BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Soms moet je de hand in eigen boezem durven steken Ajax bestuur en trainer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - woensdag 04 februari 2009 - 07:39   quote  deeplink  
Als je Silva,Lindgren en Leonardo voortdurend op de bank zet en het voordeel van de twijffel geeft aan minder ervaren zelf opgeleide voetballers kun je herrie in de tent verwachten.Silva,Lindgren,Leonardo en Suarez zullen deels uit onvrede ongetwijffeld (willen) gaan vertrekken, zie hier weer een uitgehold elftal, je kunt weer van voor af aan beginnen. Sarpong,Schilder,Anita,de Jong leuke voetballers, maar daar wordt je absoluut geen kampioen mee, zij ontberen de pure klasse, geen al te slimme zet van de trainer om in zo'n cruciale fase van de competitie niet op meer gelouterde krachten terug te vallen.
Perez recentelijk voor 2 miljoen terug gekocht van PSV en daarna gratis weggegeven aan Twente gloreert en speelt als vanouds nu hij bij Twente de ruimte krijgt.
Als club moet je ook geen primaire trainersstaf van drie man aanstellen in de hoop dat het wel goed zal gaan, kun je ook drie man van een vorstelijke afvloeingsregeling voorzien als je ervan af wilt.
Van Geel, ten Cate en Jaakke zijn pas zeer recentelijk afgevloeid alle voorzien van een gouden handdruk.
Voeg dan daaraan toe de spelers, miskopen waar je weer vanaf moet en de beursnotering die niet ongedaan kan worden gemaakt, vanwege de daaraan verbonden kosten en je weet nu al dat het vermoedelijk wederom een totaal mislukt voetbalseizoen voor Ajax gaat worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2009 door Wim --
daemoniacus
 daemoniacus - woensdag 04 februari 2009 - 09:05   quote  deeplink  
Kom op Bassie... zet de ervaren spelers erin...

