BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jullie mening over toivonen!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - donderdag 15 januari 2009 - 16:09   quote  deeplink  
ik zou graag willen weten hoe jullie over de transfer van toivonen naar psv vinden. Reageer dus massaal op deze stelling. Ik ben erg benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Boudewijn --
pattiepsv15
 pattiepsv15 - donderdag 15 januari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
goede aankoop, kan goed schieten, goede teamspeler, en heel sterk in de lucht. Hoop dat hij tegen roda meedoet zondag
psver
 psver - donderdag 15 januari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
ik hoop het ook. Dan zullen we zien wat hij in zijn marche heeft.
Vlekkie
 Vlekkie - vrijdag 16 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Denk dat we nog heel veel plezier van Ola zullen beleven, verwacht er echt veel van.
Grapjas
 Grapjas - zaterdag 17 januari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Hij is slecht!
degrootjeroen
 degrootjeroen - zaterdag 17 januari 2009 - 16:45   quote  deeplink  
Ola is een fantastische speler, en hij zal iedereen gaan verrassen. Ik ben scout van NAC en volg hem al een tijdje, helaas hebben we geen geld om hen aan te trekken. Ik volg hem al een tijdje en hij is absoluut een groot talent. Hij koppelt inzet en techniek tot een bijzondere steun voor ieder team. Daarbij is hij voor een lange speler ook nog eens zeer getruct wat hem zeker ook een populaire speler voor de supporters zal maken.
F1908R
 F1908R - woensdag 28 januari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 16:45 schreef degrootjeroen het volgende:
Ola is een fantastische speler, en hij zal iedereen gaan verrassen. Ik ben scout van NAC en volg hem al een tijdje, helaas hebben we geen geld om hen aan te trekken. Ik volg hem al een tijdje en hij is absoluut een groot talent. Hij koppelt inzet en techniek tot een bijzondere steun voor ieder team. Daarbij is hij voor een lange speler ook nog eens zeer getruct wat hem zeker ook een populaire speler voor de supporters zal maken.
best grappig, en ik ben de scout van Real Madrid en ik vind hem maar nix

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door F1908R --
tinus
 tinus - woensdag 28 januari 2009 - 17:48   quote  deeplink  
Ben scout van feijenoord en vind F1908R maar niks
guytheman
 guytheman - woensdag 28 januari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
whaa hoe dom zijn jullie zeg :S
laat zo man tog gwn z'n verhaal doen, wil hi scout van nac zijn dan is hij maar scout van nac vrd vind ik da toivonen zich nog wel ffe moet bewijze al heb ik goeie hoop. gezien zijn lengte zou je verwachte dat koppe zijn sterke punt in en dus lijkt op venegoor maar volgens mij is hij ook nog tactisch
vitesse
 vitesse - donderdag 29 januari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
gewoon goeie speler talent komt er nog wel uit
Tim/PSV
 Tim/PSV - donderdag 05 februari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
ik verwacht ook heel veel van Toivonen, De wedstrijd tegen de Graafschap stond hij goed te voetballen!! 2 assists en 1 coal (Y)
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - donderdag 05 februari 2009 - 18:48   quote  deeplink  
toivonen is een hele goede speler hij zal veel mensen gaan verassen, hij had een grote rol in de wedstrijd tegen De Graafschap!
PSV_FOR_EVER
 PSV_FOR_EVER - vrijdag 06 februari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
toivonen gaat het maken in eindhoven

PS. Lazovic lever je nummer 9 shirt maar in
kevinpsvfan93
 kevinpsvfan93 - zaterdag 07 februari 2009 - 09:57   quote  deeplink  
hahaha idd.. ik vind wel dat je nog geen oordeel kunt hebben over hem. Hij heeft 1 wedstrijd redelijk gespeeld en er word gezegd dat het een geweldige aankoop is .. na dit seizoen zullen we meer ween.
PSV_FOR_EVER
 PSV_FOR_EVER - zaterdag 07 februari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
ja klopt hij kan het niet slechter doen dan lazovic en koevermans. Ik heb wel respect voor die duo maar ze brengen net niet genoeg om echt het verschil te maken en dat is best wel jammer. En nu de nieuwe aankoop van psv de Chinees Zhou Haibin ken hem niet maar zal wel een gedachten achter zitten.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 13 februari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
en ik ben scout bij Ajax en vindt Tinus maar niks
lennie
 lennie - maandag 16 februari 2009 - 09:52   quote  deeplink  
toivonen is lief(L)
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 21 februari 2009 - 23:19   quote  deeplink  
Ik vind toivonen een super speler, hij is egt goed
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
zou hem graag bij Feyenoord zien.
fr 4-ever
 fr 4-ever - vrijdag 06 maart 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Ikke niet Hij krijgt veel te veel geel en rood heb je niks aan.
en zo goed is ie nou ok weer nie
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 19:33 schreef fr 4-ever het volgende:
Ikke niet Hij krijgt veel te veel geel en rood heb je niks aan.
en zo goed is ie nou ok weer nie
hij is beter dan alle voorhoede spelers van Feyenoord bij elkaar!
F1908R
 F1908R - vrijdag 20 maart 2009 - 13:14   quote  deeplink  
alleen scoort hij niet tegen FEYENOORD !
anti psv
 anti psv - vrijdag 20 maart 2009 - 13:28   quote  deeplink  
blonde homo
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 04 april 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 17:42 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

