; dan denk ik dat de meeste zoals ik ook merkte daarnie van gewoon gespeeld is.

btw hij studeert ict op hogeschool in leiden..
Maaike
 Maaike - maandag 01 december 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef RibasCBML het volgende:
jongens we worden niet gestuurd de serie is zoals die is....rory ging eruit omdat hij het zat was en met lisa een afspraak had gemaakt en daarom koos zij ben.......en huub heeft denk ik een Senseo hehehe .....

verder mochten we nooit bellen internet of nieuws kijken ofzo....of een krant lezen...we hadden 1 keer in de week hadden we een filmpje verder nix, en de sfeer was super chill meteen toen het spel over was.....iedereen was chill dat kan je denk ik ook wel op mijn foto;s zien op me hyves en op de foto;s op yas ze hyves , we waren allemaal af van het stress van het spel en het spel was ook over dus nu gingen we even lol maken met z'n allen


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Maaike --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 december 2008 - 03:25   quote  deeplink  
is er niets meer te melden over de oud-bewoners? Zijn ze nu allemaal al in een zwart gat gevallen?
Belinea
 Belinea - vrijdag 12 december 2008 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 03:25 schreef Boudewijn het volgende:
is er niets meer te melden over de oud-bewoners? Zijn ze nu allemaal al in een zwart gat gevallen?
Ach natuurlijk, was maar voor kort.
Of ze hebben het nu te druk voor de feestdagen hahahah
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 12 december 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 03:25 schreef Boudewijn het volgende:
is er niets meer te melden over de oud-bewoners? Zijn ze nu allemaal al in een zwart gat gevallen?
Denk niet dat ze in een gat gevallen zijn, afgelopen weekend zijn ze met elkaar uitgeweest, denk dat ze gewoon weer lekker hun leventje aan het oppakken zijn, er moet denk ik ook weer gewerkt worden......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 12 december 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 13:24 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Denk niet dat ze in een gat gevallen zijn, afgelopen weekend zijn ze met elkaar uitgeweest, denk dat ze gewoon weer lekker hun leventje aan het oppakken zijn, er moet denk ik ook weer gewerkt worden......
komt Kelly hier nou eens wat posten? dat had je gezegd, het lijkt me leuk, eens een hele andere kant van haar te zien. hoe gaat het trouwens met haar?
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 13 december 2008 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 17:02 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

komt Kelly hier nou eens wat posten? dat had je gezegd, het lijkt me leuk, eens een hele andere kant van haar te zien. hoe gaat het trouwens met haar?
Kelly komt zo met een verhaaltje van haar kant.Ze is super druk, maar eventje wachten nog.
Het gaat super met haar, soms heb ik het idee dat ze niet eens meer aan CBML denkt! Ze is weer lekker met haar oude leventje bezig en veel met vrienden op pad. Buiten een flinke verkoudheid om (minijurkje in -2gr tijdens de ceremonie!!) gaat het echt heel goed met het nuchtere ding....
pauline
 pauline - zaterdag 13 december 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 12:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kelly komt zo met een verhaaltje van haar kant.Ze is super druk, maar eventje wachten nog.
Het gaat super met haar, soms heb ik het idee dat ze niet eens meer aan CBML denkt! Ze is weer lekker met haar oude leventje bezig en veel met vrienden op pad. Buiten een flinke verkoudheid om (minijurkje in -2gr tijdens de ceremonie!!) gaat het echt heel goed met het nuchtere ding....
wel knap dat je hier trouw blijft posten, zelfs na diversen aanvallen en beledigingen. Je kan het hier nooit weten, want als je denkt dat je een normale post hebt geplaatst, kan het zomaar gebeuren dat je een aanval krijgt te verduren van het illustere trio.
Mijn petje af voor je!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 13 december 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 12:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kelly komt zo met een verhaaltje van haar kant.Ze is super druk, maar eventje wachten nog.
Het gaat super met haar, soms heb ik het idee dat ze niet eens meer aan CBML denkt! Ze is weer lekker met haar oude leventje bezig en veel met vrienden op pad. Buiten een flinke verkoudheid om (minijurkje in -2gr tijdens de ceremonie!!) gaat het echt heel goed met het nuchtere ding....
PETJE AF. Kelly kan tenminste het echte leven wat ertoe doet, onderscheiden van een spel.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 13 december 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 12:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kelly komt zo met een verhaaltje van haar kant.Ze is super druk, maar eventje wachten nog.
Het gaat super met haar, soms heb ik het idee dat ze niet eens meer aan CBML denkt! Ze is weer lekker met haar oude leventje bezig en veel met vrienden op pad. Buiten een flinke verkoudheid om (minijurkje in -2gr tijdens de ceremonie!!) gaat het echt heel goed met het nuchtere ding....
hartstikke goed toch dat ze weer haar oude leventje opgepakt heeft.

in de tijd van cbml heb ik over Kelly ook vervelende dingen gezegd, maar ik kan onderscheid maken tussen spel en echt. en het spel is al weer een tijdje afgelopen. ze heeft ons iig veel kijk plezier gegeven.ik wens haar daarom ook het allerbeste.

in tegenstelling tot sommigen die nog steeds geen afscheid hebben kunnen nemen van DGK, en daar nog steeds niet van inzien dat het ook grotendeels geregiseerd was, en er nog steeds op terug komen wat daar allemaal gebeurd is en wiens schuld dat was. Zielig maar het zij zo.

ik begrijp wel dat Kelly een kou opgelopen heeft, ik denk dat zij niet de enige is van die avond, het is toch van de gekke dat ze in een mini jurkie in die kou moest staan.
Still
 Still - dinsdag 16 december 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 19:14 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik begrijp wel dat Kelly een kou opgelopen heeft, ik denk dat zij niet de enige is van die avond, het is toch van de gekke dat ze in een mini jurkie in die kou moest staan.
Is ook van de gekke de logica ontgaat me even maar dat kan alleen gebeuren als je het laat gebeuren ,
mij hadden ze toch echt niet zo gek gekregen .
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 17 december 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 22:44 schreef Still het volgende:

[..]

Is ook van de gekke de logica ontgaat me even maar dat kan alleen gebeuren als je het laat gebeuren ,
mij hadden ze toch echt niet zo gek gekregen .
Nee jij had direct een Fake bontcoat geéist. ziet er ook prachtig uit on tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Nieuws over de ex-bewoners van CBML









0.0066208