BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Wie is de beste speler van vitesse???

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vitesse
 vitesse - zaterdag 31 januari 2009 - 16:54   quote  deeplink  
ik zou van jullie graag willen weten wie de beste speler van vitesse is.
ik persoonlijk vind dan Claudemir de beste speler is groot talent, speelt heel constant en steekt vaak boven de andere uit. in ieder geval de meest constant speler van het seizoen
vitesse
 vitesse - zaterdag 31 januari 2009 - 16:56   quote  deeplink  
de meest constante speler van het seizoen van vitesse bedoel ik
jan108
 jan108 - zaterdag 31 januari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Ongetwijfeld Claudemir, wat een werklust. Daar kunnen verschillende spelers nog wat van leren!
vitesse
 vitesse - zondag 01 februari 2009 - 11:49   quote  deeplink  
daar ben ik het mee eens laat de andere ook maar eens werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door vitesse --
Thomas
 Thomas - zondag 01 februari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Claudemir bij uitstek. Blijf me elke thuiswedstrijd erover verbazen dat hij niet tot man van de wedstrijd wordt uitgeroepen...
suffering
 suffering - zondag 01 februari 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Inderdaad Claudemir, maar let op Stevanovich (hoe hij Van Wolfswinkel de 0-2 liet scoren!)!
vitesse
 vitesse - zondag 01 februari 2009 - 20:03   quote  deeplink  
we zijn het er wel over eens wie de beste speler van vitesse is dit seizoen; claudemir, maar heeft vitesse nog andere goede spelers
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 04 februari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Claudemir begon het seizoen matig, maar werd een constante factor met veel inzet en overzicht, tot nu toe verdiend nummer 1. Persoonlijk vind ik, nu hij vóór de verdeiging speelt ipv van er in, Sansoni het erg goed doen. Hij wint vrijwel alle kopduels, onderschept passes en geeft mooie steekpasses én de laatste tijd mooie afstandsschoten op doel. Leg die jongen toch voor 2 jaar vast.
vitesse
 vitesse - woensdag 04 februari 2009 - 16:07   quote  deeplink  
maar sansoni kan niet opbouwen altijd maar achteruit.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 04 februari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
Kan ie wel, maar staat altijd naar rechts gedraaid omdat ie stijf links is. Is wel een zwak punt van hem ja, dat moeten anderen maar opvangen, zoals hij het verdedigende werk voor hun opvangt, dat is teamplay
vitesse
 vitesse - woensdag 04 februari 2009 - 18:55   quote  deeplink  
dat is dan ook wel weer zo maar kan die daar niet op trainen?? dan dat ie meer met rechts kan??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2009 door vitesse --
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 04 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Kan Seba zeker op trainen, maar hij ziet het gewoon niet. Is ook een stuk communicatie. Stevanovic steekt alleen zijn hand op en Kuiper is nog te blue om te roepen dat ie vrij staat. Dat moet nog groeien tussen die 3 en zal Theo Bos ook wel opgevallen zijn.
vitesse
 vitesse - donderdag 05 februari 2009 - 12:19   quote  deeplink  
dan moeten ze dus gewoon leren communiceren
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - donderdag 05 februari 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Het kan zo simpel zijn ........
vitesse
 vitesse - donderdag 05 februari 2009 - 15:21   quote  deeplink  
dan zouden ze dingen samen kunnen doen buiten de wedstrijden en trainingen om??
nee slecht idee
fc zoef zoef
 fc zoef zoef - maandag 09 februari 2009 - 16:56   quote  deeplink  
stevanovic is de beste
vitesse-ajax 4-1
marco pannekoek
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - maandag 09 februari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Claudemir en vergeet onze paultje niet he
suffering
 suffering - maandag 09 februari 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Misschien hadden de meesten hem al afgeschreven, maar als Sansoni gemotiveerd is (sinds Bos is dat het geval)dan is voor Vitesse van zeer grote waarde. Hem vond ik zondag de absolute uitblinker!! Snel contract voor 2 jaar verlengen.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - maandag 09 februari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
zie mijn post 4 februari ....
suffering
 suffering - maandag 16 februari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Ze zijn goed bezig. Leuk tegen Sparta met 600 in het uitvak. De 2 die het nu over andere clubs hebben, Van Wolfswinkel en Velthuizen, lieten zien nog veel te moeten leren en zijn het nivo van Vitesse zeker niet ontstegen. Laat ze hun mond houden in de pers en al helemaal niet openlijk colliciteren. Weinig respectvol naar Vitesse, de club waar ze hun opleiding hebben genoten nog wel.
