BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Velthuizen of Graafland

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - dinsdag 20 januari 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Ik denk dat het hoog tijd wordt om Velthuizen een keer op de bank te zetten en Graafland een kans te geven.
Want ik krijg een beetje genoeg van die Velthuizen met zijn blunders.
jeffrey berendsen
 jeffrey berendsen - dinsdag 20 januari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
vindt ik ook of laat hem maar naar arsenal gaan
FC bemmel
 FC bemmel - dinsdag 20 januari 2009 - 19:40   quote  deeplink  
moet maar eens gebeuren ik denk namelijk dat graafland meer heerst in de vijf meter en dat bokito maar eens op de bank moet gaan zitten.
vitesse
 vitesse - woensdag 21 januari 2009 - 19:20   quote  deeplink  
heb vertrouwen alles komt wel goed
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - woensdag 21 januari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Jaja wanneer dan dat verhaal horen we nu al 3 jaar
vitesse
 vitesse - donderdag 22 januari 2009 - 18:48   quote  deeplink  
zondag is weer eerste stap in goede richting winnen tegen nek met nieuwe trainer.
tegen twente speelden ze niet eens slecht en ze zijn verplicht thuis te winnen tegen nek
klarenbeek
 klarenbeek - donderdag 22 januari 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Piet is met wel heel weinig vertrouwen uit China teruggekomen. Nu is het hoogste tijd om weer ballen te gaan vangen. Dat gezeur met die lenzen van hem wordt ik ook niet goed van.
vitesse
 vitesse - donderdag 22 januari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
daar ben ik het best wel mee eens.
sjenkie
 sjenkie - vrijdag 23 januari 2009 - 17:34   quote  deeplink  
hij heeft veel teveel fratsen laat hem maar op de bank zitten
vitesse
 vitesse - vrijdag 23 januari 2009 - 19:39   quote  deeplink  
maar tegen nek moet ie nog wel eventjes in basis staan
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 24 januari 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Nee, geef Graafland maar een kans, alleen bij moeilijke ballen blinkt Piet uit, bij standaardballen staat ie te schutteren. Bij tegendoelpunten staat ie altijd op anderen te foeteren, het ligt nooit aan hem. Zijn uitlatingen over supporters na de akties bij Vitesse-PSV waren schande. Ook dat slome trage gedoe bij spelhervattingen stoort me mateloos. Nee, Pietje moet heel snel volwassen worden, anders gaat de weg terug naar beneden ipv omhog.....
suffering
 suffering - zaterdag 24 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Niet zo negatief allemaal, denk is aan het aantal fantastische reddingen van Piet. Wel ben ik het eens met zijn wat lummelige houding en de trage spelhervattingen. Daarin wat meer pit en trainingsbegeleiding. En, Graafland is een prima vervanger, maar Piet is nummer 1!
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 24 januari 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Piet is ook negatief over en tegen ons, de supporters. Anderhalf jaar lang heb ik met m'n zoon een spandoek voor hem meegenomen, dus credits heeft ie zeker gehad. Het is gewoon niet meer de betrouwbare sluitpost die het was. Als hij weer moet vechten vor zijn plek, en neit meer naast z'n schoenen loopt, zal het zeker beter gaan.
vitesse
 vitesse - zondag 25 januari 2009 - 00:00   quote  deeplink  
ja meer tegen nek is er echt wel gebrand op om te winnen maar als ie het zondag verkloot kan die beter zichzelf weggooien ofzo.
suffering
 suffering - zondag 25 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Prachtige redding van Piet op schot van Schöne! Er zal best nog het nodige te verbeteren zijn, maar als Piet er moet staan staat hij er.
vitesse
 vitesse - maandag 26 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
dat is nou ook niet helemaal waar de meeste eredivisie keeprs hadden die bal van schone gehad dus dat was dan ook weer niet zo bijzonder maar hij keepte wel aardig in ieder geval niet slecht
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - maandag 26 januari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Hij was weer zó traag met zijn spelhervattingen, ook de spelers (Sprockel Verhaegh vd Srtuijk) begrepen hem niet, twijfelde over wel of niet uitkomen, zaaide zo onrust, maar terecht, die redding was mooi. Hij moet nu onderhand weten wat te doen in bepaalde situaties, besluitvaardiger worden, dat geeft hemzelf en de rest van de verdediging (zelf)vertrouwen.
suffering
 suffering - maandag 26 januari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Laten we met Piet en z'n trainer gaan praten, dan kunnen we de discussie sluiten
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - maandag 26 januari 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Heb ik al gedaan .........
vitesse
 vitesse - maandag 26 januari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
jij wel
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - maandag 26 januari 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Ga je nooit naar een training dan? Of na een wedstrijd bij de bus (uit) of bij de hoofdingang met ze praten? Of kaartjes voor het spelershome? Dan mis je dus wat kansjes......
vitesse
 vitesse - dinsdag 27 januari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
vaak genoeg
Goldstar_026
 Goldstar_026 - zaterdag 07 februari 2009 - 10:20   quote  deeplink  
VELTHUIZEN!!
The N
 The N - dinsdag 14 juli 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Helemaal mee on eens. Het hele team is niet goed bezig dan kun je ze net zo goed allemaal eruit halen. En kijk ook wat voor een verdediging PIEt voor zich heeft. Toen hij zijn debuut maakte keepte hij toch egt super verwacht nou niet van zo een jonge keeper dat hij altijd maar goed is.

Latrs
brandslang
 brandslang - donderdag 16 juli 2009 - 12:58   quote  deeplink  
Piet Velthuizen.!!!!!!
Waarom gaan we Room niet als 1e keper gebruiken.
Zit veel meer pit in dan bij de langzame Piet.
alexarnhem
 alexarnhem - vrijdag 17 juli 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Rustig, stabiel, teamplayer, type van der Sar Arnhemmer nog geen echte doorbraak gehad. Sabastiaan van der swam de nummer 1. weg met onrustige piet. het was vorig seizoen Room of van der Swam als 2e keeper. kwalitatief doen ze niet veel van elkaar onder. laat de rust in de defensie de doorslag geven echt een jonge met potentie. Graafland was geschrokken van het hoge kwalitatieve niveau van de vitesse keepers. Laat Graafland lekker ergens anders gaan kijken.
Thomas
 Thomas - vrijdag 17 juli 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:56 schreef alexarnhem het volgende:
Graafland was geschrokken van het hoge kwalitatieve niveau van de vitesse keepers. Laat Graafland lekker ergens anders gaan kijken.
Waar heb je dat laatste gelezen? Ben wel benieuwd naar dat artikel.
alexarnhem
 alexarnhem - vrijdag 17 juli 2009 - 15:14   quote  deeplink  
inside informatie. het ging hem allemaal te snel kon het tempo niet bijhouden. staat niet in een artikel.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - donderdag 23 juli 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Of gaat de discussie worden: Velthuizen of Room?
vitesse
 vitesse - donderdag 23 juli 2009 - 18:16   quote  deeplink  
dat is een betere en nog steeds velthuizen (voor minimaal een jaar dan)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Velthuizen of Graafland









0.0122249