BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Resistance 2 haalt de 1 miljoen, LittleBigPlanet 1,5 miljoen

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 27 december 2008 - 11:28
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Resistance 2 haalt de 1 miljoen, LittleBigPlanet 1,5 miljoen (PS3Hype)

LittleBigPlanetRocks
 LittleBigPlanetRocks - zaterdag 27 december 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:

Zojuist heeft Resistance 2 de 1 miljoen gehaalt. De game kende een wat langzame start. Dit komt door de vele andere top titels. Echter heeft Resistance 2 zijn naam nog wel waardig kunnen maken, en heeft de game (los) nu meer dan 1 miljoen excemplaren verkocht. De bundels zijn hierbij niet meegerekent. Er zullen dus waarschijnlijk nog meer mensen zijn met Resistance 2 in hun bezit. Naast Resistance 2 gaat LittleBigPlanet nog steeds kwa sales omhoog! LittleBigPlanet kende ook een moeilijke start, maar staat nu dik op de 1,5 miljoen! Geen slechte cijfers voor een nieuwe game. Klik op lees meer voor de getallen.

Resistance 2 wist zich in deze kerst periode weer terug te vechten in de gamecharts. Gelukkig maar, want de game is erg goed, en zeker voor het online gedeelte geld: 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd!' Vind je niet?
Goed gedaan van ze, niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2009 door Boudewijn --
CaemgenNL
 CaemgenNL - vrijdag 16 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Ik denk dat LBP voorlopig nog wel lekker door blijft verkopen.
Marciano
 Marciano - maandag 19 januari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Wat een heerlijk spel!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Marciano --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 januari 2009 - 02:06   quote  deeplink  
Ik ben geen PS3-er, maar kun je niet een mooi Headliner PS3 level maken? :)
Dan kan ik hem linken vanuit http://ps3.headliner.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Resistance 2 haalt de 1 miljoen, LittleBigPlanet 1,5 miljoen









0.0069930