BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Recepten voor kerst

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:13 schreef Izz@headliner het volgende:
ik nok ermee lady's laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kissy, kissy
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:15 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee nee is geen sterk verhaal, is waarheid, ik wil geen namen noemen, want dan verlink ik die gene en dat past niet in mijn straatje.
uhu makkelijk om je daar achter te verschuilen en jij denkt dat boudewijn zou toestaan om iemand weg te treiteren
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:25 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ken hem nog niet zo lang, maar jullie proberen mij ook weg te krijgen, maar jammer genoeg zal het jullie NOOIT lukken, want ik ben niet weg te treiteren.
Ik hoef me niet te verschuilen, want ik heb hier alle bewijs, als die gene ermee akkoord gaat dat ik het hier mag plaatsen, zal ik het plaatsen (en het is in de tijd van DGK gebeurd) en het is er niet 1 maar meerdere!!!
uhu zielig hoor caroline heeft haar eigen glazen hier in gegooid zelfs boudewijn wil haar niet meer als mod door wat zij gedaan heeft en jou weg krijgen hier? ben je gek geworden we liggen juist in een deuk om jou.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:29   quote  deeplink  
je beschuldigt ons van iets moet je met bewijzen komen ook
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:29   quote  deeplink  
roddels hebben we niets aan
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:23 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

en alvast bloedzuigen zodat als Izz weer hier leest hier op zou reageren, zodat jij kan zeggen, zie je wel Izz begint weer
Als iemand mij het bloed onder de nagels wilt zuigen, krijgt die gene het van mij gratis, maar dan ook gratis terug.
En kijken hoelang ze het vol kan houden ja.
Want jij en Izz weten niet van ophouden, ja dan ik ook niet, heb hier al eerder geplaatst dat ik die stap wilde nemen om er een einde aan te maken aan al dat gezeur, maar er werd weer negatief op gereageerd, want IK was weer de gene die door bleef drammen.
Makkelijk om de schuld in andermans schoenen te schuiven, nee dat past niet in mijn straatje.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:27 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

uhu zielig hoor caroline heeft haar eigen glazen hier in gegooid zelfs boudewijn wil haar niet meer als mod door wat zij gedaan heeft en jou weg krijgen hier? ben je gek geworden we liggen juist in een deuk om jou.
Gelukkig dat je ook om mij kan lachen, eindelijk wat positiefs over mij.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:
je beschuldigt ons van iets moet je met bewijzen komen ook
Dat zei ik net al, als die gene ermee akkoord gaat dat ik het hier mag plaatsen zal ik het doen, maar ik ga hier geen pbtjes plaatsen als die gene het niet wilt, ik heet geen MOHA.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:
roddels hebben we niets aan
Is geen roddel, is waarheid, misschien komt het bewijs binnenkort wel, als die gene akkoord gaat.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:33 schreef Belinea het volgende:

[..]

Is geen roddel, is waarheid, misschien komt het bewijs binnenkort wel, als die gene akkoord gaat.
tuurlijk gaat die niet akkoord hahahaha liar kom op dan met al die details
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 22:34   quote  deeplink  
he hallo, er is een nieuw filpmje to hot .....marco geeft anthea een overwinningsbeurt, wat zegt ie nu op het eind??????
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:34   quote  deeplink  
je bent goed in fabeltjes verzinnen hoor
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:34 schreef Tjonge het volgende:
he hallo, er is een nieuw filpmje to hot .....marco geeft anthea een overwinningsbeurt, wat zegt ie nu op het eind??????
ff kijken
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:34 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

tuurlijk gaat die niet akkoord hahahaha liar kom op dan met al die details
Ik weet het niet of die gene akkoord gaat, moet ik even afwachten, nee ik kom niet met details ik heet geen MOHA, die hier pb's plaatst.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:29 schreef Belinea het volgende:

[..]

