BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dr love
 dr love - maandag 03 augustus 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Ik vraag mij toch es af hoe kan dat nou dat boeitius, vilhena, manu,toornstra niet meer renderen het kan toch niet zo zijn dat ze het voetbal hebben verleerd, ligt het echt alleen aan die jonge knaapjes of zijn de vorige choachen medeverantwoordelijk en net las ik dat m.v.geel z.n vizier heeft gericht op elia wel een goede vleugel aanvaller geweest maar volgens kenners een moeilijk jochie nog erger dan boeitius en royston. Ik snap die v.geel echt niet meer er lopen toch wel wat beter spelers rond dan die gasten daar gaan we we weer met als een kip zonder kop te handelen v.geel moet nou niet denken dat feyenoord Juventus of Barcelona is we hebben geen geld om een spits van 30 a 60 miljoen te halen dus wees reëel en haal snel kramer want met kuijt gaat het em ook niet worden goeie knul als motivatie en aanjager maar meer zit er niet in helaas had ie maar 3 jaar geleden moeten komen dan had hij de volle krediet gehad maar oké nu status is nog een verdediger er bij en een target spits en je bent klaar dan eerst vaste systeem aanhouden zoals 4-4-2 als dat loopt kun je proberen de 3-5-2 proberen we hebben veel middenvelders tegen een sterkere tegenstander kun je deze systeem en je hebt de spelers ervoor.
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:
Vilhena en Manu. Die zijn echt volkomen overbodig.
Voor Lex is het mooi als ie weg kan.
En daarmee houdt het verder op.

Nelom, El Ahmadi en Kazim blijven.
Neeeeeeeee-lom
jacky chan
 jacky chan - maandag 03 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:
Vilhena en Manu. Die zijn echt volkomen overbodig.
Voor Lex is het mooi als ie weg kan.
En daarmee houdt het verder op.

Nelom, El Ahmadi en Kazim blijven.
Eens!!
Barabas
 Barabas - maandag 03 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Nou....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Ik ga er zelf niet van uit dat alle zogeheten ondermaatse spelers weg zullen zijn eind augustus. Kun je ook niet verwachten.
Felbm
 Felbm - maandag 03 augustus 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Dat denk ik ook niet. Als al je spelers basis waardig zijn krijg je er altijd weer een paar die hun hakken in het zand gaan zetten omdat ze een keer op de bank moeten. Het blijft lastig.
Maar hopen dat er niet te veel blessures/schorsingen komen...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Neeeeeeeee-lom
Van mij mag ie weg hoor, maar de TD ziet het in hem zitten (contract verlengd), de trainert kennelijk ook.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
En volgend jaar augustus ook niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:46 schreef Fer 1 het volgende:
En volgend jaar augustus ook niet.
7Ttt1wc.png
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van mij mag ie weg hoor, maar de TD ziet het in hem zitten (contract verlengd), de trainert kennelijk ook.
Het gekke is ,
eigenlijk niet , ze begonnen met Dijks.
En t lijkt er op dat vd Heijden Botteghin ook wat aan die positie moeten verhelpen.
via via.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Nelom is verlengd voor de breedte denk ik.
Blijkbaar zien ze t ook niet in Woudenberg zitten.
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Daar lijkt t op.
Dan wordt t Kongolo Vilhena of????
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Vilhena no way..
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Het is mijn idee niet he.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Nee dat snap ik ghehe, maar Vilhena moet Gio maar niet meer op die positie posteren, was geen succes..i
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Gio over kampioenschap: ''Je sluit het nooit uit''

14dlfua.jpg

Het nieuwe eredivisieseizoen staat op het punt van beginnen. Hoe staat de topvijf van de vorige jaargang ervoor? De NOS vroeg het aan de trainers en de sleutelspelers.Vandaag: Giovanni van Brockhorst, trainer van Feyenoord.

Bent u nieuwsgierig naar het team en uzelf?
"Ja, het is allemaal nieuw voor mij. Het is mooi om mezelf te ontwikkelen en om te zien hoe het team zich ontwikkelt. Wij willen elke dag beter worden."

