BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire verwachten dochtertje

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 11 februari 2009 - 15:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Huub en Claire verwachten dochtertje (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 februari 2009 - 15:50   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Huub en Claire, het stel dat in De Gouden Kooi trouwde, verwachten begin juli een dochtertje. „Dat wees de 20-weken echo die we gistermiddag hadden uit”, vertelt de aanstaande vader trots.

Dan grappend: „Ik mag toch lijden dat ze niet een kerel zoals ik tegenkomt… Ik ga alvast op zoek naar een klooster.”

Hij vervolgt: „Veel belangrijker dan het geslacht is natuurlijk dat de kleine gezond is. Dat hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen: tien vingertjes, tien teentjes, niertjes, hersentjes en een warm kloppend hartje... alles zit erop en eraan. Het was een emotioneel moment.”

Claire voelt zich momenteel stukken beter dan in de eerste drie maanden. „Ze was nogal misselijk, maar dat is nu weggetrokken”, zegt Huub. Bewonderend: „Maar ziek of niet, Claire heeft altijd doorgewerkt in haar schoonheidssalon.”

Nu de twee weten dat hun dochtertje gezond is, genieten ze nog meer van de zwangerschap. „Als je al die boeken leest over wat die kleintjes allemaal kunnen mankeren, word je niet vrolijk.” Huub besluit: „Maar nu is het meeste uitgesloten en dat is fijn.”
pauline
 pauline - woensdag 11 februari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Het is gewoon een jongen met een grote bek en een klein hartje!
Heb zondag nog gesprek gehad met huub en alles gaat prima en alles gaat TOP tussen huub en claire
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 14 februari 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 21:40 schreef pauline het volgende:
Het is gewoon een jongen met een grote bek en een klein hartje!
Heb zondag nog gesprek gehad met huub en alles gaat prima en alles gaat TOP tussen huub en claire
Super, mocht je die die Kikker nóg es spreken, vraag dan effe oftie zijn RM-blog weer óf vrijgeeft voor reacties, óf die site platgooit en verdergaat op Starlounge.. dan weet ik of ik die link kan wegpleuren namenlijk! Die blog van hun is nou zo dood als een pier, een waardeloos stuk Internetvulling..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 februari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
hahahaha ik lig hier dubbel van het lachen.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 26 februari 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Oh jeetje, zo leuk is'tie toch ook weer niet.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 27 februari 2009 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 - 00:43 schreef Praatpaal het volgende:
Oh jeetje, zo leuk is'tie toch ook weer niet.
Ohh jeetje, dat klopt ook.. die nieuwe site van hem is zo dood als een pier omdat alles wat maar een béétje op rellehh lijkt verboten ist..

http://www.huubvanballegooy.nl/
pauline
 pauline - woensdag 04 maart 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 01:58 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ohh jeetje, dat klopt ook.. die nieuwe site van hem is zo dood als een pier omdat alles wat maar een béétje op rellehh lijkt verboten ist.. [ afbeelding ]

http://www.huubvanballegooy.nl/
weet je wat dood is!!!deze site!
Kan je zien in hoeverre boudewijn afhankelijk is van bepaalde programma's.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 04 maart 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 18:51 schreef pauline het volgende:

[..]

weet je wat dood is!!!deze site!
Kan je zien in hoeverre boudewijn afhankelijk is van bepaalde programma's.
nee hoor, voetbal blijft altijd bestaan, ook op het forum! ;)

en daarbij is het forum een extratje, de rest van de 80.000 dagelijkse (unieke) bezoekers komen alleen op de nieuws secties van Headliner.

(ik noem actuele gebeurtenissen zoals een vliegramp die meteen zorgt voor enorme aantallen extra toegesnelde bezoekers)
Belinea
 Belinea - donderdag 05 maart 2009 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, voetbal blijft altijd bestaan, ook op het forum! ;)

en daarbij is het forum een extratje, de rest van de 80.000 dagelijkse (unieke) bezoekers komen alleen op de nieuws secties van Headliner.

