BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt in winterstop Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - donderdag 18 december 2008 - 17:58   quote  deeplink  
Ajax hoopt zich in de winterstop te versterken met Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden. De interesse in Zenden is het meest concreet. De Amsterdammers zouden volgens het Franse voetbaltijdschrift France Football inmiddels al hebben gesproken met de middenvelder van Olympique Marseille. De oud-speler van PSV moet ongeveer twee a drie miljoen opleveren.

Zuiverloon weet naar eigen zeggen niets van de interesse van Ajax. De rechtsback heeft bij het Engelse West Bromwich Albion nog een meerjarig contract. De Amsterdammers zien in Zuiverloon de opvolger voor de vertrekkende Bruno Silva.
Daan
 Daan - donderdag 18 december 2008 - 18:08   quote  deeplink  
Ik vind zenden niet beter dan leonardo, want daarmee zal hij gaan moeten strijden mocht ie gaan komen. Sulejmani en Suarez zijn basisspelers, dus zenden zal gehaald worden als back-up dan. (mocht de transfer van elia niet door gaan).

Zuiverloon is een goede speler, persoonlijk vind ik hem beter dan v/d wiel of silva.
tyhe
 tyhe - donderdag 18 december 2008 - 21:44   quote  deeplink  
laat die zooi waar het is gewoon jeugd spelers er in, zitten genoeg goede spelers tussen
bully
 bully - donderdag 18 december 2008 - 22:32   quote  deeplink  
denk niet dat beide spelers iets toevoegen bij ajax
en hoor op moment zoveel geruchten
dus wacht wel af
Grapjas
 Grapjas - vrijdag 19 december 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Haha, die naam alleen al waarmee hij iets post. 'VI Medewerker'. Dan maak je jezelf al helemaal ongeloofwaardig. Dit is gewoon een kleutertje die een bericht verzonnen heeft om aandacht te krijgen. Totale onzin.
Ajaxjood
 Ajaxjood - vrijdag 19 december 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Ik vind silva persoonlijk wel beter als zuiverloon maarja en die oude zenden daar heb je toch niks aan zet bakircioglu of rommedahl gewoon weer terug in de basis.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 21 december 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet nog meer jongens van dit niveau....we hebben nu al een paar van dit soort aankopen gedaan (Colin, Delourge en Sno bv) en steeds merk je weer dat dit soort jongens Ajax niet verder helepen...
Jeffers
 Jeffers - maandag 22 december 2008 - 19:44   quote  deeplink  
Zuiverloon ok, maar Zenden? Daarmee moet Ajax ophouden, met die uitgeranggeerden.
vi medewerker
 vi medewerker - donderdag 01 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Zuiverloon is beter dan die olequer
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 01 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
wie is niet beter dan Oleguer?
vi medewerker
 vi medewerker - woensdag 07 januari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
bijna iedereen behalve greene
har
 har - donderdag 08 januari 2009 - 16:51   quote  deeplink  
die vi medewerker is echt ouwe verrader!
loopt op sites van 010 en 020 een beetje de boel op te stoken.
als jij daar blij van wordt, moet je het vooral doen pikkie!
Dre.
 Dre. - donderdag 08 januari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Zuiverloon is niets mis mee,maar mevrouw Zenden.ik dacht dat dit niet meer gebeurde bij AJAX.
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 09 januari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
HAHAHA ALLEMAAL DIEHARD 020ERS WHAHHAHAA
ZE WILLEN ALLEMAAL ZUIVERLOON.... DIE JONGEN IS EEN RAS ROTTERDAMMER MET EEN FEYENOORD HART EN VERLEDEN. HEEL DE JEUGD BIJ FEYENOORD DOORSTAAN EN BIJ FEYENOORD MAAKTE HIJ HET NIET WAAR EN BIJ HEEREVEEN WEL WAARDOOR HIJ NA ENGELAND IS VERKAST... IK GA NIET GELOVEN DAT IE IN DAT LELIJKE SHIRT VAN 020 ZAL GAAN SPELEN STELLETJE GRAPPENMAKERSS WAHAHAHAHAHAH
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 09 januari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
HIJ HEET GEEN LEONARDO DIE OOK JOOD IS GEWORDEN... WAHAHAH
ChipMaster
 ChipMaster - vrijdag 09 januari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Nee, moet jij opletten, hij gaat liever naar een nederlandse topclub dan naar een vervallen kakkerlakken vereneging. En zonder caps lock krijg je ook vast wel aandacht hoowr.....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 09 januari 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2009 - 09:28 schreef fr emiel het volgende:
