BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 september 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Ehhh...Een Legioen dat kaartjes betaalt om goed voetbal te zien?
ar
 ar - dinsdag 26 september 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Ook leuk voor een tegeltje
VVout
 VVout - dinsdag 26 september 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Heb jaren lang met minder moeten doen en ging toen ook kijken. Het zit nu gewoon ff niet mee en heeft met een hoop fantasie iets gehoopt. Bovendien zullen we zien wat de koers nu gaat worden en ga niet nu al de boel afkraken. Wat een snelkookpan mentaliteit zeg, word je ook eens kampioen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 september 2017 - 19:39   quote  deeplink  
Welnee, teleurstelling. En onverklaarbare opstellingen.
Gewoon wens naar duidelijkheid.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 20:15   quote  deeplink  
T is ook geen afkraken, t is gewoon het niet begrijpen van keuzes en waarom duurt t zo lang.

Nu zit Kramer niet eens op de bank. Dat ook zoiets.
van geil
 van geil - dinsdag 26 september 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Kijken heren , Gio heeft net alles haarfijn uitgelegd op fox. Vooraf.
Doet hij overigens altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Een blessure. Uiteraard.
Els
 Els - dinsdag 26 september 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 08:39 schreef VVout het volgende:
Makkelijk Gio nu af te zeiken.
Welnee, niet vergeten dat hij ons 3 prijzen in 2 jaar heeft opgeleverd. Maar het continu opstellen van Kramer zit me gewoon dwars.
Els
 Els - dinsdag 26 september 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:30 schreef FR-Henk het volgende:
Ehhh...Een Legioen dat kaartjes betaalt om goed voetbal te zien?
Is dat zo? Ik denk dat er heel veel supporters in het stadion zitten die net zo zijn als ik. Die gewoon Feyenoord willen zien spelen.
Er is toch wel een wishlist.
1 Feyenoord zien spelen
2 punten halen
3 winnen
4 met meer dan 2 goals
5 van Ajax winnen
6 rekening vereffenen met PSV
7 goed voetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 september 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:10 schreef Els het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat er heel veel supporters in het stadion zitten die net zo zijn als ik. Die gewoon Feyenoord willen zien spelen.
Er is toch wel een wishlist.
1 Feyenoord zien spelen
2 punten halen
3 winnen
4 met meer dan 2 goals
5 van Ajax winnen
6 rekening vereffenen met PSV
7 goed voetbal
✔️
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 september 2017 - 07:38   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST BAALT VAN PERSOONLIJKE FOUTEN

ZdetPs8s.jpg

Waar Giovanni van Bronckhorst twee weken geleden tegen Manchester City (0-4) nog vond zijn team volledig kansloos was, daar had hij dat gevoel dinsdagavond tegen Napoli (3-1 verlies) niet. Toch moest de trainer van Feyenoord concluderen dat zijn ploeg het de Italianen niet heel moeilijk had kunnen maken.

De snelle tegengoal na zeven minuten was daar mede debet aan. ‘Die goal viel te snel,’ stelde Van Bronckhorst. ‘Daarna zijn we wel lang in de wedstrijd gebleven en hebben we de 1-0 tussenstand in stand gehouden. We waren daarbij goed aan de bal en hadden meer balbezit, gaven weinig kansen weg en bleven compact spelen. Uiteindelijk zie je dat persoonlijke fouten ons de das om doen.’

Zo ging Kevin Diks in de fout bij de 2-0 en Renato Tapia bij de 3-0. Van Bronckhorst: ‘Op Champions League-niveau worden wedstrijden op momenten beslist. Als je snel een tegengoal tegen krijgt en dit soort fouten maakt, dan wordt het heel moeilijk om ten minste een gelijkspel te behalen. Uiteindelijk misten we vandaag te veel spelers om het echt Napoli echt moeilijk te maken,’ aldus de trainer, die geen beroep kon doen op de geblesseerde Kramer en kort voor de aftrap ook Jan-Arie van der Heijden geblesseerd zag afhaken.

Met nul punten uit twee duels is de start van het Champions League-avontuur niet geworden wat Feyenoord ervan had gehoopt. ‘Het wordt moeilijk als je twee keer verliest. We wisten dat het een moeilijke opgave was, want we hebben een vrije jonge groep die niet gewend is om op dit niveau te spelen. Uiteindelijk willen we graag overwinteren in Europa. De komende twee wedstrijden tegen Shakhtar Donetsk zijn daarin heel belangrijk.’