PANNEKOEK !
danny four
 danny four - woensdag 04 februari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
hihi
hoiman
 hoiman - woensdag 04 februari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Ben nooit gelukkig geweest met van Basten. Hij heeft ongetwijfeld veel verstand van voetbal maar is niet echt sociaal en praat niet met spelers, waardoor spelers niet gemotiveerd zijn. Ik vind Rijkaard wel een goede optie!
WillemS
 WillemS - woensdag 04 februari 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Mijne heren, wij zitten {voorlopig} met de heer van Basten opgescheept!
Het bestuur heeft zich volledig laten beetnemen, zelfs éne Johan Cruyff moest eraan geloven {die lacht zich te pletter} als voetballer een grootheid, als trainer een complete onbenul, ook als bonds trainer werd hij {kinderlijk eenvoudig} door Guus Hiddink voor schut gezet!,,,,En die JONGEN, geven wij karte blance hahahahahahahaha
wat een leiding !!!,,,,,,,,,,Het wordt stil, volgend jaar in de Arena, tenzij, ja tenzij er iemand opstaat, maar wie zou dat moeten zijn???????????
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 04 februari 2009 - 21:21   quote  deeplink  
wellicht zouden die 50000 welke alle ontberingen weerstaan eens een keertje op moeten staan en in tegenstelling tot de oproep op de beeldschermen simpelweg eens 10 minuten eerder vertrekken...en dat gaat mij dan niet zozeer om de staf maar om het geheel...staf, spelers en directie....kan toch potverdikke niet zo zijn dat anita, sarpong, schilder en sno je elftal verder gaan brengen....
mike69
 mike69 - donderdag 05 februari 2009 - 09:56   quote  deeplink  
LEKKER VERLIEZEN!!!
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - donderdag 05 februari 2009 - 10:42   quote  deeplink  
van Basten haalt de pasen niet als hij zo door gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Kobus uit Sneek --
bully
 bully - donderdag 05 februari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 10:42 schreef Kobus uit Sneek het volgende:
van Basten haalt de pasen niet als hij zo door gaat.
denk dat van basten met pasen er gewoon nog zit
er is geeneen trainer die zoveel krediet heeft
maar wat ik nu zie is dat iedereen nu klaagt over van basten maar toen hij werd aangesteld die zelfde mensen stonden te juichen
maar wat een feit is dat ajax voor het onzekere heeft gekozen toen ze met van basten in zee gingen
een onervaren trainer neerzetten
die zich totaal niet heeft bewezen is naar mijn mening niet voor zekerheid gaan
maar zou op dit moment ook niet weten wie het nu wel zou kunnen
rijkaard ook geen optie
heeft gepresteerd bij barcelona toen ten gate hem hielp
maar toen die weg ging zakte hij ook door de mand
die twee bleken mekaar goed te kunnen aanvullen
maar we zitten weer met een overgangs jaar
nu maar hopen dat van basten zoveel bijleerd dat hij het volgent jaar wel kan
maar ook daar heb ik mijn twijfels bij
ik begin tegeloven dat die derde ster nog heel lang gaat duren
hoop echt dat ik het mis heb
enige wat we nu nog kunnen is onze club blijven steunen en hopen op betere tijden
rkmsv
 rkmsv - donderdag 05 februari 2009 - 15:51   quote  deeplink  
als je geen respect hebt coor spelers, zal je het ook niet terug krijgen? als je de intervieuws leest va de spelers kan je er volgens mij wel uithalen dat ze het met bassie hebben gehad,groet aan corronel ook een pannekoek,crisis in de arena, en dit duurd nog wel even.
danny four
 danny four - donderdag 05 februari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Van B koopt en gooit lukraak met spelers in en uit het elftal en elk huppeltje wat een paar keer scoort word meteen gehaald,bv de friezen en groningers hebben de afgelopen jaren rond de 40 miljoen euro van ajax kunnen bijschrijven en juist tegen deze clubs vind Van B zijn waterloo...
Onbegrijpelijk dat je in deze cruciale fase zo vaak gaat wisselen met spelers en daarmee zelf de onrust veroorzaakt...gewoon de zelfde elf en niet zo vaak gluren en kopen bij de buren.
suffering
 suffering - donderdag 05 februari 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Van Basten snapt het gewoon niet, dat is wel duidelijk. Daarnaast is er iets mis met zijn persoonlijkheid (afstandelijk, kil). Zondag gaat Vitesse winnen!
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zaterdag 07 februari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
van Basten is een PANNEKOEK.
danny four
 danny four - zaterdag 07 februari 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Gebrek aan lef en charisma is zo langzamerhand een probleem geworden,en de naaap cultuur viert hoogtij,nu lopen ze allemaal met zo,n kladblokje te rommelen..het lijkt soms net of ze onbewogen meedoen voor het nationaal dictee.Je zag het in de eerste helft toen tegen rusland al en heel nederland voelde al aan zijn water dat het ned elftal zinkende was omdat het postitioneel niet deugde..kijk dan
komen de echte goede trainers boven drijven die direct ingrijpen en ook weten
hoe je zo,n wedstrijd moet laten kantelen.
Er is behoefte aan een gewone trainer die nog wijs is met zijn eigen jongens en zijn cluppie en die niet stad en land afschuimt om kaalslag te plegen op de eigen begroting.
Grote voetballers moet je maken en het zijn juist net degenen waar je het niet van verwacht die in staat zijn spelers zich zelf te laten overstijgen.