Mag een trainer van Feyenoord nog fouten maken?
"Of je ervaren bent of niet, elke trainer maakt fouten. Zowel op het allerhoogste niveau als bij Feyenoord. Ook een trainer is bezig om zichzelf elke dag te verbeteren."

Hoe gaat uw ploeg spelen?
"Ik wil een team zien dat ervoor gaat. In de oefenduels hebben we dat overdreven, waardoor we fouten maakten en verloren. Het is een kwestie van aanvoelen wanneer je moet gaan aanvallen of de boel moet dichtgooien."

Denkt u aan de titel?
"Je sluit het nooit uit. We komen elke dag naar de training om uiteindelijk iets moois te bereiken. Het kampioenschap is het hoogst haalbare in Nederland, dus dat is de drive die je moet hebben."

Is een vliegende start dan van groot belang?
"Dat is altijd belangrijk. Helemaal na onze matige oefencampagne. Het kan ook, thuis tegen Utrecht en daar gaan we vol voor."

Een nieuw seizoen: Van Bronckhorst sluit titel niet uit
http://nos.nl/video/2050778-een-nieuw-seizoen-van-bronckhorst-sluit-titel-niet-uit.html
Bron:NOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door RenatoBos --
G-child
 G-child - vrijdag 07 augustus 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Na de playoffs en de voorbereiding wat is de algemene opinie aangaande Gio zo voor de start van de competitie?

De mijne... Moet zijn draai nog vinden, weinig durf in opstelling en mogelijk gebasseerd op financiele motieven gezien de transferwindow. Hopenlijk niet voor niets spelers gekocht en gaat ze inpassen gedurende de eerste wedstrijden. Momenteel nog een kopie van Rutten. Al met al nog niet zo positief.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 augustus 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Eerste baan als coach. Meteen Feyenoord.
Dat valt niet mee denk ik.
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ben erg bang dat het net zo'n 1e seizoen wordt als met Cocu, was ook geen lijn in te vinden toen.....
Denk dat Feyenoord de selectie goed versterkt heeft, maar zoveel nieuwe jongens inpassen met nieuwe trainer + assistent gaat gewoon tijd kosten.
Gelukkig zit 020 er momenteel ook niet lekker bij.
PSV wordt met gemak kampioen ben ik bang. Middenveld sterk Guardado, Propper, Ritzmaier, Maher, Schaars...

Ik hoop echt dat Feyenoord om de titel gaat spelen, maar dan zullen we snel een vaste voorhoede moeten hebben staan, want zo raken deze jongens nooit op elkaar ingespeeld
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 augustus 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Ik denk dat de competitie nog moet beginnen en vind het erg vroeg voor een tussentijdse evaluatie. Bovendien vind ik dat Gio de ruimte moet krijgen beslissingen te maken die niet populair zijn of veranderingen geleidelijk door te voeren.

De kerst vind ik een mooi moment om te kijken hoe hij het in zijn eerste half jaar heeft volbracht.
JanM
 JanM - vrijdag 07 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 10:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik denk dat de competitie nog moet beginnen en vind het erg vroeg voor een tussentijdse evaluatie. Bovendien vind ik dat Gio de ruimte moet krijgen beslissingen te maken die niet populair zijn of veranderingen geleidelijk door te voeren.

De kerst vind ik een mooi moment om te kijken hoe hij het in zijn eerste half jaar heeft volbracht.
De Kerst? Lees nu al her en der dat hij die niet haalt terwijl er nog geen minuut gespeeld is. En straks allemaal in polonaise als we voor de verandering wel als een speer uit de startblokken komen! Geef Gio een eerlijke kans zou ik zeggen en de nieuwelingen de tijd om zich klaar te stomen voor inval- en basisplaatsen. De besten gaan heus wel spelen! De huidige opstelling wordt deels bepaald door transferwensen, het feit dat niet iedereen wedstrijdfit is en de tijd die het kost om nieuwe spelers in te passen.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 07 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 11:24 schreef JanM het volgende:

[..]