Feyenoord speelt op dinsdag 17 oktober thuis tegen de Oekraïners, die dinsdagavond met 2-0 verloren van Manchester City. Op woensdag 1 november is de uitwedstrijd. 
MMM
 MMM - woensdag 27 september 2017 - 07:39   quote  deeplink  
Verzin je zondag wat anders dan Kramer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 september 2017 - 07:47   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Je doet jezelf tekort''

Fz49O8gz.jpg

Feyenoord is ook na het duel in Napels nog altijd op zoek naar het eerste punt in de groepsfase van de Champions League. Napoli won met 3-1. Toch is trainer Giovanni van Bronckhorst niet ontevreden over de prestatie van zijn ploeg.

"Natuurlijk is het gevoel anders dan na de wedstrijd tegen Manchester City. We hebben lang in de wedstrijd gezeten en waren zeker niet de mindere", aldus Van Bronckhorst tegenover Veronica. "We waren goed aan de bal en hadden meer balbezit. Uiteindelijk is het zuur dat je door twee persoonlijke fouten twee goals weggeeft. Je doet jezelf tekort."

Een van die fouten werd gemaakt door Kevin Diks, de back die sowieso nog niet weet te overtuigen bij Feyenoord. Aan Van Bronckhorst de vraag hoe je deze fouten uit zijn spel krijgt. "Dat is moeilijk. Je moet onder druk keuzes maken, dat is het moeilijkste in het topvoetbal. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor iedereen."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 september 2017 - 08:11   quote  deeplink  

(https://youtu.be/e6YqXBWfsmE)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 september 2017 - 07:36   quote  deeplink  
Van Hooijdonk snapt 'Gio' niet: ''Geef dan Larsson die kans''

SdRE5xVv.jpg

Feyenoord ging dinsdagavond onderuit tegen Napoli (3-1). Na de eerste helft stond er slechts 1-0 op het scorebord, maar al snel in het tweede deel leek de wedstrijd gespeeld. Vlak na de 2-0 bracht Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst Bilal Basacikoglu als vervanger van Jens Toornstra.

Oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk snapt niets van het inbrengen van Basacikoglu. “Het verbaasde me wel. Het staat 2-0 en de wedstrijd is eigenlijk al gespeeld. Van Bronckhorst brengt dan Basacikoglu. Dan denk ik: je wil Sam Larsson fit krijgen, geef hem dan die kans zodat je hem sneller vanaf de start kan gebruiken.”

“Dat gebeurde uiteindelijk niet en hij mocht vijf minuten meedoen”, vervolgt Pi-Air bij Ziggo Sport. “Dan kan hij weer een paar dagen trainen, maar ik kan het me niet voorstellen dat hij wel fit genoeg is om daar aan de start te verschijnen. Dat vind ik zonde voor de speler Larsson.”
netsurfer
 netsurfer - donderdag 28 september 2017 - 10:30   quote  deeplink  
Misschien komt Gio als coach ook wel net tekort voor niveau van C.L.
Geen schande.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 september 2017 - 14:43   quote  deeplink  
''Het gat met PSV is natuurlijk nog overbrugbaar''

RMGTPKlY.jpg

Feyenoord vervolgt zondag de competitie in AZ. De Rotterdamse club ging dinsdagavond onderuit tegen Napoli (3-1) in de groepsfase van de Champions League. Giovanni van Bronckhorst, trainer van de landskampioen, hoopt dat zijn ploeg tegen de Alkmaarders goed voor de dag komt.

“De afstand met PSV is nu drie punten, na zes gespeelde wedstrijden”, zegt de trainer op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. “We zijn vroeg ik het seizoen, het gat is natuurlijk nog overbrugbaar. Het klopt dat we weinig punten halen we laatste tijd, in de Champions League nog nul. Ik baal alleen van NAC-thuis, die andere wedstrijden kan je verliezen.”

“Ik ga er vanuit dat wij ons niveau halen, net als vorig jaar”, vervolgt hij. “Maar we moeten veel wisselen door blessures. We hebben nu geen vast team, dat moet je in acht nemen. Er zijn dus minder automatismen. Of mijn selectie breed genoeg is? Nou, hij wordt wel steeds minder breed. Nog 18 spelers en drie keepers.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 oktober 2017 - 19:32   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘WAREN IN ALLES BETER DAN AZ’

Q0Hkj1NX.jpg

Na vier nederlagen in vijf duels herpakte Feyenoord zich zondag in de uitwedstrijd tegen AZ. Na de 0-4 overwinning toonde trainer Giovanni van Bronckhorst zich dan ook een blij en opgelucht man.

‘Bij deze club moet je elke week winnen, dat weet je. Daarom stond er na een paar nederlagen wel wat druk op vandaag,’ zei Van Bronckhorst. ‘Aan de andere kant geeft die druk ook de energie om te presteren, zoals we vandaag hebben gedaan. Dit was de enige manier om te antwoorden na de nederlagen tegen NAC Breda en Napoli. We moesten er staan en stonden er ook.’