hij is beter dan alle voorhoede spelers van Feyenoord bij elkaar!
Niveau hoor, top!! Hij mocht willen dat hij een klein beetje de klasse van makaay had, zeker op die leeftijd.

Ik vind het een leuke spits, maar dan wel die andere twee lozen, want daar win je de oorlog niet mee vrees ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door johan mansveld --
OriginalbabyGangsta
 OriginalbabyGangsta - dinsdag 09 februari 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Lijkt me een goede speler.
Alleen moet nog zien of hij het niveau aan kan.
Want psv en malmö das wel iets anders.
Maar zou hem gaarg zien spelen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 februari 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2010 - 14:22 schreef OriginalbabyGangsta het volgende:
Lijkt me een goede speler.
Alleen moet nog zien of hij het niveau aan kan.
Want psv en malmö das wel iets anders.
Maar zou hem gaarg zien spelen
hahahahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 februari 2010 - 16:07   quote  deeplink  
haha, ja je had gelijk hij is een goede speler.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 februari 2010 - 01:11   quote  deeplink  
Iemand is net uit een coma ontwaakt. Ik zal je een handje helpen Gangsta...PSV staat na 22 speelronden bovenaan met 58 punten. Toivonen speelt al het hele seizoen in de basis. Soms achter de spits, maar vaak zoals de afgelopen wedstrijden ook in de spits. Hij is momenteel topscorer van PSV met 12 doelpunten. :P
Pietje
 Pietje - woensdag 10 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 01:11 schreef PSVMocro het volgende:
Iemand is net uit een coma ontwaakt. Ik zal je een handje helpen Gangsta...PSV staat na 22 speelronden bovenaan met 58 punten. Toivonen speelt al het hele seizoen in de basis. Soms achter de spits, maar vaak zoals de afgelopen wedstrijden ook in de spits. Hij is momenteel topscorer van PSV met 12 doelpunten. :P
Hahaha!! Ja zijn (of haar) naam zegt het al: gansta oftewel gangster... ;-)) Natuurlijk in de cel gezeten, zonder TV en/of internet, dus wel iets gemist.
Overigens vind ik Toivonen een fantastische voetballer met veel inzicht en geeft hij blijk van veel voetbalintelligentie. Ook is hij erg rendabel! Maar goed, dat hebben we met z'n allen al meer dan een jaar in de gaten...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 februari 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Hij moet zich alleen in de grote wedstrijden nog meer laten zien, dan kan hij misschien doorgroeien naar een spits van formaat. Hij heeft in ieder geval wel de uitstraling door zijn lengte en bouw.
Pietje
 Pietje - donderdag 11 februari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 16:15 schreef PSVMocro het volgende:
Hij moet zich alleen in de grote wedstrijden nog meer laten zien, dan kan hij misschien doorgroeien naar een spits van formaat. Hij heeft in ieder geval wel de uitstraling door zijn lengte en bouw.
Dat valt toch wel mee, Mocro? Hij is volgens mij pas 22 jaar, dus hij heeft hopelijk nog een hoop jaren voor de boeg. Ik zie hem graag spelen, echt waar!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 12 februari 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 22:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee, Mocro? Hij is volgens mij pas 22 jaar, dus hij heeft hopelijk nog een hoop jaren voor de boeg. Ik zie hem graag spelen, echt waar!
Ik zie hem natuurlijk ook graag spelen, voor een grote kerel heeft hij een aardige techniek...maar van zijn 12 goals dit seizoen heeft hij er 5 tegen ADO gemaakt om maar een voorbeeld te noemen. Liever 2 tegen ADO en 3 tegen Ajax, Twente, Feyenoord, etc. Het is erg makkelijk om je productie tegen de met alle respect mindere ploegen in de eredivisie op te vijzelen, maar als je een echte topper bent dan moet je dat ook in de grote wedstrijden laten zien. Zoals bijv. Van Nistelrooij die als ik het me goed herinner in 1 seizoen 2 hattricks tegen Ajax had gescoord...en dat was tegen een beter Ajax dan wat er nu op het veld staat. Hij begint nu wel stabieler te worden in het scoren, dus misschien kan hij de lijn doorzetten in de wedstrijden tegen directe concurrenten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jullie mening over toivonen!









0.0067441