BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg: "Huidige situatie heel pijnlijk"

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 13 februari 2009 - 11:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stekelenburg: "Huidige situatie heel pijnlijk" (Goal.com)

mee denker
 mee denker - vrijdag 13 februari 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:

Stekelenburg: "Huidige situatie heel pijnlijk"
Het ziet ernaar uit dat Ajax ook dit seizoen geen kampioen van Nederland zal worden. Doelman Maarten Stekelenburg, die als enige lid van de huidige selectie ooit een landstitel met de Amsterdammers mocht vieren, baalt enorm van deze constatering.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom "Over het kampioenschap moeten we het maar even niet meer hebben", zegt een teleurgestelde Stekelenburg in een gesprek met Voetbal International.

"Als je kijkt naar de kwaliteiten van onze spelers, zijn we eigenlijk verplicht om kampioen te worden. Ik vind dat we de beste selectie hebben, maar het gaat er uiteindelijk om wie het beste team heeft."

Dat het dit seizoen weer niet dreigt te lukken voor Ajax, doet de doelman zeer. "Deze keer komt het bij mij harder aan dan in de voorgaande jaren. Ik had hoge verwachtingen van dit seizoen. Ik wilde eindelijk weer eens kampioen worden met Ajax. De huidige situatie is heel pijnlijk. Dit is één van de van de mindere momenten uit mijn carrière."

Zelf steekt Stekelenburg de laatste weken ook niet in al te beste vorm, hetgeen de goalie ook zelf weet. "Ik heb enkele lullige momenten gehad na de winterstop. Sinds mijn terugkeer in het team zijn mijn statistieken niet wat ik gewend ben. Dat is heel teleurstellend."

