BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gerommel met Gouden Kooi Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 14 december 2008 - 20:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gerommel met Gouden Kooi Huub (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 20:41   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...

Zaterdagnacht werden verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden zouden bij het huis van zijn broer ruzie hebben gekregen met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geërgerde buurtbewoner. Hij maakte vervolgens een foto van het geheel.

Na het verzoek van de politie om rustig te blijven zou Huub alleen maar bozer zijn geworden, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat de aanleiding is geweest voor het opstootje, blijft onduidelijk. Huub zelf reageerde zondag beheerst: "Ik was te laat op straat, dat is waar. Er waren veel dronken mensen buiten. Maar ik heb me ingehouden, ik heb de ruzie niet gemaakt. Ik ben ook gelukkig niet aangehouden. We zijn na wat woorden zelfs met een handdruk uit elkaar gegaan.



Wel of niet afgevoerd... ik zet m'n geld op wel afgevoerd! :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 20:44   quote  deeplink  
dat vingertje alleen al pff.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 december 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:41 schreef Boudewijn het volgende:

Na het verzoek van de politie om rustig te blijven zou Huub alleen maar bozer zijn geworden, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd.
Wel of niet afgevoerd... ik zet m'n geld op wel afgevoerd!
Ik neem aan dat de buurtbewoner een ooggetuige is. Dus afgevoerd.

Hij heeft een hoop uit te leggen bij zijn baas.
Oh,oh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:48 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de buurtbewoner een ooggetuige is. Dus afgevoerd.
wel jammer dat die buurtbewoner daar geen foto van gemaakt heeft.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 december 2008 - 21:00   quote  deeplink  
WEBLOG REACTIES: HUUB NIET IN DE GEVANGENIS

Goed leuk stukje weer op de telegraaf site,

dan nu het hele verhaal (en zoals wel vaker een stuk minder spannend dan het verhaal in de krnat)

Gisteren vader en zoon dag gehad! Lekker schieten en 4 wheel driven in Biddinghuizen, daarna uit eten en stappen in Apeldoorn.

Liepen naar huis, Joris, Theo en Annemarijn waren net thuis en Bas en ik (vriend van Joris) liepen naar hun appartement. Was er een groep jongens, duidelijk dronken die Bas en mij begonnen uit te schelden. "stelletje homo's" "Gouden Kooi Flikkers" en dat soort teksten,

Ben gewoon verstandig geweest en zijn doorgelopen, toen kwamen ze een naar ons toe, nou ja en toen hadden we wel een probleem want het was een groep van een man of 12.

Nou na een opstootje konden we gelukkig wegkomen en voor het huis van Joris komt er politie aan en ja daar kreeg ik even een aanvaring mee, niet helemaal slim van mij maar vond het echt super oneerlijk dat wij als halve criminelen werden benaderd terwijl wij gewoon op straat worden lastig gevallen. Maar uiteindelijk is dat allemaal met een sisser afgelopen.

Ben niet aangehouden, ben niet meegenomen, sterker nog; we zijn uitelkaar gegaan met een hand. Maar een of andere bijdehante loser vond het leuk om daar een foto van te maken en naar de Telegraaf te sturen, de telegraaf schreef een verhaal en verzon erbij dat ik neit bereikbaar was voor commentaar,

Nou, net Wilma gebeld hoe dat zat, en het wordt aangepast.

Nou zal iedereen wel weer zijn mening hebben over hoe en wat, maar feit blijft, als je bekend bent en je bent aan het uitgaan moet je gewoon weg voordat iedereen te dronken is. Nou maakte ik weer eens de fout om dat niet te zijn, en dan krijg je altijd zulk soort taferelen.