(ik noem actuele gebeurtenissen zoals een vliegramp die meteen zorgt voor enorme aantallen extra toegesnelde bezoekers)
Ze komen alleen een kijkje nemen ja, maar de gezelligheid van toen is er niet meer, denk dat Pauline dat bedoeld, dat het druk is op de voetbal afdeling, daar heb je gelijk in, maar verder is het erg saai.
Vliegramp daar nemen ze alleen een kijkje, maar reageren daar ook niet op.
Ik vind het erg jammer dat de gezellige tijd hier over is, mis het echt wel elke dag, was erg leuk.
Dus nu weet je dat ook ik alleen elke dag een kijkje neem.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 maart 2009 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 07:17 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ze komen alleen een kijkje nemen ja, maar de gezelligheid van toen is er niet meer, denk dat Pauline dat bedoeld, dat het druk is op de voetbal afdeling, daar heb je gelijk in, maar verder is het erg saai.
Vliegramp daar nemen ze alleen een kijkje, maar reageren daar ook niet op.
Ik vind het erg jammer dat de gezellige tijd hier over is, mis het echt wel elke dag, was erg leuk.
Dus nu weet je dat ook ik alleen elke dag een kijkje neem.
ik denk niet dat Pauline dat bedoelde wat meestal kiest ze haar woorden erg zorgvuldig dus 'deze site' zou dan gaan over heel Headliner terwijl er zoveel meer te ontdekken is :)

Overigens heb ik geen forum sectie gemaakt voor de vliegramp, enkel een algemene nieuws sectie:
http://vliegtuigcrash.headliner.nl/

en er is jammer genoeg niets op tv qua reality dus lekker afgeven op wannabe-BN'ers is er niet meer bij en ik kan me zeer goed voorstellen dat de personen uit DGK/CBML zich gedeisd houden want het bleek een tijdje terug al wel weer dat sommige personen nog steeds erdoor geobsedeerd zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - donderdag 05 maart 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 13:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk niet dat Pauline dat bedoelde wat meestal kiest ze haar woorden erg zorgvuldig dus 'deze site' zou dan gaan over heel Headliner terwijl er zoveel meer te ontdekken is :)

Overigens heb ik geen forum sectie gemaakt voor de vliegramp, enkel een algemene nieuws sectie:
http://vliegtuigcrash.headliner.nl/

en er is jammer genoeg niets op tv qua reality dus lekker afgeven op wannabe-BN'ers is er niet meer bij en ik kan me zeer goed voorstellen dat de personen uit DGK/CBML zich gedeisd houden want het bleek een tijdje terug al wel weer dat sommige personen nog steeds erdoor geobsedeerd zijn.
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt
pauline
 pauline - donderdag 05 maart 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 13:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk niet dat Pauline dat bedoelde wat meestal kiest ze haar woorden erg zorgvuldig dus 'deze site' zou dan gaan over heel Headliner terwijl er zoveel meer te ontdekken is :)

Overigens heb ik geen forum sectie gemaakt voor de vliegramp, enkel een algemene nieuws sectie:
http://vliegtuigcrash.headliner.nl/

en er is jammer genoeg niets op tv qua reality dus lekker afgeven op wannabe-BN'ers is er niet meer bij en ik kan me zeer goed voorstellen dat de personen uit DGK/CBML zich gedeisd houden want het bleek een tijdje terug al wel weer dat sommige personen nog steeds erdoor geobsedeerd zijn.
deze site is voor mij: http://forum.headliner.nl/.
Dat bedoel ik dus, niet headliner als nieuws site!
Die is prima, zelf lees ik daar regelmatig op.
verder hoop dat het met jullie ( belinea en boudewijn) alles goed gaat, en we wachten in alle rust op het nieuwe programma..
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 maart 2009 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 23:29 schreef pauline het volgende:

[..]

deze site is voor mij: http://forum.headliner.nl/.
Dat bedoel ik dus, niet headliner als nieuws site!
Die is prima, zelf lees ik daar regelmatig op.
verder hoop dat het met jullie ( belinea en boudewijn) alles goed gaat, en we wachten in alle rust op het nieuwe programma..
hier alles goed, en ik denk dat we helaas nog lang kunnen wachten...
Belinea
 Belinea - vrijdag 06 maart 2009 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 23:29 schreef pauline het volgende:

[..]

deze site is voor mij: http://forum.headliner.nl/.
Dat bedoel ik dus, niet headliner als nieuws site!
Die is prima, zelf lees ik daar regelmatig op.
verder hoop dat het met jullie ( belinea en boudewijn) alles goed gaat, en we wachten in alle rust op het nieuwe programma..
Hier gaat het redelijk goed, heb alleen erg veel last van stress, maar daar valt mee te leven, begin juni ga ik 2 weken op vakantie, dan kan ik lekker bijkomen.
En wat boudewijn al zei, dat we nog lang kunnen wachten op een nieuw programma, maar wie weet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub en Claire verwachten dochtertje









0.0045847