De Kerst? Lees nu al her en der dat hij die niet haalt terwijl er nog geen minuut gespeeld is. En straks allemaal in polonaise als we voor de verandering wel als een speer uit de startblokken komen! Geef Gio een eerlijke kans zou ik zeggen en de nieuwelingen de tijd om zich klaar te stomen voor inval- en basisplaatsen. De besten gaan heus wel spelen! De huidige opstelling wordt deels bepaald door transferwensen, het feit dat niet iedereen wedstrijdfit is en de tijd die het kost om nieuwe spelers in te passen.
Eens.
VVout
 VVout - vrijdag 07 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 11:24 schreef JanM het volgende:

[..]

De Kerst? Lees nu al her en der dat hij die niet haalt terwijl er nog geen minuut gespeeld is. En straks allemaal in polonaise als we voor de verandering wel als een speer uit de startblokken komen! Geef Gio een eerlijke kans zou ik zeggen en de nieuwelingen de tijd om zich klaar te stomen voor inval- en basisplaatsen. De besten gaan heus wel spelen! De huidige opstelling wordt deels bepaald door transferwensen, het feit dat niet iedereen wedstrijdfit is en de tijd die het kost om nieuwe spelers in te passen.
Zo zit de media in elkaar tegenwoordig, en maar zuigen en de poten onder iemands lijf schrijven. Feiten doen er weinig meer toe, je hebt idd nog geen minuut gespeeld in de eredivisie dit seizoen. Ook hier gaan daar enkele in mee, is het Kazim niet dan de volgende en Gio zit dus nu ook al in dat rijtje???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Van Bronckhorst over komst van Kramer en het duel met Utrecht

(http://youtu.be/eZvRaGpYXjM)
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Als Gio echt t spel gaat veranderen .
Doorpakt , en schijt heeft aan reputaties.
Dan komt de titel nabij. (Botteghin incluis geteld)
MMM
 MMM - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Kuyt voor op rechts, gaat hij de voorzetten geven dan? Lachwekkend om Bilal weer te laten banken dit jaar terwijl hij de toekomst heeft en nog een van de lichtpuntjes was in de voorbereiding.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Feijenoord is op dit moment sterker dan psv en ajax ,ik had liever nu gelijk ajax gehad of nog liever psv inplaats van utrecht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Nu zie ik weer blokjes?
MMM
 MMM - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Mijn opstelling:

Vermeer; Karsdorp, van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra; Bilal, Kuyt/Kramer, Elia.

Nelom bij gebrek aan beter.
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:39   quote  deeplink  
? net zei je Anass
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:
Nu zie ik weer blokjes?
Pfffff misschien maar beter even melden..😁
MMM
 MMM - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 21:39 schreef van geil het volgende:
? net zei je Anass
Liefst wel maar is totaal niet realistisch ben ik bang.. Ik zou Anass de kans geven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:21   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: COMPLIMENTEN VOOR DE TEAMSPIRIT

3327xww.jpg

De sfeer die Giovanni van Bronckhorst zaterdagavond kort na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht aantrof in de kleedkamer, was in niets te vergelijken met die van na de laatste oefenduels tegen Southampton en Olympiakos. Zo verslagen als de ploeg zich na die tamelijk kansloos verloren wedstrijden had gevoeld, zo groot was de ontlading na de zwaarbevochten zege (3-2) in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen. Een heel mooie overwinning, glimlachte Feyenoords hoofdtrainer.

Van Bronckhorst had in de kleedkamer een groot compliment gemaakt aan zijn spelers, zo verklapte de coach tijdens de officiële nabeschouwing in de persruimte van De Kuip. Vooral omdat ze vanavond de juiste teamspirit hebben getoond, legde de voormalige topvoetballer uit. Er stond vandaag echt een team in het veld, zeker na de rode kaart voor Rick Karsdorp. Dat is heel positief aan deze avond, daarom is dit een overwinning waarop we verder kunnen bouwen.

In de eerste helft zag het er niet naar uit dat Feyenoord uiteindelijk tot de bodem zou moeten gaan om drie punten over te houden aan het eerste competitieduel, zag ook Van Bronckhorst. Tijdens de trainingen van deze week hebben we veel aandacht besteed aan de manier van spelen van FC Utrecht, dat met 5-3-2 een systeem hanteert dat we in Nederland weinig tegenkomen. In de eerste helft zijn we daar goed mee omgegaan, onder meer door vroeg te storen. Bovendien kwamen we zelf op 1-0, door een fantastisch doelpunt.