Het zal er dus wel bijhoren, maar goed. Mensen die denken dat ik ruzie loop te schoppen buiten, geloof mij. Dat doe ik niet. Mensen die nu allemaal weer negatief reageren beseffen gewoon niet dat de wereld gewoon gek is geworden en dat er altijd mensen zijn die ruzie met je willen maken omdat je in de Gouden Kooi hebt gezeten,

nou dat was even mijn verhaal, morgen of later post ik de foto's van de vader en zoon dag, want buiten een irritant einde heb ik het super naar mijn zin gehad dit weekend!

later all

Huub

Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-12-14 | om: 20:37
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 december 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Doe mij een teil, een hele grote aub.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:07   quote  deeplink  
Ik geloof Huub dat hij zelf niet ruzie loopt te schoppen maar ik geloof best dat hij uit z'n dak gegaan is tegen wat agenten omdat hij het onrechtvaardig vond :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:01 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Doe mij een teil, een hele grote aub.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd wat Wilma N. gaat aanpassen...
pauline
 pauline - zondag 14 december 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:
WEBLOG REACTIES: HUUB NIET IN DE GEVANGENIS

Nou zal iedereen wel weer zijn mening hebben over hoe en wat, maar feit blijft, als je bekend bent en je bent aan het uitgaan moet je gewoon weg voordat iedereen te dronken is. Nou maakte ik weer eens de fout om dat niet te zijn, en dan krijg je altijd zulk soort taferelen.

Het zal er dus wel bijhoren, maar goed. Mensen die denken dat ik ruzie loop te schoppen buiten, geloof mij. Dat doe ik niet. Mensen die nu allemaal weer negatief reageren beseffen gewoon niet dat de wereld gewoon gek is geworden en dat er altijd mensen zijn die ruzie met je willen maken omdat je in de Gouden Kooi hebt gezeten,

later all

Huub

Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-12-14 | om: 20:37
ja huub jongen Er zijn idd dat soort mensen. kom maar eens kijiken op dit forum.. je zal schrikken..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:10 schreef pauline het volgende:

[..]

ja huub jongen Er zijn idd dat soort mensen. kom maar eens kijiken op dit forum.. je zal schrikken..
altijd nog beter dan een grote menigte Huub aanbidders!
pauline
 pauline - zondag 14 december 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

altijd nog beter dan een grote menigte Huub aanbidders!
ja boudewijn jij hoort ook tot die groep die fictie en realiteit niet uit elkaar kunnen houden,, JIJ kent huub niet..je kent alleen de acteur,, en als je daar op oordeelt kan ik dat begrijpen, maar je oordeelt nu over dingen waar je niets van af weet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door pauline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 december 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

altijd nog beter dan een grote menigte Huub aanbidders!
De reacties op zijn eigen weblog zijn ook niet mis.
Zelfs daar zijn ze erg fel en niet alleen op zijn laatste avontuur.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:16 schreef pauline het volgende:

[..]

ja boudewijn jij hoort ook tot die groep die fictie en raliteit niet uit elkaar kunnen houden,, JIJ kent huub niet..je kent alleen de acteur,, en als je daar op oordeelt kan ik dat begrijpen, maar je oordeelt nu over dingen waar je niets van af weet
nee hoor, ik hou me aan de feiten + geef mijn mening.

en dat er een grote groep Huub aanbidders zijn die niet helemaal goed bij hun hoofd waren is een feit!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:08 schreef Boudewijn het volgende:
Ben ook benieuwd wat Wilma N. gaat aanpassen...
oh, correctie op mezelf, dat is vast dit bericht... het eerste bericht was: 'Gouden Kooi Huub aangehouden'
pauline
 pauline - zondag 14 december 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, ik hou me aan de feiten + geef mijn mening.

en dat er een grote groep Huub aanbidders zijn die niet helemaal goed bij hun hoofd waren is een feit!
natuurlijk weet ik dat ook, maar heeft toch niets met dit te maken.. dit gaat over het feit dat er mensen zijn die hun mening baseren op spookverhalen
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 december 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:20 schreef pauline het volgende:

[..]

natuurlijk weet ik dat ook, maar heeft toch niets met dit te maken.. dit gaat over het feit dat er mensen zijn die hun mening baseren op spookverhalen
maar dat hou je toch, alles wat in roddelbladen verschijnt moet je met een korreltje zout nemen. Zelfs de eigen uitleg van de personen die onder vuur liggen zal vast niet helemaal de volle 100% waarheid zijn.

