BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ondersteunde televisiebeelden bij wedstrijden

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Voetblah
 Voetblah - woensdag 04 februari 2009 - 08:36   quote  deeplink  
Is na gisteren (Ajax - Heerenveen) niet de grens bereikt?
Lees ook:
http://voetblah.wordpress.com/2009/01/28/wvdn-televisiebeelden/
klaakos
 klaakos - donderdag 05 februari 2009 - 10:43   quote  deeplink  
nee dit is voetbal al dat technisch gedoe is niks dan weet je zeker dat een grotea ploeg bijna altyd van de kleintjes wint en zul je nog weinig verrassingen krijgen dit is voetbal geen computerspel want dan hoef je niet te voetballen dan laat je de computer maar berekenen wie er wint
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 februari 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 10:43 schreef klaakos het volgende:
nee dit is voetbal al dat technisch gedoe is niks dan weet je zeker dat een grotea ploeg bijna altyd van de kleintjes wint en zul je nog weinig verrassingen krijgen dit is voetbal geen computerspel want dan hoef je niet te voetballen dan laat je de computer maar berekenen wie er wint
deze reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op!
fc remci united
 fc remci united - maandag 09 februari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
waarom zouden ze het niet doen bij andere sporten is het al heel normaal, bijv american footbal, hockey en tennis bijv. met deze beelden kunnen ze alles zeker vaststellen, en idd de reactie hierboven slaat echt nergens op.
Miqq
 Miqq - dinsdag 10 februari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
nah ik vind dat ze het beter kunnen laten. alles moet toch niet precies ? Vind het een beetje onnodig, het gaat al 100 jaar zonder, en nu moet het opeens? Man gino's, het moet wel een spel blyven. het moet leuk blyven, en dat isn iet zo als ALLES perfect is. groeten
Daan
 Daan - woensdag 11 februari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 18:33 schreef Miqq het volgende:
nah ik vind dat ze het beter kunnen laten. alles moet toch niet precies ? Vind het een beetje onnodig, het gaat al 100 jaar zonder, en nu moet het opeens? Man gino's, het moet wel een spel blyven. het moet leuk blyven, en dat isn iet zo als ALLES perfect is. groeten
Nee idd, het is zo leuk wanneer er foute beslissingen worden genomen waardoor een club gedupeerd raakt.

Ik ben absoluut voor technische hulpmiddelen.
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 12 februari 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Ik vind het een moeilijke kwestie, door het in te voeren loopt het spel altijd vertraging op en dit is uiteraard ook niet ten goede van het spel. Plus moeten de scheidsrechters dan het spel door laten gaan terwijl zij misschien gelijk hebben om zo de club niet de kans te ontnemen om te scoren in het geval dat zij ongelijk hebben. Als er van te voren afgefloten wordt dan heeft de club er ook niets aan namelijk.
Toch vind ik dat het onvermijdbaar is, de belangen zijn zo groot tegenwoordig dat JUIST voor die kleine clubs het heel zuur is dat zij door een onjuiste beslissing punten/geld/kwalificatie mislopen.
Tevens kunnen gele/rode kaarten dan gemakkelijk terug getrokken worden of alsnog gegeven wat de impact van een onterecht gegeven kaart minder maakt.
Ik hoop dus wel dat ze technische hulpmiddelen gaan gebruiken, maar ik hoop dat ze wel een grens stellen dat een trainer 3 bezwaren heeft en als de trainer het mis heeft dan gaat er 1 van af. Net zoals bij tennis eigenlijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 - 18:33 schreef Miqq het volgende:
nah ik vind dat ze het beter kunnen laten. alles moet toch niet precies ? Vind het een beetje onnodig, het gaat al 100 jaar zonder, en nu moet het opeens? Man gino's, het moet wel een spel blyven. het moet leuk blyven, en dat isn iet zo als ALLES perfect is. groeten
wat moet jij dan met een computer? en een mobieltje? kan toch wel zonder , deden ze vroeger ook! Het moet idd een spel blijven , maar spelletjes moeten ook wel eerlijk blijven , en tja t gaat tegenwoordig om zoveel geld dat je er eigenlijk niet meer omheen kan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2009 door jantje 1974 --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 februari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
ik ben voorstander!
realpino
 realpino - woensdag 18 februari 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Helaas zal het spel dan wel een deel van zijn charme's verliezen. Er was toch niks leuker dan dat gekeuvel heen weer afgelopen tijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ondersteunde televisiebeelden bij wedstrijden









0.0083568