Als iemand mij het bloed onder de nagels wilt zuigen, krijgt die gene het van mij gratis, maar dan ook gratis terug.
En kijken hoelang ze het vol kan houden ja.
Want jij en Izz weten niet van ophouden, ja dan ik ook niet, heb hier al eerder geplaatst dat ik die stap wilde nemen om er een einde aan te maken aan al dat gezeur, maar er werd weer negatief op gereageerd, want IK was weer de gene die door bleef drammen.
Makkelijk om de schuld in andermans schoenen te schuiven, nee dat past niet in mijn straatje.
Ik denk niet dat wie dan ook jou hier probeert weg te treiteren.
Neem je dit alles niet een beetje te serieus? Vergeet niet dat je hier anoniem bent, niemand kan je wat doen.
Weet je dat het zelfs leuk wordt als iemand meteen in de verdediging schiet? Er wordt dan gelachen en gereageerd. Je speelt in ieders straatje, ook in de mijne. Ik ga meteen zitten denken “wat zal haar volgende reactie zijn” en bingo.
Nogmaals, zie de humor in wat er geschreven wordt en gooi er zelf ook wat in. Humor bedoel ik dan wel.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:34 schreef Moha R. de Vries het volgende:
je bent goed in fabeltjes verzinnen hoor
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is waarheid, maar neem eventjes geduld, misschien staat het hier wel binnenkort, maar even afwachten geblazen schatje!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:34 schreef Tjonge het volgende:
he hallo, er is een nieuw filpmje to hot .....marco geeft anthea een overwinningsbeurt, wat zegt ie nu op het eind??????
Ik ga kijken, thanks
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:36 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik denk niet dat wie dan ook jou hier probeert weg te treiteren.
Neem je dit alles niet een beetje te serieus? Vergeet niet dat je hier anoniem bent, niemand kan je wat doen.
Weet je dat het zelfs leuk wordt als iemand meteen in de verdediging schiet? Er wordt dan gelachen en gereageerd. Je speelt in ieders straatje, ook in de mijne. Ik ga meteen zitten denken “wat zal haar volgende reactie zijn” en bingo.
Nogmaals, zie de humor in wat er geschreven wordt en gooi er zelf ook wat in. Humor bedoel ik dan wel.
En dat had ik nou ook 1 week geleden, was ik ook aan het lachen. (toen met Moha)
Na een tijd gezeur en gezeik van deze dames ga ik het serieus nemen ja, ik heb een paar keer geprobeerd om te stoppen en wie begonnen er weer ja die dames, en ik ben het nu zat, alles wat er hier geplaatst word wat mij in het verkeerde keelgat schiet, geef ik antwoord op, daar zijn de dames ook goed in en ik hou mijn mond niet, voor niemand niet, zelfs voor de koningin niet.
Dus ik KAN de humor er niet meer van inzien!!!
Erg jammer maar helaas.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:34 schreef Tjonge het volgende:
he hallo, er is een nieuw filpmje to hot .....marco geeft anthea een overwinningsbeurt, wat zegt ie nu op het eind??????
ik heb doorgespoeld tot het einde en wat hij zegt kan ik niet verstaan
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 22:45   quote  deeplink  
Lijkt wel of ie zegt, en nu kras op it mijn bed????????
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 22:45   quote  deeplink  
dat gewip hoef ik niet te zien, hij fluisterd wat maar hij ziet het iig als een overwinning dat kan je zien aan hoe hij zijn armen houd
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:45 schreef Moha R. de Vries het volgende:
dat gewip hoef ik niet te zien, hij fluisterd wat maar hij ziet het iig als een overwinning dat kan je zien aan hoe hij zijn armen houd
Heeft ie nog wat gewonnen.
Ik ga lekker met Kelly filmpje kijken, houden jullie het netjes hier, hahahah Trusten allemaal
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:51 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Heeft ie nog wat gewonnen.
Ik ga lekker met Kelly filmpje kijken, houden jullie het netjes hier, hahahah Trusten allemaal
Trusten voor zometeen.
Anne
 Anne - woensdag 03 december 2008 - 23:03   quote  deeplink  
hij zegt: Papi Chulo sowieso..en dan nog iets met "mijn nikies" wat gewoon uit een liedje komt...ook Papi Chulo is een liedje...ik weet niet of jullie de clip ervan kennen, maar daar zitten nogal leuke gebaren in die zij net ten uitvoer hebben gebracht hoor ;-)

Verder hoor ik Anthea nergens "auw", 'nee, dat wil ik niet" of "hou op" roepen, dus ze zal er best van genoten hebben als ik het zo bekijk...