Stevanovich was zondag de beste, dat was goed te zien toen hij er met blessure af moest. Een kanjer voor Vitesse!
suffering
 suffering - donderdag 19 februari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Nu Santi Kolk weer die klaagt dat hij niet in de basis staat. Santi moet het zelf afdwingen en wel zo dat Bos niet om hem heen kan. Bij Santi moet het allemaal net wat feller. Niet meteen piepen als het even tegen zit en resp;ect voor je medespelers tonen, dat doet hij niet op deze manier.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - donderdag 19 februari 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Precies, laat hem zichzelf maar bewijzen, als Nilsson net zo speelt als tegen Sparta, komt die plaats snel genoeg, al had ik veel vertrouwen in het werkduo Junker-van Wolfswinkel, die eene achterhoede helemaal stuk rennen. Dan zijn Kolk en Nilsson 2 lekkere snelle spitsen die op de counter kunnen uitbreken en scoren.
jan108
 jan108 - donderdag 19 februari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Ik vind het altijd jammer als je de reactie van Kolk ziet als er een een-tweetje niet loopt. Hij schudt dan altijd zo afkeurend met z'n hoofd. Dit was tijdens de samenvatting van Vitesse - Ajax heel goed te zien (van Wolfswinkel schiet dan voorlangs). Als we elke keer zo moeten reageren als het bij hem niet lukt dan zat ik nu met een zere nek. Man, kijk eens een keer naar jezelf en niet zo afkeurend naar een ander!
vitesse
 vitesse - donderdag 19 februari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
kolk moet gewoon samen met nilsson spelen ik denk dat je dan een heel goed en snel combinatiespel zal krijgen en junker heeft te weinig rendement en van wolfswinkel al is ie topscorer van vitesse ik vind dat ie veel te veel kansen mist al is claudemir dan weer degene met de meeste schoten op doel en geen goals in de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2009 door vitesse --
Thomas
 Thomas - donderdag 19 februari 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Ik zie ook liever Kolk met Nilsson samen spelen. Van Wolfswinkel zie ik in een wedstrijd veel te vaak wijzen waar hij de bal wil hebben en vervolgens precies tussen 2 verdedigers gaan lopen. Zo maak je het wel heel makkelijk om verdedigd te worden... Kolk is toch wat bewegelijker/slimmer, iets wat Ricky op dit moment nog wat mist.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 20 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
karel aalbers
vitesse
 vitesse - vrijdag 20 februari 2009 - 23:46   quote  deeplink  
vanavond was het gewoon sprockel die trouwens de laatste weken gewoon goed speelt.
verder was vitesse gewoon niet heel goed maar speel de verdedigers en stevanovic en claudemir wel aardig. maar tog de 3 punten 3-0
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 22 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
NICKY HOFS
vitesse
 vitesse - dinsdag 24 februari 2009 - 13:21   quote  deeplink  
beter claudemir of stevanovic
vitesse
 vitesse - donderdag 26 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
wie is de meest constante speler dan na claudemir???
026-arnhem
 026-arnhem - vrijdag 27 februari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
stevanovic, al heeft ie pas 6 wedstrijden gespeeld
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:49   quote  deeplink  
nillson
026-arnhem
 026-arnhem - zaterdag 07 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
zoiezo NIET claudemir en stevanovic zijn beide zoiezo beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door 026-arnhem --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Wie is de beste speler van vitesse???









0.0088078