BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Wolfswinkel: talent of niet

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vitesse
 vitesse - donderdag 29 januari 2009 - 21:05   quote  deeplink  
ikzelf vind het ongeveer wel het beste talent van vitesse.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - donderdag 29 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Zeker, techniek, beweeglijk, loopt zich op allerlei manieren vrij, maar schiet ze er verd***** nog niet in. Heeft wat meer egoïsme nodig en killeristinct en dan komt het wel goed.
jeffrey berendsen
 jeffrey berendsen - vrijdag 30 januari 2009 - 17:54   quote  deeplink  
laat hem maar op de bank zitten junker ,jenner en nilsson in de basis en dan 4-3-3
vitesse
 vitesse - vrijdag 30 januari 2009 - 18:15   quote  deeplink  
nee jenner opde bank
suffering
 suffering - vrijdag 30 januari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
groot talent, maar moet wel gaan scoren. Even de rest van het seizoen in de luwte houden en spelers als Kolk, Jenner, Nilsson en Junker de kar voorin laten trekken
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - vrijdag 30 januari 2009 - 20:40   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen het wordt een hele goeie. Maar hij moet eerst een beetje gaan scoren. ik denk als d,e een maal aan het scoren is dan laat die het gevoel niet meer los.
vitesse
 vitesse - vrijdag 30 januari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
laten we hopen dat ie gaat scoren sommige zeggen net zo`n groot talent als makaay dat denk ik nou ook weer niet maar het kan een grote meneer worden hier in nederland
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 31 januari 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Talentje, hij is al 27 hè. St Etienne zou hem dan wel gebruikt hebben, maar hij past wellicht beter bij ons spel en spelers. Bij heerenveen werd zijn ontwikkeling natuurlijk 'geblokt' door de aanwezigheid van eerst Huntelaar en later Alves.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 31 januari 2009 - 09:51   quote  deeplink  
sorry, wrong topic, was voor Nilsson. Ricky kan zeker een makaay worden, maar het lijkt wel of álle spitsen bij vitesse op de verkeerde manier en plaats gebruikt worden en niet aangespeeld worden zoals ze dat zelf zouden willen, vaak wijzen van: in de loop! in mijn voeten! hoog! bij lazovic werd er iets om hem heen gebouwd en kreeg hij ballen zoals hij dat wilde, en had dus iets meer rendement. Ricky is nog bescheiden en speelt meer in dienst van de andere spitsen, vandaar mijn eerdere opmerkingen egoïstischer worden en killerinstinct ontwikkelen in het eerste, bij Jong Vitesse mocht ook 'schijt hebben aan anderen' waardoor zijn rendement veel hoger lag. Wie weet komt dat wel nu Snijders er ook bij komt, want dan wordt het écht vechten voor je kans en moet je dus aan jezelf denken, goede zet dit contract van Bos en van Hintum.
jan108
 jan108 - zaterdag 31 januari 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Zeker juist omschreven: Een talent. Het is nog te vroeg voor hem (en Alexander Buttner) om een hele wedstrijd te spelen. Hij is gewoon te licht. Ze worden aan alle kanten omver gelopen. Laat hem eerst maar eens een paar wedstrijden invallen en de laatste 20-30 minuten spelen. Zijn tijd komt nog wel.
vitesse
 vitesse - zaterdag 31 januari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
daar kan ik me wel in vinden hij moet gewoon leren scoren
arnhems meisje
 arnhems meisje - zaterdag 31 januari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Zeker een talent, gaat er komen, alleen nu nog niet. Is veel te snel gebracht. Maar wat vindt men dan van Nicky Kuiper? Deze linkerverdediger staat al een paar wedstrijden basis. Ik denk dat hij beter is als Drost.
Je hoort niet veel over deze jongen, het gaat meestal over de spitsen in een elftal, terwijl de verdedeging ook heel belangrijk is.
vitesse
 vitesse - zaterdag 31 januari 2009 - 16:50   quote  deeplink  
kuiper, talentje!! kan een goeie worden net zo als kevin van diermen daar horen we ook niks meer van, maar zal dan wel komen omdat ie geblesseerd is.
vitesse
 vitesse - zaterdag 31 januari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
en van wolfswinkel scoorde !!!