HAHAHA ALLEMAAL DIEHARD 020ERS WHAHHAHAA
ZE WILLEN ALLEMAAL ZUIVERLOON.... DIE JONGEN IS EEN RAS ROTTERDAMMER MET EEN FEYENOORD HART EN VERLEDEN. HEEL DE JEUGD BIJ FEYENOORD DOORSTAAN EN BIJ FEYENOORD MAAKTE HIJ HET NIET WAAR EN BIJ HEEREVEEN WEL WAARDOOR HIJ NA ENGELAND IS VERKAST... IK GA NIET GELOVEN DAT IE IN DAT LELIJKE SHIRT VAN 020 ZAL GAAN SPELEN STELLETJE GRAPPENMAKERSS WAHAHAHAHAHAH
beste vriend , je maakt je alleen maar belachelijk met zulke reacties , mocht Ajax komen dan gaat Gianni gewoon hoor , dat Feyenoord hart is al gebroken dat heeft de club zelf gedaan door hem af te serveren en ipv hem tiendalli te halen , Ajax is toch weer een stap hogerop en dat zeg ik als Feyenoorder.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 12 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Pffff.....gaan we weer een volstrekt zinloze "010 en 020" discussie voeren...jammer dat er hier geen beheerder is die hier eens goed en voorgoed een einde aan maakt door deze grappenmakers van deze site te bannen...gaat hier over voetbal en niet over joden en bommen....sukkels!
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 13 januari 2009 - 15:30   quote  deeplink  
hahahhahaha ik laat jullie wel in jullie waarden joh met jullie waanideen!!!!!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 13 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Fr emiel......ik geloof niet dat jij begrijpt waarvoor dit soort forums dient...het gaat hier volgens mij om op redelijk respectvolle maniet over voetbal te praten....heb nu jouw beriochtjes even allemaal gelezen maar voetbalinhoudelijk is het bedroevend....wellicht kun je je eigen pijntjes even aan de kant zetten en op voetbaltechnisch gebied laten merken dat je je best in een discussie kan mengen...
bully
 bully - dinsdag 13 januari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
mooi gezegt patrick
Daan
 Daan - dinsdag 13 januari 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Helemaal met je eens patrick. Ik krijg een beetje de schijt van mensen met hun 010 of 020 gedoe. De steden hebben gewoon een naam en de voetbalclubs ook. Ik ben ajacied, maar ik durf het wel over feyenoord te hebben. Het is toch te triest voor woorden dat sommige mensen deze namen van clubs gewoon simpelweg niet meer uitspreken, maar zonodig 010 of 020 moeten zeggen.
FR1908 Tom
 FR1908 Tom - woensdag 14 januari 2009 - 11:34   quote  deeplink  
@j@kkes moet het nu op het moment ook hebben van feyenoorders, lope jullie wel te zeiken met charisteas maar ondertussen spelen de feyenoorders, Sno Leonardo en staks ook nog eens Zuiverloon bij jullie.
bully
 bully - woensdag 14 januari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
weet niet waar jij hier ziet dat ze zeiken over chariteas?
er zijn wel meer spelers die bij ajax en feyenoord hebben gevoetbalt
denk dat jij een van weinige bent die daar probleem van maakt
en wees niet bang zuiverloon gaat niet naar ajax wat ook op normale manier kan getypt worden
zoals meeste hier gewoon feyenoord typen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door bully --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 14 januari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
wordt tijd dat er eindelijk eens (en om te beginnen dan maar kleinschalig) wordt opgetreden tegen degene die hier de sfeer lopen te verzieken...he gaat hier om voetballers en niet om jden of kakkerlakken....feitelijk zou iedereen blij moeten zijn dat voetballers met bepaalde kwaliteiten simpelweg in de nederlandse competitie spelen...dat dat dan hier of daar gebeurt zou er eigenlijk niet toe moeten doen....uiteraard staat het wel iedereen vrij om zijn voorkeur voor een cluppie te hebben en dat luidruchtiog aan te moedigen...laat respect alleen wel de boventoon voeren...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 14 januari 2009 - 14:34   quote  deeplink  
....en Tom......Charisteas zeg je....is dat van dezelfde generatie als Van Loen? jeetje man...angelos speelt al jaren niet meer hier....hou het ff up to dae en open anders een topic over voetballers uit de eind jaren 90 begin 2000.....pfff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt in winterstop Gianni Zuiverloon en Boudewijn Zenden'









0.0117480