Het word tijd dat zeist eens eigen ego gaat onderkennen wat betreft de opleidingen van trainers en scheidsrechters want we vlaggen en kladblokken elkaar naar een onwaardig en bedenkelijk niveau toe zo langzamer hand.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zaterdag 07 februari 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 10:42 schreef Kobus uit Sneek het volgende:
van Basten haalt de pasen niet als hij zo door gaat.
Patrickajax
 Patrickajax - zaterdag 07 februari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
Wat een stelletje losers zijn jullie zeg. Deze puinhoop is in de afgelopen 10 jaar ontstaan en jullie denken dat dat even in 1 seizoen weg gepoets word? doe effe normaal. Van Basten gaat het echt wel op de rit krijgen, maar niet als dit soort figuren meteen gaan lopen schreeuwen dat ie eruit moet. al zou ie eruit gaan, dan komt rijkaard en stel dat het dan ook niet lukt meteen hem er weer uit gooien zoals al die andere trainers?? Tijd heeft het nodig. De beste man gaat het doen hou daar nou gewoon eens vertrouwen in. blijf eens in die spiraal van positiviteit en steun je club dan gaat het echt wel goed komen.
bully
 bully - zondag 08 februari 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 17:37 schreef Patrickajax het volgende:
Wat een stelletje losers zijn jullie zeg. Deze puinhoop is in de afgelopen 10 jaar ontstaan en jullie denken dat dat even in 1 seizoen weg gepoets word? doe effe normaal. Van Basten gaat het echt wel op de rit krijgen, maar niet als dit soort figuren meteen gaan lopen schreeuwen dat ie eruit moet. al zou ie eruit gaan, dan komt rijkaard en stel dat het dan ook niet lukt meteen hem er weer uit gooien zoals al die andere trainers?? Tijd heeft het nodig. De beste man gaat het doen hou daar nou gewoon eens vertrouwen in. blijf eens in die spiraal van positiviteit en steun je club dan gaat het echt wel goed komen.
misschien ben ik een loser
maar ik snap wel dat in het tegenwoordige voetbal je geen tijd meer heb
je bent afhankelijk van de cl inkomsten
zonder die inkomsten word de toekomst steeds zwaarder
en denk niet dat het aan de kwaliteit van de spelers ligt
maar je mag toch wel verwachten dat er na half seisoen een beetje team van is gemaakt die mekaar kunnen vinden
dus wat je zegt over de tijd die we mvb moeten geven
die tijd is er niet
en over rijkaard hoop ook niet dat die komt
alweer kiezen voor onervarenheid dus onzekerheid is wat we nu al jaren doen
en dus niks opleverd
goede voetballer zegt niks over kwaliteiten als trainer
en dat spelers verkeerd worden gebruikt en verkeerde wissels dat ziet iedereen
en mijn club blijf ik steunen maar mag wel kritiek hebben
Robin van Nunen
 Robin van Nunen - zondag 08 februari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Na de blamage tegen Vitesse vind ik, als Ajax supporter in hard en nieren, dat Van Basten, onze pannenkoek, zijn spullen toch wel kan gaan pakken. Tegen Vittese amper kansen afgedwongen en we zijn totaal afgedroogd in Arnhem. Kortom, sorry Bassie, maar de tijd is rijp!
Adrie Koster als intrim trainer en volgend seizoen Frank Rijkaard.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 08 februari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
De pannenkoek moet de juiste man op de juiste plaats zetten het is nog grotere tactische onbenul dan Gj Verbeek.
bully
 bully - zondag 08 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 15:08 schreef Robin van Nunen het volgende:
Na de blamage tegen Vitesse vind ik, als Ajax supporter in hard en nieren, dat Van Basten, onze pannenkoek, zijn spullen toch wel kan gaan pakken. Tegen Vittese amper kansen afgedwongen en we zijn totaal afgedroogd in Arnhem. Kortom, sorry Bassie, maar de tijd is rijp!
Adrie Koster als intrim trainer en volgend seizoen Frank Rijkaard.
alweer kiezen voor onzekerheid lijkt mij niet de oplossing
koster heeft met zijn optreden vorig seisoen mij ook niet kunnen bekoren
als spelers zoals huntelaar na wedstrijd tegen psv al hun ongenoegen uiten over speelstijl
zegt mij al genoeg
ook rijkaard heefd denk ik niet de ervaring die ze nu nodig hebben
heeft het lekker gedaan bij barcelona toen hij het samen met ten cate deed
toen die naar ajax vertrok was het bij barcelona ook over
ik denk dat we een ervaren trainer nodig hebben
die zijn strepen al heeft verdiend
maar kan op moment niet zeggen wie
want meeste zijn gewoon niet beschikbaar
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 08 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
bewijst maar is dat een grootte voetballer nog geen grootte trainer is maar van basten heeft alle touwtjes in handen bij ajax hij weet alleen niet welk touwtje waar heen gaat .
jwvb
 jwvb - maandag 09 februari 2009 - 00:26   quote  deeplink  
