BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 17 december 2008 - 12:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord' (FeyenoordNet.nl)

pensimo
 pensimo - woensdag 17 december 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Liever vandaag dan morgen
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 december 2008 - 17:40   quote  deeplink  
ja hoor we zullen deze jongens niet missen , k zou wel de optie lichten bij Lucius dan kan je m vd zomer ook nog voor wat centen verkopen , maar voor 250.000 mag ie van mij weg hoor!
harry vakkiez
 harry vakkiez - woensdag 17 december 2008 - 22:52   quote  deeplink  
lucius de mazzel is toch alleen maar een zeikerd te oud voor het krachthonk kortom gewoon een zwakke schakel en ja buijs te weinig kwaliteit
Marti
 Marti - zaterdag 20 december 2008 - 19:28   quote  deeplink  
De groeten en kom aub nooit meer terug... 2 prutsers 1e klas!! ( en neem Greene ook maar mee)
bert1968
 bert1968 - zaterdag 20 december 2008 - 19:58   quote  deeplink  
buijs en lucius gaan altijd voorop in de strijd en ja strijd dat missen ze in rotterdam toch met deze zeer oude spelersgroep mischien dat er meer weg moeten
don 42
 don 42 - maandag 22 december 2008 - 01:11   quote  deeplink  
Tijd om te verjongen dan hoor je ons twee jaar niet meer
pieter 39
 pieter 39 - vrijdag 26 december 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Alles draait om wat voor beleid er gevoerd wordt bij een club !!!
Als dit een gezond lange termijn beleid is komt het altijd goed.
Kijk je naar het verleden van feyenoord dan moet je nuchter toegeven dat het niet gerund wordt zoals een club gerund zou moeten worden.Er worden de laatste 15 jaar steeds de zelfde fouten gemaakt .
Te veel geld uitgegeven uit spelers die op hun retour zijn,te grote selectie,top jeugd die voor niks de deur uit gaat,veel oud voetballers die opeens financieel eindverantwoordelijk zijn en hier een puinhoop van maken.
Liever 1 a twee jaar helemaal middenmoot draaien en achter de schermen werken aan echt beleid ( zakelijk)en dan gezond groter worden , dan ben ik zeker dat feyenoord weer groot wordt zoal vroeger , voor de jeugd onder ons die de top jaren niet mee gemaakt hebben . feyenoord was de rijkste club uit de jaren 70 van europa !!!!!!!!!
Daarom is het maar te hopen dat er heel snel iemand komt met echte toekomst plannen / visie .
Heuvel
 Heuvel - dinsdag 30 december 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Vond toch dat Lucius het knap deed als centrale verdediger tegen nac misschien is dat een mooie optie
ariefr
 ariefr - dinsdag 30 december 2008 - 18:40   quote  deeplink  
verbeek geeft iedereen een kans,waarom buijs niet:S
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 01 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
omdat die gewoon bij lange na t gewenste nivo niet heeft.
pingel
 pingel - zondag 04 januari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Lucius mag blijven, maar doe die andere snel in de afvoerbuijs!
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 10 januari 2009 - 10:21   quote  deeplink  
lucius vind ik ook nog wel gaan maar die danny buijs ondanks hij feyenoorder is mag ie vertrekken en snel ook. is weer een goeie voor exellcior of volendam ofzo.... lucius mag wel blijven tot einde vant seizoen die komt misschiemn nog van te pas met al die blessures. beter doet peter greene te koop voor een tonnetje ofzo....
VAK N
 VAK N - dinsdag 20 januari 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Buijs toppertje, hadden jullie nu goed kunnen gebruiken. Want welke speler heeft er nu nog het karakter van een vechter? Allemaal mooiweer voetballers terwijl je werkers nodig hebt. Maar goed, wij zijn er blij mee! Succes verder! VAK N
LB
 LB - donderdag 29 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
HENK TIMMER! die moet allereerst weg! wat een waardeloze keeper... dramatisch.....
F.Klaassen
 F.Klaassen - zaterdag 31 januari 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Ik sluit mij aan bij VAK N. Vecht voor de punten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 'Buijs en Lucius azen op vertrek bij Feyenoord'









0.0155048