"Maar het meest baal ik van de gehele neergang, juist in deze fase van de competitie. Ik weet hoe mooi het is om kampioen te worden en ik weet wat voor gemis het is als je het niet haalt."
laat stekelenburg eerst maar weer eens op niveau komen,hij zit er de laatste weken steeds naast.
met vermeer stond het toch goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2009 door Boudewijn --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 13 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
pijnlijk voor die 50000 mensen die zich ieder week zitten te verbijten vanwege zoveel onbenul in de goal...tis toch ongelofelijk dat ie voor zijn 2,2 miljoen per jaar tot dit soort wanprestaties komt...SCHAAM je Maarten!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 13 februari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Ajax-goalie Stekelenburg: 'Mijn vorm is heel teleurstellend'.......dat is taal aangeleerd door en voor de pers (voorlichters)....wij noemen dit gewoon DRAMATISCH!!! denk dat ik je voortaan maar gewoon Bruce ga noemen vanaf rijtje 1..
bully
 bully - vrijdag 13 februari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
stekelenburg is in vorm een klasse beter als vermeer
bijna de helevoetbalwereld is daar mee eens
anders zou hij ook niet in oranje eerste man zijn.onbetwist
hij komt terug van een blesure en gaat gelijk mee in de malaise waar het hele team inzit
wat nu de oplossing zou moeten zijn weet ik niet
hij is uit vorm maar heeft nu dus wel vertrouwen nodig om er uit te komen
maar het kan ajax ook punten kosten
en laten we niet stekelenburg overal de schuld van geven
want de rest speeld op moment niet veel beter
als team speeld het al jaren niet goed
maar toen stond stekelenburg er wel
en was hij bij ieder van ons onbetwist
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 11:00   quote  deeplink  
vertrouwen,wedstrijdritme moet je opdoen in jong-Ajax om dan terug te keren in het 1e , maar ach Marco vindt punten en een titel blijkbaar niet belangrijk en geeft t vertrouwen in het 1e wat nobel is maar wel punten kost , ik denk dat het eigenwijsheid is : de publieke opinie zegt : geef Vermeer nog een kans , Marco denkt daar ga ik tegenin en zet een halfwedstrijdfitte Steek erin , de publieke opinie en al zijn vorige medespelers zeggen: Sulejmani moet echt linksbuiten want is géén nr 10 , Marco houdt vol : Mikki op nr 10 ! het is gewoon dwarsheid van een onervaren trainer die denkt dat hij t allemaal beter weet , zoals we gisteren op TV hebben kunnen zien is hij wel op zijn vingers getikt dat hij zijn aanpak wat moet wijzigen en ook s met de jongens communiceert , ben benieuwd en ik hoop dat Steek in de goal staat , Mikki op 10 , Schilder linksback en zo nog een paar tactische eigenwijzigheden dan hebben wij kans morgen in die UFO , als Marco met Vermeer in de goal , silva,wiellaert,vertonghen,vermaelen achterhoede , gabri,emanuelson,enoh(of lindgren) midveld en sulejmani,cvitanich(of leonardo) en suarez gaat spelen zijn wij bij voorbaat kansloos....................
bully
 bully - zaterdag 14 februari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
over de tactiek van mvb ben ook ik niet te spreken[zowiezo nooit voorstander geweesd hem aantetrekken]
maar gaat mij om het feit dat een keeper die jaren onbesproken het doel verdedigt
nu opeens word afgedaan als slechte keeper omdat hij nu even uit vorm is
en in tweede spelen is geen vertrouwen geven
en wat ik al aan gaf.ook ik zou op moment niet weten wat de beste oplossing is
maar vermeer heeft mij in de tijd dat hij speelde zeker niet kunnen overtuigen
heb hem toch ook meerdere fouten zien maken en komt bij mij niet echt zeker over
maar meeste zien een mooie duik gelijk als zeer goed
die zie je van der sar ook niet vaak maken
omdat vaak goed opstellen dat al voorkomt
en over dat kansloos
cvitanich is er niet bij en ook vertonghen niet en de enige echte klasieker is toch altijd een wedstrijd opzich
vooral omdat er dan niemand hoeft gemotiveerd te worden
ik hoop op winst voor ajax maar zou er niet mijn geld op willen inzetten
denk eerder een gelijkspel waar beide niks aan hebben
twee teams die beide vertrouwen missen is deze wedstrijd misschien wel net op tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2009 door bully --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 14 februari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
1 foutje en daardoor 1 doelpunt bij Kenneth...4 foutjes en 4 goals bij Maarten....cijfers liegen niet hoor!!
bully
 bully - zaterdag 14 februari 2009 - 17:00   quote  deeplink  
ik heb wel meer fouten gezien
vooral bij hogeballen
maar ook in spelvoortzetting is hij niet sterk plus dat hij bij mij niet zeker overkomt
en dat stekelenburg momenteel uit vorm is dat heb ik al gezegt
en ik gaf ook aan dat ik persoonlijk niet zou weten wat nu een goede beslissing is
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 17:00 schreef bully het volgende:
ik heb wel meer fouten gezien
vooral bij hogeballen
maar ook in spelvoortzetting is hij niet sterk plus dat hij bij mij niet zeker overkomt
en dat stekelenburg momenteel uit vorm is dat heb ik al gezegt
en ik gaf ook aan dat ik persoonlijk niet zou weten wat nu een goede beslissing is
dit gaat geheel over Steek neem ik aan? de uittrap van Vermeer is juist supergoed!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 14 februari 2009 - 20:15   quote  deeplink  
jeetje bully...we hebben het toch wel over dezelfde keeper bij dezelfde club he....juist de door jou zo aanbevolen keeper mist alle gevoel bij de snelheid, danwel juist het vertragen van het spel bij spelhervattingen...indien snelheid gewenst doet ie het juist op zijn gemakkie en andersom visa versa...bij het inschieten plaatst maarten idd de bal "op de stropdas".....hierop kan ik hem in de wedstrijd echter vrijwel nooit betrappen...(maar dat kan natuurlijk zijn omdat mijn stoeltje op rijtje 1 vanachter het goal daar geen duidelijk uitzicht op biedt...het vertrouwen dat de gehele achterste linie met Kenneth op goal uitstraalde is verdwenen als sneeuw voor de zon met Maarten....dus ik persoonlijk zou wel weten wat voor mijn cluppie de beste keus is...(of zal die 2,2, miljoen per jaar toch een balangrijke reden zijn...)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
vandaag trouwens foutloos die keeper van jullie...................
Daan
 Daan - zondag 15 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:
vandaag trouwens foutloos die keeper van jullie...................
hij is ook niet getest met alle respect hahahahaha.
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 19:22   quote  deeplink  
hahaha daan inderdaad hij is niet getest miss ook wel verdienste van de verdediging.. vondt wieleart en oleguer goed samen..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 17:43 schreef Daan het volgende:

[..]