Van Bronckhorst had gezien dat zijn ploeg vanaf het begin oppermachtig was in het AFAS Stadion. ‘We waren vandaag in alles beter dan AZ,’ aldus de coach. ‘In balbezit speelden we heel vast. Als er beweging was, konden we vaak de vrije man vinden en makkelijk opbouwen. Dat hebben we goed gedaan vandaag.’

Hoewel Feyenoord aanvallend zo nu en dan sprankelde, was Van Bronckhorst vooral ook tevreden over het verdedigende deel van het team. ‘Met name achterin vond ik ons heel sterk. Jeremiah St. Juste en Renato Tapia deden het als centraal duo heel goed vandaag. Het is niet makkelijk om ineens samen te spelen. Die jongens hebben het uitstekend gedaan.’
van geil
 van geil - zondag 01 oktober 2017 - 19:34   quote  deeplink  
De bouw aan het standbeeld is weer hervat .
Evenveel overwinningen als van Gaal inmiddels op zijn cv in de eredivisie.
MMM
 MMM - zondag 01 oktober 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Eindelijk eens een goede opstelling.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 oktober 2017 - 20:27   quote  deeplink  
Ja, maar ik deel zijn mening over deze wedstrijd niet.
van geil
 van geil - zondag 01 oktober 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Je doelt op de cv's
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 oktober 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Niet alleen. In de samenvatting heb ik genoeg momenten gezien dat ik dacht, kom je goed weg.
van geil
 van geil - zondag 01 oktober 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Dat was zo , het eerste half uur. Het waren 4 ballen door het centrum.Daarna stonden ze veel beter, goed zelfs.
Maar ik heb respect hoe ze meer en meer vechtlust en vertrouwen toonden.
De 1ste helft was Berghuis echt geniaal , en hielp het team in het zadel.
van geil
 van geil - zondag 01 oktober 2017 - 21:10   quote  deeplink  
Ik snap eigenlijk de laatste alinea volledig , en deel hem ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 oktober 2017 - 21:46   quote  deeplink  
Tis simpel, als er meer voetbal in de linies voorin zit dan heeft een verdediging minder druk te verduren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 oktober 2017 - 06:11   quote  deeplink  
Van Bronckhorst blij: ''Hebben het uitstekend gedaan''

5kHtubDu.jpg

Feyenoord wist zondagmiddag gemakkelijk te winnen van AZ. De Rotterdamse club ging deze week tegen Napoli onderuit (3-1), maar revancheerde zich in Alkmaar op uitstekende wijze door met 0-4 te winnen. Giovanni van Bronckhorst is zeer tevreden over de prestatie van zijn ploeg.

“Vorig jaar hadden we dezelfde situatie na het verlies tegen Fenerbahce”, zegt de trainer. “Nu wilden we ook de punten weer halen, zeker na de wedstrijd tegen NAC Breda. Vandaag hebben we het uitstekend gedaan. Je kijkt altijd naar hoe het team ervoor staat en wie de tegenstander is. We hebben het met deze bezetting vandaag uitstekend gedaan in de ruimtes die we kregen.”

“Ik moet zeggen dat we goed begonnen aan de wedstrijd, AZ ook”, vervolgt Van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports. “De eerste storm kwam niet en ik vond ons met name in het balbezit vast spelen. Als er beweging was konden we makkelijk opbouwen. Dat was heel mooi om te zien. NAC-thuis hadden we niet mogen verliezen maar dat hebben we wel gedaan. Het zat wel in ons achterhoofd, maar je moet er elk moment staan.”

“Het gevoel bij de jongens na de wedstrijd tegen Napoli was goed”, stelt hij. “We waren niet helemaal van het veld gespeeld. We hebben daar niet gekregen wat we wilden, maar we moeten uitgaan van onze eigen kracht. Dat hebben we vandaag gedaan.”
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 oktober 2017 - 06:22   quote  deeplink  

(https://youtu.be/mwwjoaGHolk)
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 oktober 2017 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 21:46 schreef FR-Henk het volgende:
Tis simpel, als er meer voetbal in de linies voorin zit dan heeft een verdediging minder druk te verduren.
Het probleem afgelopen wedstrijden in een notedop. We kunnen ons niet veroorloven dst mensen delen van wedstrijden afwezig zijn.
tomson
 tomson - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Pappa Bronckhorst// HELD:)
Een transfer naar Ajax ? Dat was onbespreekbaar! Hahaha geweldige kerel
https://m.youtube.com/watch?v=t38PLIoKn8o&time_continue=1
tomson
 tomson - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:02   quote  deeplink  
Trouwens een leuk concept dat RUR (Recht uit Rotterdam)
De week van Feyenoord kijkt daar ook altijd wel lekker weg.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:02 schreef tomson het volgende:
Trouwens een leuk concept dat RUR (Recht uit Rotterdam)
De week van Feyenoord kijkt daar ook altijd wel lekker weg.
Ik ken RUR alleen van Jan Lenferink.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Mooi stukkie..
tomson
 tomson - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:07 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik ken RUR alleen van Jan Lenferink.
Jan Dirk Stouten zijn nieuwe kindje, samen met Frank Vijg. Ouwe FC Rijnmond boys met een nieuw jasje.
Ze hebben zelfs een app in de play store :p
tomson
 tomson - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi stukkie..
Ja toch ;)
tomson
 tomson - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Lenferink is me ook nog wel bekend btw. Zo oud ben ik dan ook nog wel ja..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:20   quote  deeplink  
Bompaaaaaa..
VVout
 VVout - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:12 schreef tomson het volgende:

[..]