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 31 januari 2009 - 23:19   quote  deeplink  
en hoe, en nu doortrekken die lijn!!
vitesse
 vitesse - zondag 01 februari 2009 - 11:48   quote  deeplink  
er hadden er gister nog wel een paar bij gemogen, maarja tog maar doortrekken die lijn, al zit ie vast opde bank tegen heerenveen want dan kan waarschijnlijk nilsson spelen en waarschjnlijk ook kolk
vitesse
 vitesse - woensdag 04 februari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
wat zou de beste aanvalscombinatie zijn voor vitesse.
wolfwinkel-junker of anders???
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 04 februari 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Dit loopt wel aardig, maar (gelukkig) zijn alle combinaties te maken met Kolk, Ricky, Mads en dadelijk Nilsson. Als ik Nilsson gister zo bezig zag, lijkt me het een heel dynamisch duo, als ie met Kolk speelt.
vitesse
 vitesse - woensdag 04 februari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
maar junker werkt zich helemaal kapot en dat kan je van kolk niet helemaal zeggen, over nilsson kan ik nog niks over zeggen laat hem eerst maar een paar doelpunten maken
jan108
 jan108 - woensdag 04 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Junker werkt zich misschien wel kapot maar het rendement is er niet helemaal naar. Het lukt niet altijd en dat zie je ook bij v. Wolfswinkel (en dat ziet een tegenstander ook) Ik denk dat een tegenstander meer rekening houdt met Kolk. Zijn acties leveren wat meer rendement op en blijkbaar bieden deze acties uit het verleden tot iets meer garantie voor de toekomst. (Zie Sansoni en vooral Sprockel, zij leven helemaal op.)
vitesse
 vitesse - donderdag 05 februari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in
vitesse
 vitesse - donderdag 26 februari 2009 - 17:48   quote  deeplink  
van wolswinkel speelt de laatste wedstrijden eigenlijk gewoon matig pikt heel af en toe z`n doelpuntje mee maar is tog te matig
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 08 maart 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Ja, de spitsen waren wel in vorm vandaag .........
aas
 aas - dinsdag 24 maart 2009 - 22:19   quote  deeplink  
hij zal wel een goeie worden, maar dat is hij nog lang niet, laat hij het eerst maar weer eens bij jong vitessen waarmaken..want een spits moet de kanssen die hij krijgt om te scoren wel benutten
vitesse
 vitesse - woensdag 25 maart 2009 - 14:27   quote  deeplink  
ja dat wel maar bij jong vitesse heeft hij het ongeveer al wel waargemaakt
026-arnhem
 026-arnhem - zaterdag 28 maart 2009 - 10:54   quote  deeplink  
wel weer mooi doelpuntje gister tegn duitsland speelde een goede wedstrijd
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 28 maart 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Zeker mooi, eindelijk op dat moment besluitvaardig, had ie in de 2e helft bij die kans ook mogen zijn, maar de manier waarop hij zich steeds vrij loopt, erg goed, nu het afronden nog en body krijgen.
Thomas
 Thomas - zondag 19 april 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Wat me opviel gisteren bij z'n doelpunt tegen AZ, is dat hij behoorlijk koel reageerde en het wel leek alsof hij een beetje excuses aanbood aan het AZ publiek. Zou hij al zo goed als rond zijn met de club uit Alkmaar?
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 19 april 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Da's een hele goeie, wie weet....... hopelijk was 't alleen omdat ie wist dat ie het feestje voor ze verstoorde, maar je gedachte is niet verkeerd....
superbutterfly
 superbutterfly - woensdag 22 april 2009 - 14:49   quote  deeplink  
zeker een talent, een goede speler. maar Ricky waarom zo ingetogen tegen AZ na jou doelpunt, je hebt op dit moment of in het verleden toch geen binding met AZ, je moet uitbundig juchen voor Vitesse, anders had je hem net zo goed naast kunnen schieten. Maar verder een prima joch met veel voetbal kwaliteiten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Van Wolfswinkel: talent of niet









0.0081579