hij is ook niet getest met alle respect hahahahaha.
o ja was even vergeten dat Amsterdammers de grap van een ander niet zien of snappen maar als ze dan een grap denken terug te maken lachen ze zelf het hardst , sorry was even vergeten dat zelfspot jullie vreemd is en vandaar je dat van een ander ook niet ziet , haha
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 19:22 schreef freakie het volgende:
hahaha daan inderdaad hij is niet getest miss ook wel verdienste van de verdediging.. vondt wieleart en oleguer goed samen..
ja fantastisch , ze speelden tegen de lamme en de blinde toch?
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
ag jantje k vraag me af hoe slecht jullie wel niet zijn als jullie van het zo slechte ajax verliest..
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 19:53   quote  deeplink  
jantje?? k dacht dat k gehoort had dat ajax zo slecht was en dat ze wel van ajax zoude gaan winnen..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 19:51 schreef freakie het volgende:
ag jantje k vraag me af hoe slecht jullie wel niet zijn als jullie van het zo slechte ajax verliest..
ik weet dat wij slecht zijn en ik heb zeker niet gezegd dat wij zouden winnen , zou wel erg naief zijn als je denkt dat je met reservespelers en jeugdspelers gaat winnen van een team met een voorhoede die al meer gekost heeft dan onze hele selectie op dit moment waard is! dus je opmerking naar mij toe slaat nergens op , even beter lezen freakie!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
k denk dat het ajax van nu ook met blesures kampt.. cvitanisch, vertoghen, gabri.. dat de voorhoede veel heeft gekost.. ja suarez speelt al 2 jaar mee dus tel k niet in dit jaar mee.. cvitanisch heeft niet veel gekost.. en sulejmani ja als ajax suporter kan k helaas weinig zegge over deze speler heel erg jammer dat hij lange tijd gebleseerd is geweest..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
Suarez = 9 miljoen Cvitanich = 7 milj Sulejmani = 16,5 milj

maar als je er al 2 jr bent telt dan je prijs niet meer mee? beetje rare gedachte hoor Freak,

en blessures heeft iedereen 3 a 4 is normaal maar 10 a 15 wordt toch wel gekker hoor!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
nee tel ik niet mee inderdaad suarez was er vorig jaar ook bij en hadden toen ook huntelaar... maar ja oo huntelaar is toen gekocht voor 40 mil mmm dan moet je zeker geen speler voor kopen?? kijk als je als feyenoord spelers gaat kopen die het vroeger goed hebben gedaan en nu altijd zwak ziek en misselijk zijn dan kan je t inderdaad vergeten en heb je goed team.. en ajax die krijgt geld om de beste te verkopen en er nieuwe voor te kopen.. om spelers te kopen die miss niks waar gaan maken is dan een te grote gok
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:40   quote  deeplink  
je gaat helemaal van t onderwerp af man ! Nogmaals ik heb niks tegen kopen en verkopen het ging even om een vergelijk te maken tuusen t gevoel van supporters , wat ik wil zeggen is dat de 4e plaats voor Ajax bijna net zo erg moet voelen als de 12e voor een Feyenoord supporter , maar jij gaat een heel onzin verhaal over aankoopbeleid beginnen, je moet kappen met zuipen en blowen en snuiven ant je slaat wartaal uit!en Huntelaar 40 milj.??????? neem nog wat!!!!!!!!!!!!!!!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
heeyee denk dat je zelf over t onderwerp begint en je snuift zelf ajax is 3e..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 20:44 schreef freakie het volgende:
heeyee denk dat je zelf over t onderwerp begint en je snuift zelf ajax is 3e..
o ja klopt , was ik even kwijt , ik ga nu stoppen met de discussie wwant wij begrijpen elkaar blijkbaar niet(communicatie probleem net als MvB) , ik ga lekker een lijntje nemen , mijn seizoen is toch al naar de klote die van jullie loopt nog door , succes met je titel of voorronde CL al komt Ajax daar toch nooit doorheen.

suc6
van een gefrustreerde feyenoorder die zijn neus nog ffff volstopt!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
suc6.. ga k t ook ff doen..
Daan
 Daan - zondag 15 februari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 19:49 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

o ja was even vergeten dat Amsterdammers de grap van een ander niet zien of snappen maar als ze dan een grap denken terug te maken lachen ze zelf het hardst , sorry was even vergeten dat zelfspot jullie vreemd is en vandaar je dat van een ander ook niet ziet , haha
Jeetje doe eens normaal joh, had niet in de gaten dat je een grap maakte, maar om dan zo te reageren? Je klinkt als een gefrustreerde feyenoord supporter.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 16 februari 2009 - 08:43   quote  deeplink  
laatste paar toevoegingen komen inderdaad inhoudelijk in ieder geval volledig uit bij de strekking van dit topic....goed gedaan jongens!!!
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 - 21:12 schreef bully het volgende:
stekelenburg is in vorm een klasse beter als vermeer
bijna de helevoetbalwereld is daar mee eens
anders zou hij ook niet in oranje eerste man zijn.onbetwist
hij komt terug van een blesure en gaat gelijk mee in de malaise waar het hele team inzit
wat nu de oplossing zou moeten zijn weet ik niet
hij is uit vorm maar heeft nu dus wel vertrouwen nodig om er uit te komen
maar het kan ajax ook punten kosten
en laten we niet stekelenburg overal de schuld van geven
want de rest speeld op moment niet veel beter
als team speeld het al jaren niet goed
maar toen stond stekelenburg er wel
en was hij bij ieder van ons onbetwist
inderdaad

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg: "Huidige situatie heel pijnlijk"









0.0085110