BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: Gaat Groningen weer verliezen?

Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 16 januari 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Sportdwaas denkt van wel. Voor meer zie elders dit Forum of www.sportdwaas.nl
Grunnfc
 Grunnfc - vrijdag 16 januari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
nee groningen wint met 1-3
Johan93
 Johan93 - woensdag 21 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
vanavond woensdag 21 januarie is Kröhne de schlemiel van "Grohningen".
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 05 februari 2009 - 16:31   quote  deeplink  
ik denk dat ze verliezen in rotterdam 2-1
danny four
 danny four - zaterdag 07 februari 2009 - 08:11   quote  deeplink  
Volgens mij heeft been achter de schermen al een vingertje in de pap en ook de berichten over de op handen zijnde cash flow zal zijn uitwerking niet missen.
Als de huidige situatie zwaarkaliber spelers als oa makaay op scherp krijgt denk ik dat de gruningers er wel eens flink voor de broek kunnen krijgen,ookal omdat er een aantal jonge jongens tussen loopt (oa biseswar) die zeer onvoorspelbaar spelen en
kunnen scoren uit dito situaties.
Groningen speelt voorspelbaar mede door de enorme druk die jans zijn ploeg oplegt,dit vertaald zich in constante druk en voorspelbaarheid waar de verassing uit is gehaald door een te strakkehand van de trainer.
Mooi voorbeeld is psv waar de jongens weer een actie mogen maken en de diepte durfen zoeken...wie durft te verliezen en dit koppelt aan snel anticiperen op situaties in het veld heeft de meeste kans het geluk af te dwingen.
Het is voor mij nog steeds volstrekt onbegrijpbaar dat zoveel wedstrijden in blesure tijd kunnen worden beslist zonder dat ik ook maar zie dat trainers hier iets mee doen...zonde van de punten lijkt me.....2 x een balletje cornevlag en je hebt de tegenstander door irritatie uit zijn spel en die fatale minuten die kwamen gewoon weg niet...en als je eens gaat kijken hoeveel beslissende doelpunten in blesuretijd vallen en punten nodeloos worden verspeelt schrik je .
Nee ik vrees dat gruningen heel diep zal moeten en heel slim zal moeten spelen om feyenoord in deze fase eronder te krijgen en het zou me niet verbazen dat de verliezer van deze partij een dikke prijs betaald voor zijn verlies.
Gruningen en jans zijn degelijk en voorspelbaar,maar feyenoord een onvoorspelbare en ontwakende reus en idien er een gelijk spel uitkomt is feyenoord de morele winnaar en gaat jans met zijn spelers de rest van het seizoen hangen en wurgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: Gaat Groningen weer verliezen?









0.0118439