BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Afscheids-interview Ziba

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 december 2008 - 01:20   quote  deeplink  
Video: Afscheids-interview Ziba

Als het iemand is die heel veel geluk heeft gehad dan is het Ziba wel. Niet alleen kwam ze pas veel later de Villa in, ook stond ze bijna met Marco in de finale. Na hun lange 'relatie' koos Marco echter toch voor Kelly, waardoor Ziba uiteindelijk als vrijgezel zijnde met een groot geldbedrag naar huis ging. Bekijk hier haar laatste interview...

Belinea
 Belinea - woensdag 10 december 2008 - 11:01   quote  deeplink  
Ja Marco had dus beter bij Ziba kunnen blijven dan had hij nog met wat geld naar huis gegaan, ach ja!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 10 december 2008 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 11:01 schreef Belinea het volgende:
Ja Marco had dus beter bij Ziba kunnen blijven dan had hij nog met wat geld naar huis gegaan, ach ja!!
Ook dan was hij alls kwijt geweest, Ziba had ook voor stelen gegaan, en Marco beslist ook. dus was ook niks geworden, niemand vertrouwde ( terecht) Marco.
Winno
 Winno - zondag 14 december 2008 - 04:08   quote  deeplink  
De enige die voor liefde zou zijn gegaan was Anthea! Zij was de enige die Marco tot over haar oren verliefd had kunnen maken, voor het geval ze dat al niet was, om haar vervolgens op de dag van de finale te belazeren! Zou heel vals zijn geweest, maar speltechnisch was dat de enige kans voor Marco om te winnen! En niet met Kelly, want het verleden met haar was alles behalve rooskleurig.... en Ziba zou hem ook hebben belazerd want zij had totaal geen gevoel voor Marco!

De groeten,

W
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 december 2008 - 23:53   quote  deeplink  
you rock G.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Afscheids-interview Ziba









0.0060069