BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EINDELIJK BODUL!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 06 februari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Jeetje mina...tis toch niet te geloven...Marco haalt eindelijk Bodul bij het eerste....je weet wel...die speler die het bij jong ajax zo geweldig doet....het slapie van Sulejmani....ik heb al 3 wedstrijden niet begrepen waarom Marco het eerst met anderen heeft geprobeert die zich op die positie ook niet (en nog nooit eerder ook overigens) hebben bewezen....zal toch niet zo zijn dat ie nu eindelijk beseft dat het zetten van de mensen op de juiste plekken ook tot zijn werk behoort he....of zie ik het weer helemaal verkeert??
luis suarez
 luis suarez - vrijdag 06 februari 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Ik word zo moe van mensen die aldoor ajax lopen af te blaffen. Ja ik zie ook wel dat het niet gaat zoals we met ze'n allen hadden gehoopt. Maar het is nu niet anders heel ajax is veranderd dat merk je in het stadion (misschien zou je daar ook eens heen moeten gaan).

Geef ajax nou de tijd om de rotzooi van de laatste jaren op te ruimen ze zijn al goed begonnen met een paar goede aankopen maar daar zitten altijd wel missers tussen dus hou daar alvast rekening mee. En ja Bodul is een hele goede en die komt er echt wel als hij zich zo door ontwikkeld nou veel plezier zondag en hoop dat Bodul 6 keer scoort. Lees deze collum maar even goed door ben het er helemaal mee eens.
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1187&Itemid=2
bully
 bully - zaterdag 07 februari 2009 - 05:05   quote  deeplink  
heb het gelezen
maar kan me daar niet in vinden
als je 34 miljoen investeerd en daar geen elftal in half seisoen van kan maken doe je het niet goed
en ik was ook geen voorstander van mvb
omdat hij geen ervaring heeft
feit is dat je bij ajax geen tijd heb dat hebben we de laatste jaren al genoeg gehad
en over het stadion daar ben ik elke thuiswedstrijd
boelie
 boelie - zaterdag 07 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
bodul, ben al blij als hij 1 keer scoort
freakie
 freakie - zaterdag 07 februari 2009 - 12:14   quote  deeplink  
bully? die 34 mil staat er ook in hor wees maar niet bang.. maar je moet keuzes maken in cvitanisch of bodul en cvitanisch heeft egt niet zo in het buget geduwt..
luis suarez
 luis suarez - zondag 08 februari 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Je moet niet vergeten dat we ook 37 mil hebben verkocht met heitinga en huntelaar.
Neemt niet weg dat het mij ook tegen valt maar als je naar de laatste 10 jaar kijkt is het toch niet zo dat we nu alweer een nieuwe coach nodig hebben dus eer was er geen 1 die er iets van kon.

Nee we moeten echt geduld hebben en dit team geen door selecteren dan komen we ergens daar ben ik van overtuigd, want dat er kwaliteit in zit weet ik zeker en dan komt Bodul vanzelf aan de beurt. Neemt niet weg adat ik ook baal van deze situatie kon wel janken vanmiddag.
bully
 bully - maandag 09 februari 2009 - 15:14   quote  deeplink  
bodul nu brengen is denk zelfmoord
want geeneen jeugtspeler groeit in slecht draaiend elftal
en dat we 37 miljoen hebben verkocht klopt
maar dat gaat over twee spelers
en denk dat we met cvitanisch aisatie sulejmani oleguer wielaerd er niet zwakker op zijn geworden
ze moeten alleen wel goed gebruikt worden
en mvb ontslaan is nu denk ook niet de oplossing
omdat er op moment geen vervanger klaar staat
de fout is al gemaakt toen ze hem aanstelde
een trainer aanstellen die zich nog nooit bewezen heeft
de oude fout die ajax nu al jaren maakt
maar dat vond ik al toen ze hem aanstelden
heb hem wel het voordeel van de twijfel gegeven
maar we zien nu allemaal wat ons dat heeft gebracht
nora
 nora - maandag 09 februari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Het kost heel veel moeite maar we moeten inderdaad geduld hebben met dit jonge elftal waarom we een terugslag krijgen is normaal voor zo,n jong team en het zit nou ook niet bepaald mee qua blessures en arbiters,dat scheelt gauw 5 tot 10 punten en dat moet je wel mee tellen,we worden geen kampioen maar als we met dit middenveld tweede worden dan hebben we het prima gedaan,ik hoop dat Marco v/d zomer het middenveld gaat versterken dan gaat je voorhoede ook veel beter presteren.
Alleen Gabri is van Ajax nivo en Enoh geef ik het voordeel v/d twijfel,maar Anita-Schilder-lindgren-donald zijn te zwak voor Ajax ,urby krijgt ook het voordeel van de twijfel,maar er moeten zeker twee nw.top middenvelders bij en een goede linksback en dan hoop ik op een goede ontwikkeling van aisatti op 10 dan kan eindelijk suljemanie naar de linkerspits positie en als suarez blijft dan heb ik voor volgend jaar meer vertrouwen als dit seizoen.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 12:14 schreef freakie het volgende:
bully? die 34 mil staat er ook in hor wees maar niet bang.. maar je moet keuzes maken in cvitanisch of bodul en cvitanisch heeft egt niet zo in het buget geduwt..
vermeld ook even voor de duidelijkheid direct tegen de kritische mensen hierzo dat er ook voor dat geld spelers zijn vertrokken.
dus je koopt weer in, maar hebt al heel wat kwaliteit verloren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EINDELIJK BODUL!!!!









0.0104708