BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: waarom....zeg me waarom.....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 25 januari 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Marco Marco Marco,

waar ben je nu mee bezig?? Het is voor mij (maar ik ben natuurlijk een volkomen leek) volstrekt onbegrijpelijk dat jij Sno wisselt ten koste van Gabri...persoonlijk heb ik Sno nu op diverse posities in het veld gezien en in werkelijk geen van de gevallen heeft deze jongen iets extra`s gebracht (behalve dan wellicht die ene goal...)

Aangezien ik niet verwacht dat Marco het me persoonlijk zal uitleggen verzoek ik mede voetballiefhebbers een poging te doen mij aan mijn verstand te brengen waar om Sno wordt gebracht ten koste van Gabri...of eigenlijk waarom Sno uberhaupt ten koste van iemand wordt gebracht...
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
kijk k denk dat sno helemaal niet zo raar is.. hij had namelijk wel een kopkans.. een k neem aan dat gabri een stuk minder kop sterk..
freakie
 freakie - zondag 25 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
maar dan kan je beter andere spelers halen voor een laag bedrag.. die lang zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 26 januari 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Marco is gek op wisselingen , Vertonghen (al weken uitblinker "op 4") nu weer op t middenveld , spits geschorst en dan niet Leonardo maar een middenvelder(de Jong) in de spits laten verzuipen , van de uitspraak never change a winning team heeft hij nog nooit gehoord..................
freakie
 freakie - maandag 26 januari 2009 - 15:50   quote  deeplink  
denk dat het soms ook niet anders kan..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 26 januari 2009 - 18:06   quote  deeplink