Maar het houdt ons iig bezig...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 december 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar dat hou je toch, alles wat in roddelbladen verschijnt moet je met een korreltje zout nemen. Zelfs de eigen uitleg van de personen die onder vuur liggen zal vast niet helemaal de volle 100% waarheid zijn.

Maar het houdt ons iig bezig...
hahahaha heb je niets te doen dan?
btw tante J. vraagt wanneer je weer eens langs komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Moha R. de Vries --
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 14 december 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Achhhhhhhh ... arme Boudewijn, ben je nu blut :-)
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 14 december 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, ik hou me aan de feiten + geef mijn mening.

en dat er een grote groep Huub aanbidders zijn die niet helemaal goed bij hun hoofd waren is een feit!
Pardon, alleen Huub aanbidders ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 14 december 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

altijd nog beter dan een grote menigte Huub aanbidders!
Boudewijn toch, laat je niet zo gaan !!!
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 14 december 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 20:44 schreef Moha R. de Vries het volgende:
dat vingertje alleen al pff.
En dan te weten dat hij er nog zo eentje heeft, dus 2 x pff :-)
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 14 december 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar dat hou je toch, alles wat in roddelbladen verschijnt moet je met een korreltje zout nemen. Zelfs de eigen uitleg van de personen die onder vuur liggen zal vast niet helemaal de volle 100% waarheid zijn.

Maar het houdt ons iig bezig...
Ja heh ... het houdt iig weer even mensen van de straat :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2008 door Praatpaal --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 15 december 2008 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 23:14 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

En dan te weten dat hij er nog zo eentje heeft, dus 2 x pff :-)
hahahaha ja idd
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, ik hou me aan de feiten + geef mijn mening.

en dat er een grote groep Huub aanbidders zijn die niet helemaal goed bij hun hoofd waren is een feit!
Dit komt bij mij erg persoonlijk over!!!
Voel me niet aangesproken, maar er zal der wel een paar kunnen zijn die dat wel voelen.
Wat waren de regels ook alweer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 december 2008 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2008 - 21:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, ik hou me aan de feiten + geef mijn mening.

en dat er een grote groep Huub aanbidders zijn die niet helemaal goed bij hun hoofd waren is een feit!
Als zelfs Huub zelf aangeeft, dat er lui onder zitten. die gewoonweg niet sporen, moet het wel heel erg zijn. Komt bij als Huub dit mag zeggen over zijn eigen aanhang waarom zou jij als razende Surfreporter dit dan niet mogen zeggen?
Huub is ook niet bepaald gestikt in zijn eerste fantasie-verhaal. En het kan een spook zijn, dus klaar is Kees. ( om het even typisch nederlands te houden.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - maandag 15 december 2008 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 11:34 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Als zelfs Huub zelf aangeeft, dat er lui onder zitten. die gewoonweg niet sporen, moet het wel heel erg zijn. Komt bij als Huub dit mag zeggen over zijn eigen aanhang waarom zou jij als razende Surfreporter dit dan niet mogen zeggen?
Huub is ook niet bepaald gestikt in zijn eerste fantasie-verhaal. En het kan een spook zijn, dus klaar is Kees. ( om het even typisch nederlands te houden.)
waar zegt huub over zijn eigen aanhang dat ze niet sporen??
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 12:29 schreef pauline het volgende:

[..]

waar zegt huub over zijn eigen aanhang dat ze niet sporen??
Heb ik boven ook niet gelezen, alleen dat er mensen zijn die wel weer negatief zouden gaan reageren.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 december 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Als zelfs Huub zelf aangeeft, dat er lui onder zitten. die gewoonweg niet sporen...>>>>>> Lezen dames. lezen.
Belinea
 Belinea - maandag 15 december 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 14:57 schreef Izz@headliner het volgende:
Als zelfs Huub zelf aangeeft, dat er lui onder zitten. die gewoonweg niet sporen...>>>>>> Lezen dames. lezen.
Nou lieverd ik heb het 2 x gelezen, maar er staat nergens dat Huub zegt, dat er lui is die gewoonweg niet sporen.
pauline
 pauline - maandag 15 december 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 14:57 schreef Izz@headliner het volgende:
Als zelfs Huub zelf aangeeft, dat er lui onder zitten. die gewoonweg niet sporen...>>>>>> Lezen dames. lezen.
we lezen prima izz, maar je geeft duidelijk aan dat huub zegt dat er onder zijn aanhangers lui zitten die niet sporen... Waar zegt huub dat dan, geef dat even aan, dan weten wij ook dat we er naast zitten
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 december 2008 - 23:22   quote  deeplink  
WEBLOG REACTIES: PS3, RIJSTTAFEL, CBML EN DISCUSSIES

