BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Video: Finale K-1 World GP 2008: Remy Bonjasky vs Badr Hari

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 06 december 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Video: Finale K-1 World GP 2008: Remy Bonjasky vs Badr Hari

CCD
 CCD - zondag 07 december 2008 - 13:33   quote  deeplink  
Wat een sukkel die hari. Doorschoppen met je hak in iemands gezicht als hij op de grond ligt. IK mag toch aannemen dat ze hem in Japan voorgoed bannen. Een laf labiel monster. Mentaal is Hari zo zwak dat het gevaarlijk is voor de maatschappij. Foute vriendjes, fout leven, foute moralen. Hij wilde zijn land van herkomst ere aandoen door niet voor NL maar voor Marocco te spelen. Nou die eer hebben ze niet gekregen, wel iets anders: schande.
Lars28
 Lars28 - dinsdag 09 december 2008 - 03:14   quote  deeplink  
badr hari kut marrokaan!!!!
ddj
 ddj - dinsdag 09 december 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Als je voor k1 wilt vechten is respect ALLES! Meneer Badr Hari heeft geen greintje respect. Hij doet niet alleen zichzelf, maar ook de sport, zijn tegenstanders, zijn trainers en de fans meer dan tekort. Ik zou zeggen voor het leven schorsen bij k1 en laat m maar in kooien vechten. Daar hoort deze meneer thuis, in een kooi. Wat een pannenkoek zeg!
Semmyfan
 Semmyfan - donderdag 25 december 2008 - 22:47   quote  deeplink  
Zeker geen sportieve daad van Hari.

Wat ik ook niet snap is dat Hari gewoon in Nederland woont
en onder Marokko .............

Niet om te klagen over buitenlanders, maar gewoon het feit dat Hari niet wil toegeven dat hij Nederlander is en getraind word door Ned Coach.

Belachelijk.............!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 december 2008 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 december 2008 - 22:47 schreef Semmyfan het volgende:
Zeker geen sportieve daad van Hari.

Wat ik ook niet snap is dat Hari gewoon in Nederland woont
en onder Marokko .............

Niet om te klagen over buitenlanders, maar gewoon het feit dat Hari niet wil toegeven dat hij Nederlander is en getraind word door Ned Coach.

Belachelijk.............!!!!!!
ik denk dat het meer te maken heeft met dat ze daar in Japan liever niet NOG een Nederlander in de ring zien staan en dat Hari met 'marokko' onder z'n naam iets meer kans maakt om bijvoorbeeld als backup te mogen verschijnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Video: Finale K-1 World GP 2008: Remy Bonjasky vs Badr Hari









0.0054399