en dit bij recepten voor de kerst....whahaha moet niet gekker worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Anne --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:51 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Heeft ie nog wat gewonnen.
Ik ga lekker met Kelly filmpje kijken, houden jullie het netjes hier, hahahah Trusten allemaal
Nighy night
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:03 schreef Anne het volgende:
hij zegt: Papi Chulo sowieso..en dan nog iets met "mijn nikies" wat gewoon uit een liedje komt...ook Papi Chulo is een liedje...ik weet niet of jullie de clip ervan kennen, maar daar zitten nogal leuke gebaren in die zij net ten uitvoer hebben gebracht hoor ;-)

Verder hoor ik Anthea nergens "auw", 'nee, dat wil ik niet" of "hou op" roepen, dus ze zal er best van genoten hebben als ik het zo bekijk...

en dit bij recepten voor de kerst....whahaha moet niet gekker worden
Inderdaad, bon apetit alvast.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:08   quote  deeplink  
zo afgekoeld, waar staat dat filmpje van Marco en Anthea?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Inderdaad, bon apetit alvast.
hahahaha nou als ik dat filmpje 10 sec. kijk heb ik nergens geen trek meer in.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:14   quote  deeplink  
et zal aan de verbinding liggen maar heb alleen geluid en stilstaande beelden.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:22   quote  deeplink  
ik hoor voornamlijk klotsen, ik maak mij sterk dat ze niet in de yacouzy liggen? was ze gelijk aan het soppen en zemen ofzo?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:22 schreef Izz@headliner het volgende:
ik hoor voornamlijk klotsen, ik maak mij sterk dat ze niet in de yacouzy liggen? was ze gelijk aan het soppen en zemen ofzo?
hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:27 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

[ afbeelding ] hahahaha
Of dat kind heeft: 1> de tijd van haar leven gehad, 2> afschuwelijke pijnen geleden, of 3> ze was aan het sportzwemmen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:35 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Of dat kind heeft: 1> de tijd van haar leven gehad, 2> afschuwelijke pijnen geleden, of 3> ze was aan het sportzwemmen.
ik denk uhhhhh nr. 3 hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:40 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik denk uhhhhh nr. 3 hahahaha
ja dan was ik ook altijd kapot van, maar pas na de wedstrijd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 23:43 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ja dan was ik ook altijd kapot van, maar pas na de wedstrijd.
hahahaha zij halverwege he, pff watje hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 december 2008 - 01:49   quote  deeplink  
Brownie.
Nodig: Soeppan, arcoroc schaal of hittebestendige schaal, beslagkom, bakpapier, bakplaat rechthoek,oven.
Fornuis 10 minuten voorverwarmen op 175graden.
ingrediënten:
200gram margarine of roomboter, halve zak bruinesuiker, 4 eieren, kopje bloem, 3 repen pure chocola a 75gram, 1 zakje vanille suiker. 1 eetlepel cacao.

Zet een soeppan halfvol met water, brengt het water aan de kook. Zet de glazen hitte bestendige schaal hierin, smelt hierin de boter en de gebroken repen chocolade.

Klop de 4 eieren los, roer hier met een vork de halve zak bruinesuiker door, zeef de bloem, en klop ook deze door de eieren en de bruinesuiker met een vork, het zakje vanillesuiker ook er door met een vork, zodra de boter en de repen chocola smeuig eruit zien, laat je deze door het mengsel van de eieren met de bruine suiker
de bloem en de vanille suiker lopen, weer kloppen met een vork tot het goed gemengd is. als laatste strooi je er 3 eetlepels gezeefde cacao over heen en ook die meng dmv een vork. vouw het bakpapier van binnen naar buiten over de bakplaat, zodat de randen rechtopstaan. giet dit mengsel op het bakpapier in de bakplaat, laat het in 40 minuten op de middelste trede van de oven afbakken.
eventueel kun je na de cacao gehakte hazelnoten toevoegen, persoonlijk vind ik het het lekkerst met walnoten, gebroken door het mengsel en de finishig touch halve er boven op, met kwastje bestrijken met kersensiroop. heerlijk als toetje, maar ook verrassing voor bij de koffie compleet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Recepten voor kerst









0.0057971