BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twent speelt in 2009 weer (voorronde) CL

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wandering Spirit
 Wandering Spirit - dinsdag 30 december 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Ja dus, er is wel een voorwaarde ze moeten de selectie bij elkaar houden liefst uitbreiden met een paar sterke verdedigers, rechtsback en centraal
FRONT 30
 FRONT 30 - woensdag 07 januari 2009 - 15:36   quote  deeplink  
Tuulk gaan we ajakkes weer aftroeven dit seizoen alleen inderdaad een paar sterke spelers zou zeker niet verkeerd zijn, en als die onze kant opkomen dan eens een keer voor de verandering GEEN afkoopclausules want dat begint me een beetje de strot uit te hangen!
Blade85
 Blade85 - donderdag 08 januari 2009 - 11:29   quote  deeplink  
ongelooflijk jullie klinken net zoals die supporters van willem 2 een aantal jaar terug toen die onder adriaanse zowaar een keertje de CL in ging meteen denken jullie allemaal dat jullie nu een topclub zijn als je goed hebt gekeken naar de eerste helft van het seizoen zie je dat ajax langzaam aan steeds sterker begint te worden daarnaast schrijven jullie psv ook wel heel erg snel af denk je nou echt dat die niet terug komen straks het zit de laatste jaren altijd dicht bij elkaar en jullie moeten het niveau ook maar vast zien te houden. En laten we ff eerlijk zijn jullie hadden niks te zoeken in die voorronde jullie konden een helft mee in eigen huis tegen een arsenal op halve kracht... sja wees er maar trots op..
Wandering Spirit
 Wandering Spirit - donderdag 08 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Wij zijn ook trots trouwens kan me niet herinneren dat Ajax het zo goed gedaan heef de laatste jaren van de voorrondes. Wat PSV betreft, Twente gaat uit van eigen kracht en kijken niet wat anderen doen
FRONT 30
 FRONT 30 - donderdag 08 januari 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Ja ongelooflijk he maar ja FC Twente is geen willem II en volgens mij heb ik niks gezegd over psv alleen over de 020club. Maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt maar twente is ook in deze competitie de meest constante ploeg en na AZ de minst gepasseerde ploeg dus dat zegt ook wel iets. En wel een beetje kort door de bocht over de wedstrijd tegen Arsenal ik weet niet onder welke steen jij gelegen hebt maar A de begroting van arsenal verschilt al min 70 miljoen en B de lui spelen al tig jaar CL dus ervaring is ook vele malen groter maar ja jij bekijkt de voetbal toch al met oogkleppen op jammer!
ruud1802
 ruud1802 - donderdag 08 januari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
ajax is de laatste jaren tegen sterke (haha)tegenstanders succesvol geweest in CL laat staan in de Uefa.
Ajax was een topclub, is nu een tobclub met het beleid om nederlandse clubs zwakker te maken zonder zelf zich stabiel te ontwikkelen.
Angstbeleid om tegenstanders als twente en groningen leeg te kopen. Ga eens uit van je eigen beleid en ontwikkel zoals nu een aantal subtoppers doen. Schandelig slechte resultaten gezien de huidige begrotong.
Blade85
 Blade85 - vrijdag 09 januari 2009 - 01:23   quote  deeplink  
aha vandaar dat jullie aanvoerder liever naar amsterdam gaat...
jaap46
 jaap46 - maandag 12 januari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
ruud 1802/hoop dat 1802 niet staat voor je geboorte jaar want je bent niet up to date/ook psv,sparta,utrecht,groningen en twente etc zijn bezig op de transfermarkt/eigen beleid helaas de jong,v.d.vaart,sneider,heitinga,huntelaat,babel moeten verkopen door positie verbetering vooral financieel nu in de selectie drie eigen kweek keepers,v.d.wiel,vertonghen,vermaelen,emanualsen,sarpong,blind en dat zijn er slechts een aantal en stop daarom dat ajax geen eigen beleid heeft en in nederland geen spelers mag kopen stuur perez en herschi terug komen uit amsterdam/kortom stop met de slappe gelul.P.S. twente is ook een fantastische club
Wandering Spirit
 Wandering Spirit - maandag 12 januari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Zowel Twente als Ajax zijn voor Nederlandse begrippen idd mooie clubs, maar daar gaat deze topic niet over, net zomin als het over de transfers gaat.
Blade85
 Blade85 - maandag 12 januari 2009 - 13:16   quote  deeplink  
ja das waar toch denk ik dat ajax over het hele seizoen meer punten haalt dan twente ik hoop wel dat zowel twente als ajax doorgaan in de uefa cup dan spelen ze tegen elkaar dat worden wel krakers wie dat gaat winnen... ik weet het niet... maar we zien het wel
Wandering Spirit
 Wandering Spirit - maandag 12 januari 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 13:16 schreef Blade85 het volgende:
ik hoop wel dat zowel twente als ajax doorgaan in de uefa cup dan spelen ze tegen elkaar dat worden wel krakers wie dat gaat winnen... ik weet het niet... maar we zien het wel
Dat zou inderdaad een mooie kraker worden, ik hoop natuurlijk wel dat Twente die wint.