hoi iedereen,

wat een gedoe allemaal over het wel of niet sluiten van een Topic op Nowlive, FOK of whatever,

je kan iig niet zeggen dat het hier saai is. Maar goed blijf lekker discussieren als je dat wilt. Ik bedoel, het was niet alsof ik niet van een discussies hield in de Gouden Kooi, en dat is eigenlijk niet veranderd.

Ik lees het ook allemaal terug en zie oude bekenden en nieuwe kennisen langskomen. Vergeet het allemaal niet te relativeren mensen. Er zijn namelijk ook nog echte belangrijke zaken!
( ook deze is leuk om te lezen)

Heej Huub, dank je wel dat we gewoon door mogen gaan met roddelen en kletsen over jullie, dat doe we dan ook graag..ook al word dat bij ons voortdurend bevochten dat we jullie eindelijk eens "met rust moeten laten.." En trouwens, dat "Andere programma" is helemaal nix, dus we zullen het nog hééél lang over jullie hebben... groetjes Gher,

Gepubliceerd door: GherAhnkAhmon | op: 2008-09-19 | om: 13:43

2

He Huub, Amanda en Brian uit elkaar. Wat ik altijd al dacht is gebeurd. En jullie nog steeds samen.... gefeliciteerd!!!

Gepubliceerd door: Marloes | op: 2008-09-08 | om: 21:37

3

Ria hou op je bent een sukkel net als die andere sukkels

Gepubliceerd door: Sly | op: 2008-09-05 | om: 17:55

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 december 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Wie is Ria nou weer?
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 16 december 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:
Wie is Ria nou weer?
Ria is iemand die de fans van Huub bekritiseerde, e daarvoor flink op haa donder kreeg van Sly. hahaha
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 16 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 10:32 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ria is iemand die de fans van Huub bekritiseerde, e daarvoor flink op haa donder kreeg van Sly. hahaha
Hmm.. ik postte alleen maar wat Kooikritiek daar en mag nooit meer terugkomen... Sly is er bij helemaal uit! Wél kaatsen willen maar niet die bal tegen zijn bek willen, tsja...
Belinea
 Belinea - dinsdag 16 december 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 12:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hmm.. ik postte alleen maar wat Kooikritiek daar en mag nooit meer terugkomen... Sly is er bij helemaal uit! Wél kaatsen willen maar niet die bal tegen zijn bek willen, tsja...
Ja die personen bestaan ook, zelf mensen aanvallen, maar iets terug verwachten, nee dan maar een ban of weg treiteren.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 16 december 2008 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 12:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hmm.. ik postte alleen maar wat Kooikritiek daar en mag nooit meer terugkomen... Sly is er bij helemaal uit! Wél kaatsen willen maar niet die bal tegen zijn bek willen, tsja...
hahahaha arme Gher heeft een ban gehad, zeker levenslang?
ja moet je je maar gedragen he hahahaha neah geintje bij Sly krijg je al een ban als hij hoofdpijn heeft.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 16 december 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 - 12:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hmm.. ik postte alleen maar wat Kooikritiek daar en mag nooit meer terugkomen... Sly is er bij helemaal uit! Wél kaatsen willen maar niet die bal tegen zijn bek willen, tsja...
Dit komt niet van Nowlive, dit kwam van Huubsweblog. rocketmiljonairs

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gerommel met Gouden Kooi Huub









0.0061709