het is frapand dat nu ieder die zegt een AJAX hart te hebben er schijnbaar nu geen gevoel meer in dat zelfde hart zit.wat een gezeik dat van basten er weinig van snapt hij zit daar verdomme niet om vrienden te worden met zijn personeel(lees spelers)als je in de gewone maatschapij je werk niet naar behoren uitvoerd wordt je baas ook niet op straat gemikt maar het gewone werk volk als eerste met andere woorde laat eerst die over het paard getilde profs van ons eens werken voor hun ruim gemeten salaris en doen wat hun baas(marco van basten) hun als boodschap mee geeft want geloof me van basten is daar niet gaan zitten met in zijn achterhoofd "ik ben binnen en stik maar voor de verdere rest met je tering zooi"nee die man lijd net als menig ajax suporter dus ipv hem nog meer in de grond te stampen ga achter die man staan en laat zijn personeel merken dat ze voor hun geld best moe mogen worden.nederland kent 16mln zogenaamde voetbal kenners maar waarom wordt er dan niemand van die 16mln gevraagt ipv van basten.
maar straks als we naar het leidseplein mogen om de derde ster in ontvangst te mogen nemen wordt die zelfde van basten weer boven god geplaatst. erg hypocriet vinden jullie ook niet?
en ken ik de antwoorden al.
laten we daarom met zulks mooi vooruitzicht ACHTER van basten en zijn staf gaan!!!!!!!!!!!
bully
 bully - maandag 09 februari 2009 - 03:32   quote  deeplink  
denk dat je een van de weinigen bent die nog geloofd dat we op leidse plein terecht komen
en als zoals je zegt dat het aan die over het paard getilde profs ligt
dan is nog steed mvb de schuldige
want die moet zorgen dat ze als team spelen
hij steld het team samen
maar een elftal die elke week door mekaar gegooit word
zal nooit als team ingespeeld raken
en ik geloof dat wij als supporter na een injectie van 34 miljoen wel mogen verwachten dat er beter word gespeeld als dat ze nu doen
walnotenboom
 walnotenboom - maandag 09 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Het grote Ajax van weleer komt nooit meer.Zolang van Basten denkt met dure spelers uit de tweede garnituur te kunnen voetballen blijft het los zand het wordt nooit een eenheid en hebben geen Ajax hart en lopen alleen hun zakken te vullen .Als je niet eens in de Ned competitie een deuk in een pakkie boter kan schoppen dan heb je niks te zoeken in Europa alleen als afwasmiddel of als brandblusser.Je zal je jeugd indien talentvol moeten koesteren de tijden van keizer cruyff krol bergkamp en noem ze allemaal maar op daar moet je je prioriteiten leggen niet bij de souaressen.Het is triest voor Ajax maar de juiste mannen zitten in Alkmaar en Salzburg .De enigste trainers die jeugd boven hun eigen kunnen laten voetballen die het spelletje kunnen lezen en in staat zijn om een wedstrijd te analizeren ,het is jammer van Basten was een fenomeen als voetballer maar als trainer hij heeft mij nog nooit bekoord.De harde kern van Ajax moet accepteren dat dit de realiteit is een kern van waarheid waar je niet om heen kunt ,het blijft moeilijk om te accepteren omdat je je cluppie naar modaal ziet afglijen.Ik hoef geen Coronel te zijn om te zeggen er is maar een advies en dat is ,investereer maar 34 millioen in je jeugd en met de juiste mensen boek je al resultaat op de korte termijn .Waar zijn al die tallenten die te licht zijn bevonden .Daniel de Ridder was nooit de juiste rechtsbuiten de hele opleiding gevolgd bij Ajax hoevoel pannekoeken tegen hoeveel euro's zijn daar voor gekocht voor op die rechterspitsplaats.Mijn broek hebben ze nog nooit kunnen bollen .
Ik stop want ik maak me vreselijk kwaad een ding ik gun het van Gaal en Adriaanse omdat het vakmensen zijn en door Ajax niet op hun waarden zijn beoordeeld.
bully
 bully - maandag 09 februari 2009 - 14:59   quote  deeplink  
het woord tweede garnituur wil ik niet gebruiken
ik geloof dat met dit materiaal zeker hier in nederland je zeker de landstitel moet kunnen pakken
maar er moet wel een trainer staan die daar wat mee doet
de trainers die walnotenboom noemt heb ik ook hoog staan als trainers
als personen wat minder maar das ondergeschikt aan het resultaat
maar geloof niet dat ajax die wil hebben
en ook dat ze komen vind ik zeer twijfelachtig
denk dat we het moeten doen met wat we hebben
en hopen dat hij eindelijk leerd
eSCee
 eSCee - donderdag 28 januari 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Silva, Leonardo, hebben zeker geen toegevoegde waarde, Lindgren zal met z'n blessure te maken hebben.

een lijn die hij volgt, al zal anita inderdaad niet het verschil maken, de details die het verschil maken, helaas bezwijkt ajax omdat het te afhankelijk is van suarez. maar geen man overboord. kampioenschap is nog niet uit het vizier
remco k
 remco k - donderdag 28 januari 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 17:17 schreef eSCee het volgende:
Silva, Leonardo, hebben zeker geen toegevoegde waarde, Lindgren zal met z'n blessure te maken hebben.

een lijn die hij volgt, al zal anita inderdaad niet het verschil maken, de details die het verschil maken, helaas bezwijkt ajax omdat het te afhankelijk is van suarez. maar geen man overboord. kampioenschap is nog niet uit het vizier
kerel, je reageert op een topic van een jaar geleden, dit ging over van Basten. Let ff op waar je op reageerd zodat er niet te veel van dit soort misvattingen onstaan.

Slotje aub..
eSCee
 eSCee - donderdag 28 januari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
heel vreemd ja. ik heb dit vorig jaar januari geschreven, maar nu komt ie in zicht.
had toen denk ik mn account niet geactiveert

hahaha wel triest ja, ik leef toch echt in 2010.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Soms moet je de hand in eigen boezem durven steken Ajax bestuur en trainer









0.0097978