Ja toch ;)
Echt.
MMM
 MMM - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:20   quote  deeplink  
Gelukkig 1 van je oogappels weer kunnen inbrengen. Prima avondje dus voor Gio.
van geil
 van geil - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:23   quote  deeplink  
Er zijn geen alternatieven, Kramer bijvoorbeeld is geslacht.
MMM
 MMM - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:24   quote  deeplink  
Mede door Gio is Kramer geslacht. Niet inzien dat je niks aan hem hebt tegen City en PSV. Dan ben je heel raar bezig.
van geil
 van geil - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Gio speelt nu met de 11 waar om geschreeuwd werd.
En het is gewoon 0,0 procent beter.
van geil
 van geil - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Sterker nog , dit was tegen PEC Zwolle thuis.
MMM
 MMM - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 23:27 schreef van geil het volgende:
Gio speelt nu met de 11 waar om geschreeuwd werd.
En het is gewoon 0,0 procent beter.
Deze 11 was de beste keuze. Echter dachten de heren in de 1e helft, terwijl ze verdomme van NAC thuis geleerd moeten hebben, dat het wel weer op halve kracht kon. Wat een dommiteiten zie je dan voorbij komen, schandalige fouten. Van druk zetten, tot passes en verkeerd positie kiezen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 oktober 2017 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 23:27 schreef van geil het volgende:
Gio speelt nu met de 11 waar om geschreeuwd werd.
En het is gewoon 0,0 procent beter.
Wat een kul.
De coach gaat zijn oren laten hangen naar publiek/media?
Dan ben je geen knip voor de neus waard.
van geil
 van geil - zondag 15 oktober 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Ik zeg toch nergens dat hij zijn oren heeft laten hangen.
We spelen nu zo door omstandigheden, en het is 0,0 beter.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 oktober 2017 - 16:19   quote  deeplink  
T is beter dan met Kramer, je scoort alleen helaas net zo veel
van geil
 van geil - zondag 15 oktober 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Nelom is weggepoetst , Diks en Kramer .
Mindere tegenstanders, en nog steeds een heel onstabiel team. Slecht spel vaak.
De oorzaak ligt gewoon veel breder, behoudens Berghuis , behaald geen enkele speler zijn niveau van afgelopen seizoen.
Komen nog de vele mutaties bij , dat maakt het allemaal niet makkelijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 oktober 2017 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 oktober 2017 - 17:49   quote  deeplink  
En.....Moeten er weer mensen ontslagen worden?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 oktober 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Met Jørgensen moeten we voorzichtig zijn''

qfhG0msV.jpg

Feyenoord neemt het morgen in de groepsfase van de UEFA Champions League op tegen Sjachtar Donetsk in De Kuip. De Rotterdammers moeten winnen om nog kans te maken op overwintering in Europa. Ook Van Bronckhorst beseft dat maar al te goed. ''Als wij verder willen komen in Europa, moeten we morgen resultaat halen. Daar gaan we vol voor.''

Giovanni van Bronckhorst kan niet beschikken over Renato Tapia, Jan-Arie van der Heijden, Eric Botteghin en Kevin Diks (lichte hersenschudding). De trainer wil niet aangeven of hij start met Nicolai Jørgensen in de punt van de aanval. ''Met Jørgensen moeten we voorzichtig zijn. Er zit een opbouw in. Hij kan weer meer minuten maken dan afgelopen weekend.''

Renato Tapia is naast de wedstrijd in de Champions League ook voor de wedstrijd tegen Ajaks van aanstaande zondag een groot vraagteken. ''Tapia kan morgen niet spelen. We moeten nog altijd afwachten hoe lang dat gaat duren. Zijn situatie is nog ongewijzigd.'' Sven van Beek maakt een goede indruk op Giovanni van Bronckhorst en zal hem vervangen. ''Van Beek is sterk uit zijn revalidatie gekomen. Hij maakt op mij een goede indruk. Hij is blij weer terug te zijn en ik ben dat ook.''

''Ik schat Sjachthar heel hoog in,'' zegt Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. ''Het is een frivole ploeg. Ze hebben tegen Napoli en City laten zien hoe sterk ze zijn.''

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5961
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0757210