Vervolgens zag de trainer hoe Feyenoord niet scherp uit de kleedkamer kwam en in grotere moeilijkheden kwam toen Rick Karsdorp vijf minuten na rust rood kreeg. Op dat moment zijn de jongens met ervaring, zoals Dirk Kuyt, maar ook bijvoorbeeld Sven van Beek en Jan-Arie van der Heijden opgestaan. We werden ver teruggedrongen en konden aanvankelijk de bal voorin niet meer vasthouden, later ging dat beter en hebben we tweemaal toegeslagen. Hier mogen we even van genieten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:21   quote  deeplink  
Gio: ''Opgelucht dat het resultaat nu wel goed is''

22xojm.jpg

Giovanni van Bronckhorst kende een uiterst moeizame voorbereiding met Feyenoord en de Rotterdammers kregen in De Kuip direct een lastige tegenstander op bezoek. FC Utrecht, dat met een 5-3-2 systeem aantrad, maakte het de Stadionclub moeilijk.

''Qua baltempo, wisselen van de kant en communicatie kon het in de eerste helft beter'', was de korte reactie van de trainer tegenover Fox Sports over de eerste helft. Daarin kwam Feyenoord door een rake kopbal van Colin Kazim-Richards op voorsprong: 1-0.

Het ging echter met name over de tweede helft. Rick Karsdorp pakte een rode kaart en FC Utrecht kwam terug tot 1-1. Feyenoord werd ver achteruit gedrukt, maar noteerde toch een 3-2 overwinning. ''We wilden 4-4-1 spelen, maar de linies gingen steeds meer naar achter. We konden de bal niet meer vasthouden. Ik ben opgelucht dat het resultaat nu wél goed is, zeker onder deze omstandigheden.

Van Bronckhorst: Ik ben opgelucht
Giovanni van Bronckhorst na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en FC Utrecht.
http://www.foxsports.nl/video/van-bronckhorst-ben-opgelucht/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:22   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Feyenoord - FC Utrecht

(http://youtu.be/MX3yOzbX-8w)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: NA RUST HET VERSCHIL GEMAAKT

2hi4aib.jpg

Kort nadat zondagmiddag de voor Feyenoord uiterst moeizaam verlopen eerste helft tegen SC Cambuur ten einde was gekomen, nam Giovanni van Bronckhorst het woord in de kleedkamer. Ook de hoofdtrainer was niet tevreden over was zijn ploeg voor rust had laten zien, maar wees zijn spelers erop dat er door de 0-0 tussenstand nog veel te winnen was. Ik heb gezegd dat we in de tweede helft het verschil moesten maken en ik ben heel blij dat we dat ook hebben gedaan, vertelde de coach na afloop in Leeuwarden.

Wat Feyenoord na rust vooral beter deed dan ervoor, was de wijze waarop het druk zette op de tegenstander, meende Van Bronckhorst. Daardoor dwongen we Cambuur tot het spelen van de lange bal. De daaropvolgende luchtduels werden door onze verdedigers vrijwel allemaal gewonnen, waardoor we een stuk beter in de wedstrijd kwamen. In het eerste kwartier van de tweede helft kregen we ook direct een aantal grote kansen.

Ondanks die mogelijkheden bleef een Rotterdams doelpunt lange tijd uit, totdat de net ingevallen Michiel Kramer zijn hoofd tegen een voorzet van Bilal Basaçikoglu zette en zodoende voor de verlossende 0-1 zorgde. Voor Michiel was dat natuurlijk heel mooi, glimlachte Van Bronckhorst, die zag hoe Dirk Kuyt het duel even later vanaf de strafschopstip besliste. Ik ben heel blij met deze drie punten. Deze overwinning geeft vertrouwen voor de komende weken.