Ik ga er vanuit dat Ajax kampioen wordt en dat het nog een behoorlijke strijd wordt om de 2e plaats
Grunnfc
 Grunnfc - donderdag 15 januari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
nee
FRONT 30
 FRONT 30 - vrijdag 16 januari 2009 - 10:43   quote  deeplink  
haha dat zegt diegene die 8ste staan
jajatim
 jajatim - donderdag 22 januari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
Waarom zouden we voorrondes spelen? Je kunt je ook rechtstreeks plaatsen! Het geluk van Ajax in de eerste seizoen helft kan nooit doorgaan. Dus alleen AZ is nog concurrent.
huubje
 huubje - donderdag 22 januari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
Jajatim, ik ben het helemaal met je eens. Eenmaal zullen wij ..... en dat kon dit jaar wel eens zijn. AZ krijgt gegarandeerd die dip. Alleen jammer dat excelcior niet in de eredivisie speelt op dit moment.
mmhj
 mmhj - vrijdag 23 januari 2009 - 11:05   quote  deeplink  
haha jullie worden dus echt geen kampioen dit jaar. Az of Ajax.
FRONT 30
 FRONT 30 - vrijdag 23 januari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Jaja Az hebben al een keer de kans gehad maar niet met beide handen aangepakt dus waarom nu wel en ajax kon wel eens een grote kans hebben want die hebben toch altijd wel weer een gelukkige meevaller zoals altijd. Onze FC gaat aan het eind van de rit az en ajax nog wel voorbij let maar op.....Twente rulezzzz
Blade85
 Blade85 - zaterdag 24 januari 2009 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 19:30 schreef jajatim het volgende:
Waarom zouden we voorrondes spelen? Je kunt je ook rechtstreeks plaatsen! Het geluk van Ajax in de eerste seizoen helft kan nooit doorgaan. Dus alleen AZ is nog concurrent.
Ongelooflijk ben je nou echt zo naief??? Kom op man je bent toch niet achterlijk. Twente gaat gewoon keurig top 5 eindigen en volgend jaar weer uefa cup spelen het kampioenschap gaat tussen ajax en az.
Wandering Spirit
 Wandering Spirit - zaterdag 31 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Ach om nu iemand achterlijk te noemen als iemand die zijn ploeg 3e ziet staan met 1 punt achterstand op de no 2 en ziet dus nog kans op het kampioenschap. Vind ik niet achterlijk. Let wel ik denk niet dat FC Twente kampioen wordt, maar het is natuurlijk niet achterlijk. We zien dat altijd aan het eind van het seizoen, tot die tijd maken nog altijd 5 ploegen theoretisch kans op de 1e plaats
huubje
 huubje - zaterdag 31 januari 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Ik denk dat wij morgenmiddag al op de 2e plek staan met 4 punten achterstand op AZ. Vervolgens zullen wij de jacht openen op die Alkmaarders. Wij zijn zelfs nog beter dan Excelcior dus . . . . .
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 19 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
fc twente staat 0-1 voor op O.M, goed hoor
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 19 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
fc twente staat 0-1 voor op O.M, goed hoor
jan lubach
 jan lubach - zondag 05 april 2009 - 22:17   quote  deeplink  
ik heb de wedstrijd tegen nec gezien ,en ik denk dat als je die wedsrijd niet proffesioneel kunt afmaken dan denk ik dat we de 2e plaats niet kunnen vasthouden ze speelden veels te arrogant en te nochalant ,ik denk blijf voorlopig maar bescheiden dan kom je veel verder want dat hoop ik toch echt hoor
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 03 mei 2009 - 16:22   quote  deeplink  
namens een ras ajacied....van harte met het bereiken van de voorronde cl....is echt op eigen kracht....maar ow ow .....wat schaam ik me voor het spel en de instelling van mijn eigen cluppie.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twent speelt in 2009 weer (voorronde) CL









0.0063829