BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / X Factor / topic: X Factor - vanaf vrijdag 16 januari 20:30 op RTL4!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: X Factor Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 07 februari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 21:59 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

Boris hoor je toch ook niks meer van? Roger heeft het slim bekeken, nam zijn gratis reclame en kwam onder hun contract uit neem ik aan.

any way ik vind x-factor nog steeds leuk om naar te kijken.
Boris heeft net een nieuwe cd uit! Eentje die hij helemaal zelf heeft mogen bedanken/samenstellen dus geen noodzakelijke commerciele dingen die hij eigenlijk niet wilde doen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 07 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 22:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Boris heeft net een nieuwe cd uit! Eentje die hij helemaal zelf heeft mogen bedanken/samenstellen dus geen noodzakelijke commerciele dingen die hij eigenlijk niet wilde doen.
ok dat wist ik niet, maar op tv heb ik hem niet meer gezien. ik vind het overigens wel jammer want hij kan wel zingen, maar hij heeft het geloof ik een beetje hoog in zijn bolletje.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 februari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 22:19 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet, maar op tv heb ik hem niet meer gezien. ik vind het overigens wel jammer want hij kan wel zingen, maar hij heeft het geloof ik een beetje hoog in zijn bolletje.
toevallig van vandaag:

Idols-winnaar Boris scoort met album

AMSTERDAM - Bijna vijf jaar na zijn Idols-overwinning, lijkt de carrière van Boris een doorstart te maken.

Zijn nieuwe album Live my Live is vanuit het niets binnengekomen op nummer 4 in de Album Top 100, blijkt uit gegevens van dutchcharts.nl. Holy Pleasure kwam tweeënhalf jaar geleden niet verder dan een twaalfde plek.

De 28-jarige zanger zei eerder in een interview met De Telegraaf: "Ik ben weer die flapdrol, die melige idioot die ik altijd ben geweest. Voor je zit eindelijk weer de oude Boris. Blijkbaar heb ik tijd nodig gehad."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2009 door Boudewijn --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 09 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
En de "Show" draait maar om slecht 4 Eigengeilers... HUN Show gaat vóór de sukkels die ze be-oordelen, en we weten allemaal dat die niet verder komen dan tijdelijke beelbuis vulling...

Kijk nog even naar hún optreden...






-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2009 door GherAhnAhmon --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 09 februari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Hahaha.. En die stale puist..wat een kolere gezicht in zo'n meid..



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2009 door GherAhnAhmon --
Carice
 Carice - vrijdag 06 maart 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Tof zeg, al die screenshots!
Lees het laatste nieuws ook op:
http://www.dexfactor.nl/
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 17 maart 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 21:59 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

Boris hoor je toch ook niks meer van?
Op welke wereld leef jij? :=)
Het nieuwe nummer van Boris is dagelijks te horen op TMF
En hij is in het land op tournee met zijn nieuwe cd.
En zijn Edison dan?
^^

ps, vergeet dit antwoord,
ik zie nu pas dat er een blz. 2 was. :=]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2009 door Cobra1 --
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 17 maart 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 22:19 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet, maar op tv heb ik hem niet meer gezien. ik vind het overigens wel jammer want hij kan wel zingen, maar hij heeft het geloof ik een beetje hoog in zijn bolletje.
Boris heeft het helemaal niet hoog in zijn bolletje.
Hij is met een nette taal gebruik opgegroeid en heeft een accent, waardoor hij zo zou kunnen klinken.
Boris is juist een simpel persoontje en heeft last van veel onzekerheid.
Hij en Irene hebben trouwens net hun tweede kindje gekregen.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 17 maart 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 22:41 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Hahaha.. En die stale puist..wat een kolere gezicht in zo'n meid.. [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
je bedoelt die piercing? :=]
funkyfritz
 funkyfritz - zaterdag 21 maart 2009 - 09:06   quote  deeplink  
De ontzettend nare Gordon is door de produktie bewust uitgezocht omdat ze wisten dat hij wel een rel zou veroorzaken, wat weer goed is voor de kijkcijfers. Erik van Thijn heeft, in zijn functie van coach, juist gehandeld door te kiezen voor zijn protegees. Denkt u dat van Gaal, na een 0-0 finale zegt, 'geef de cup maar aan de tegenstander'. Hier zit een fout in het format. Een jurylid moet kunnen 'passen', of uitgesloten worden van jurering van zijn eigen kandidaat. Erik heeft fatsoen getoond,door Hester niet af te branden maar de waarheid te zeggen. Hij had ook kunnen zeggen dat ze een stijve lat is met het charisma van een ijslolly. Maar zoveel fatsoen had Erik nog wel. Gordon daarentegenover is een nare stemmingmaker. Er wordt niet gezocht naar de beste zanger, maar naar iemand met en x-factor! Anders was clara ook nog wel in de race!
j.k.
 j.k. - zaterdag 21 maart 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Ik was altijd wel een fan van Gorden ,maar niet normaal hoe hij gisteren tekeer ging tegen Eric!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 maart 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 13:29 schreef j.k. het volgende:
Ik was altijd wel een fan van Gorden ,maar niet normaal hoe hij gisteren tekeer ging tegen Eric!!
Ik heb het helaas gemist!
Ik heb de aflevering wel online bekeken maar de video 'de uitslag' is echt alleen de uitslag dus dat Hester door is en die groep (KLEM meen ik) niet door. Alles daarvoor hebben ze overgeslagen :(

Weet iemand een filmpje ergens??
Belinea
 Belinea - zondag 22 maart 2009 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 13:29 schreef j.k. het volgende:
Ik was altijd wel een fan van Gorden ,maar niet normaal hoe hij gisteren tekeer ging tegen Eric!!
Maar Gorden was voorheen al niet te vrede dat Eric die groep (die groep met die bruine mensen, weet even niet meer hoe ze heten) eruit had gezet en zei dat Eric een grote fout had gemaakt, nu reageerde Gorden van, zie je wel wat een stomme fout je hebt gemaakt, daarom riep hij steeds boe, boe, boe, dus echt negatief bedoelde Gorden het niet, alleen kan hij erg negatief over komen en dat is een min punt van Gorden.
Ja hij is iemand die zegt wat hij denkt en dat kan vaak erg hard over komen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 23 maart 2009 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 11:42 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

je bedoelt die piercing? :=]
Yup, ik bedoel die stalen puist! Met een pukkeltje moord en brand skreeuwend de drogist platlopen voor clearasil, en intussen blijig met een walgelijk lelijk stuk ijzer in je kop rondlopen... piercing? hahaha

Volgende keer de Tattoos...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 23 maart 2009 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 13:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb het helaas gemist!
Ik heb de aflevering wel online bekeken maar de video 'de uitslag' is echt alleen de uitslag dus dat Hester door is en die groep (KLEM meen ik) niet door. Alles daarvoor hebben ze overgeslagen :(

Weet iemand een filmpje ergens??
http://www.rtl.nl/components/service/videosnacks/miMedia/2009/week13/ma_xfactorfittie.avi_plain.xml
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 23 maart 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 00:38 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup, ik bedoel die stalen puist! Met een pukkeltje moord en brand skreeuwend de drogist platlopen voor clearasil, en intussen blijig met een walgelijk lelijk stuk ijzer in je kop rondlopen... piercing? hahaha [ afbeelding ]

Volgende keer de Tattoos... [ afbeelding ]
hahahaha zo had ik het nog niet bekeken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: X Factor Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / X Factor / topic: X Factor - vanaf vrijdag 16 januari 20:30 op RTL4!









0.0121710