Tot slot ging Van Bronckhorst nog in op vragen over Colin Kazim-Richards, die emotioneel reageerde op het moment dat hij gewisseld werd. Colin was vooral boos op zichzelf, omdat hij een kans had gemist en in zijn ogen daardoor niet belangrijk was geweest voor het team, zei de hoofdtrainer daarover. De manier waarop Colin zich uitte was niet goed en dat heb ik hem ook gezegd. Morgen zullen we dit verder uitpraten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: Iedereen zal als team moeten denken

Giovanni van Bronckhorst na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen SC Cambuur en Feyenoord.

http://www.foxsports.nl/video/van-bronckhorst-iedereen-zal-als-team-moeten-denken/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Van Bronckhorst na afloop van SC Cambuur - Feyenoord

(http://youtu.be/kP1dACCpA7E)
Fer 1
 Fer 1 - maandag 17 augustus 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Gio haal Kaziem er uit jammer voor Martin dan, maar dan gaje veel makkelijker voetballen zonder die glijartiest.Zet kramer gewoon in de basis en het word ook tijd voor Gustafson te laten spelen.zet hem maar gewoon op 10 kijken wat het word
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 06:28   quote  deeplink  
Hoezo tijd voor Gustafson..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 07:56   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Iedereen moet in teambelang denken''

2wr2nw4.jpg

Mét capuchon op trainde Colin Kazim-Richards gisteren op Varkenoord. Aan trainer Giovanni van Bronckhorst de taak om de excentrieke Turk weer in het gareel te laten lopen. Ego's moeten in ieder geval wijken voor het teambelang, zo stelt de coach in het Algemeen Dagblad.

''De ene speler kan beter met teleurstellingen omgaan dan de ander'', begint Van Bronckhorst in de ochtendkrant. ''Maar het enige wat echt telt is het resultaat van de ploeg. De spelers zullen allemaal in het teambelang moeten denken. Dat zal soms moeilijk zijn, maar ze moeten het wel kunnen. Iedereen zal zich hier moeten schikken in het belang van Feyenoord.''

Terence Kongolo heeft die boodschap in ieder geval wél begrepen, want hij speelt zonder morren als linksback, terwijl zijn voorkeur duidelijk in het centrum ligt. Ook Lex Immers en Tonny Vilhena, vooralsnog reservespelers, blijven hun best doen op de trainingen en wedstrijden. Aanvoerder Dirk Kuyt looft die instelling en zal Gio ongetwijfeld helpen bij de 'heropvoeding' van Kazim.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Ik vind dat Gio afscheid moet nemen van Kazim in het belang van het team ...

In mijn ogen zou ook Nelom, Immers en Manu ook nog mogen vertrekken.
Manu heeft dat al te horen gekregen, Nelom, Immers en Kazim helaas niet!
Maar Nelom, Kazim en Immers waarschijnlijk al geen basisspelers meer dus het gaat de goede kant op.
Al denk ik dat Gio nog twijfelt tussen Toornstra en Immers, van mogen ze beide eruit blijven !
Dan zie ik liever Nieuwkoop of Vilhena of Karsdorp of Gustafson liever op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door lijdensweg --
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Zolang ze dit inzien heb je leuke spelers op de bank, hoop ook dat iedereen zich in die rol schikt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Zolang het allemaal goed gaat zal er weinig gemor zijn..
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Bij een weinig tegenslag staan er weer een gros L's op, net paddenstoelen die uit de grond schieten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Ook daar heb je onkruidverdeldert voor..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Gijp had wel een goede optie voor Gio ,kramer in de spits kuyt op tien elahmadi met vejinovic en toornstra op de flank niet eens zo gek.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Stoere taal van Gio.
Hier moet ie zich dus vervolgens aan gaan houden.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:28 schreef Fer 1 het volgende:
Gijp had wel een goede optie voor Gio ,kramer in de spits kuyt op tien elahmadi met vejinovic en toornstra op de flank niet eens zo gek.
Na dat soort ideeën zal die lullo binnenkort wel weer drie maanden op de bank liggen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 18 augustus 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Wie weet maar dit heeft hij wel goed vind ik ,maar ja wie ben ik aanvallend hebje dan wel meer potentie en technik voor in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0224831